sobota 8. listopadu 2014

Krémy na ruce

Asi tak před dvěma roky by bylo bývalo možné, že jste přišli ke mně domů na návštěvu a já neměla doma ani jeden krém na ruce. No, tak to už se mi dlouho nestalo. Před rokem a půl jsem si vám tady stěžovala, že hromadím krémy na ruce a že bych mohla taky něco spotřebovat... no nevím, ale přijde mi, že snad mi těch krémů ještě přibylo. A to se některé na fotku vůbec nedostaly... 

Jo kdyby to někoho minulo, o čemž tedy dost pochybuji, tento článek by byl možná tak informačně užitečný asi před dvěma týdny, kdy jsem je koupila... ale teď už to stejně ví všichni z instagramu, facebooku a tak okolo... tak v drogériích už mají letošní limitovanou edici krémů na ruce essence. Já je kupuji každý rok už tradičně, takže i letos mám samozřejmě všechny parfemace, i když krém na ruce fakt nepotřebuji, moje domácí zásoba je dostatečná.





Takže krémy na ruce:

Essence nejsou špatné, taková klasika na každý den. Kdykoliv kdekoliv.

Balance me je moje tajná zbraň na vysušené popraskané ruce... je to nejhutnější a nejvýživnější, co mám doma. Jen se tedy pomalu vsakuje.

Asijské krémy jsou fajn. V roztomilém balení, hezky parfemované, rychle se vsakují a můžete machrovat, když je někde vytáhnete. Jen jsou takové trošku silikonové.

EOS (bydlí v kabelce) je fakt hype největší, ale kvůli tomu balení mu to odpouštím. Samotný krém za moc nestojí, i když tedy pěkně voní. A přírodní není, i když to slibuje.

Balea je úplně strašná, nedělá to skoro nic, je to moc tekutý a navíc to vůbec neubývá, protože je toho asi snad 300 ml.

Lavera krémy mám ráda, vím, že na ni pořád někdo nadává, ale lavera je prostě fajn.

MOR krémy jsem dlouho hledala, kde koupím, a konečně jsem našla. Přijdou mi mnohonásobně lepší než proslavené L’Occitane nebo Crabtree... jsou voňavější, zajímavěji voňavější, hutnější, výživnější, s lepším složením, balení se mi líbí víc. Chci se udržet a nekupovat si nic jiného ... jenom MOR.

14 komentářů:

  1. Já mám nejraději Essence, za ty peníze svou službu dělá. Teď jsem si taky koupila něco nového z limitky, jinak stále kupuji růžový Repair a jsem spokojená. :) Nemám tendenci utíkat a zkoušet jiné. Ale mamce a ségře jsem koupila k Vánocům Etude House, jo a jen díky tobě! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to doufám, že budou obě spokojené. pokud ne, tak pro jistotu odmítám nést za cokoliv odpovědnost.

      Vymazat
  2. Že bych si letos nějakou limitku krémů na ruce Essence konečně pořídila? Já je loni přešla bez povšimnutí, vůni čokolády v kosmetice totiž přímo nesnáším (přitom čokoládu normálně jím).

    OdpovědětVymazat
  3. Pekna zbierka, ale ja ich mam doma viac ;) Na kremy na ruky som zatazena :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tie Essence sa už dlho chystám, ale stále som sa k ním nedokopala..:) Ja na zimu používam krém od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lavera je super:) Jinak ty limitky od Essence vypadají krásně a většinou krásně voní....Ale co do kvality mi moc nevyhovují....Ty lízátkové ale musím očuchat!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krémy na ruce jsou MOR a vůbec kosmetika všeobecně.Vždycky,když mi připadá,že jsem spotřebovala hodně..tak se rozhlídnu a říkám si kurňa,mně už ta kosmetika snad chodí domu sama.
    Jinak nemůžu nepřipomenout,když už je řeč o krémech na ruce jeden "bezvadný"gel na ruce od Balei.Pamatuješ,zelený obal a v něm krásný gel LEMON? Mě straší ve snech dodnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiš lemon gel... to snad si ani neměla připomínat, mě to teď bude strašit celý den. ten byl fakt strašný. tahle Balea je taky dost o ničem, asi si už nebudu kupovat jejich krémy na ruce, přitom kdysi jsem měla nějaký kokosový a ten byl fajn.

      Vymazat
  7. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ještě zásoby loňské limitky Essence, a už mám samozřejmě nakoupenou tu letošní. V poměru cena výkon vůně mi přijdou fajn, cítím je na rukou ještě i po umytí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. loňskou limitku taky mám ještě dvě kusy a letošní jsem koupila od každé vůně jeden... a vůbec se za to nestydím, mi to přijde taková pěkná listopadová tradice.

      Vymazat
    2. Ehm, já mám ještě i předloňský:-D

      Vymazat
    3. a taky se za to doufám nestydíš.

      Vymazat
  9. Essence som este nikdy nemala :) ale laka ma kazdy rok :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...