sobota 29. listopadu 2014

Péče o pleť LISTOPAD

Nerada to říkám, to aby se to nezakřiklo, takže to raději asi jenom zašeptám... jsem zrovna docela spokojená se svou pletí. A stejně tak jsem spokojená i s péčí o pleť. Jediným slabým místem je v tuto chvíli denní krém. A tedy i denní tonikum. Současné tonikum mě totiž dost vysušuje, a denní krém tak potřebuji docela výživný, navíc jak je venku zima, tak to chce ještě výživnější, ale zase v mém případě nesmí být moc výživný... takže tam se zatím hledám. Ale jinak... je to prostě fajn.




Ráno začínám čistící pěnou. A tato Rudolph mi přijde ještě o kousek lepší než L’Occitane. Tedy ještě jsem ji nezkoušela na odličování, ale na ranní čistění je Rudolph určitě lepší. Pak pokračuji Mádara tonikem, což je bohužel ten okamžik, kdy se mi trošku vysuší pleť. Oční krém dávám Melissa, přijde mi takový obyčejný, ale to mi přijdou všechny oční krémy. Pak pokračuji buďto MyChelle Clear Skin sérem nebo Mad Hippie Vitamin C sérem. Většinou střídám, takže jeden den to, druhý den to, když si připadám prostopášně dávám oba, nejdříve MyChelle a potom Mad Hippie. Oboje séra zbožňuji. Bohužel mi tedy nestačí a pleť mám i po dvou séro-mazáních pořád dost suchou, takže se potřebuji namazat. Nejraději to řeším Matis BB, ale to mi přijde skoro až škoda, takový zázrak plýtvat na dny, kdy by mi stačilo jenom trošku mmu. Takže se mažu Omoroviczou... a dost si tedy myslím, že není určená pro můj typ pleti, protože je na mě bohužel moc těžká. Dokonce zvažuji, že ji někomu daruji.




Večer odličuji s Emma Hardie, poslední dva týdny zkouším vzorky Omorovicza. No a ve zkratce: EH je lepší a levnější. Pak dočišťuji pleť mýdlem Faran s velbloudím mlékem. Tonikum Pixi miluji od prvního použití, což je docela vtipný, protože historka, jak se ke mně tonikum dostalo, zahrnuje dvě nespokojené uživatelky, které se po Pixi osypaly. No a moje pleť ho prostě miluje. Oční krém opět Melissa, pak stříkám Dr.Hauschku a nanáším Decléor na mokrou pleť. Pokud si chci dopřát, tak stříkám Dr.Hauschku, nechám vsáknout/uschnout, dávám Mad Hippie C sérum, znovu Dr.Hauschku a mažu Decléor. Už jsem říkala, jak moc mám Mad Hippie sérum ráda?




Moje maskovací péče... mi přijde, že polovinu z toho bych ani nepotřebovala. Ale stejně to používám, tak jako aby se neřeklo, když už to je doma. Třeba peeling Evolve, voní pěkně to jo, ale jinak dost zbytečnost, na peelingy moc nejsem. (Ani já nechápu, proč je vlastně kupuji... ale prostě kupuji.) Omorovicza maska je dost předražená, Origins černá snad nic nedělá, Avon je v pohodě, ale ty účinky jsou taky spíš menší než větší. Oskia Renaissance maska mi přijde zbytečná od té doby, co mám Pixi Glow tonika. Takže z toho, co vidíte na fotce, miluji akorát Tariku, Cicalfate a Le Chaton masku. Tarika je skvělá na pupínky, Cicalfate to samé a dohromady tvoří právě teď nepřekonatelnou dvojku. Le Chaton tvarohová maska s medem je naprosto skvělá. Zklidní podrážděnou pleť, suchou zvláční, mastnou uklidní, pupínky redukuje... ani nechápu, jak je to možné... tohle je ta nejlepší krémová (nejílová) maska, co jsem na svoji pleť kdy vyzkoušela. Jsem na dně a asi to opláču.

14 komentářů:

  1. Hezké hezké, jsem ráda, že tvé pojetí "minimální péče" není vůbec minimální :-). Masky a séra, to je moje!
    Já mám teď odličovač Eve Lom a nevím, jestli neni zkažená - nebo je tak ošklivá a podivně smrdící i normálně, EH jsem ještě nezkoušela a ráda bych - nebo REN obdobu, tyhle odličovače mi přes zimu svědčí. No, jsem ráda, že byla Eve za levno a jen malé balení, proti tomu k tomu přibalený denní růžový krém je fajn, ale příště jdu zas radši do přírodního.
    Na noc mám též Decleor - balzám po spotřebování vystřídal olej, oboje je fajn, k obému bych ráda našla levnější obdobu ;-).
    Přeju víkend krásný! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Eve Lom někde doma mám. možná bych ho měla najít a vyzkoušet. to jsem fakt zvědavá.
      no já už úplně minimalistickou péči nedodržuji, to bývávalo někdy před rokem... no a od té spíš maximalizuji, třeba na tom Decleoru se mi líbí, že vidím ráno opravdu výsledky, takže bych ho na sebe nejraději mazala pořád a chci od Decleor vyzkoušet úplně všechno!
      (jinak masky a séra jsou ta nejlepší kosmetika totiž!)

      Vymazat
    2. No teda, prosím Eve Lom prozkoumat, ta moje je fakt divná - jako účinkuje fajn, ale nevím, jestli je tak divná normálně :-), ale vidim ty sraženiny divný i na některých fotkách, tak asi teda jo.
      Decleor mám jiný než ty (Neroli) a je rozkošně hýčkající, ale v malou spotřebu jsem doufala marně, takže asi popojedu jinam.

      Vymazat
  2. Já nechápu, jak můžeme obě milovat tariku, cicalfate a tu tvarohovou výživnou masku, když Pixi za mně osobně neeeee a to serum MyChelle mi prostě lautr nic nedělá, fakt ani ťuk! A co horší, dokonce ho ani nikdo nechce ode mě darovat, takže na něj doma stále koukám, protože vyhodit je to škoda, když to bylo tak drahý a navíc to má být zázrak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já fakt nevím, myslela jsem na Tebe a fakt jsem se toho Pixi bála, ale vůbec nebyl důvod. od prvního použití to byla láska. Pixi je jak instantní photoshop. jak Superserum a stejně i jako Superserum i vysušuje, ale ráno se budím jako nový člověk. používám ho asi dva týdny, spolu s MyChelle a naprosto razantně se mi vyhladila pleť, zmizely ucpané póry a pomalu mizí i skvrny od sluníčka i od pupínků (no za to může asi hodně i to céčkové sérum).

      no a pokud MyChelle pořád nemá novou maminku, tak já ho tedy adoptuji. bude mít v koupelně sestřičku.

      Vymazat
    2. domluveno, aspoň se na ten svůj přešlap nebudu muset stále koukat :D
      jinak na mě takto funguje glyco A, to se já každý ráno budím lepší a lepší... ještě se tedy musím mnohokrát vzbudit :D aby to stálo za něco!

      Vymazat
    3. jaj, to je pravda, Glyco A taky takto funguje + tedy já se po něm navíc i loupala... to není moc hezký bonus. prostě Pixi je lepší!

      Vymazat
  3. Cicalfate je maska? Já myslela, že je to nějjakej krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejdřív Tarika, pak namazat Cicalfate místo nočního krému = ranní dokonalost

      Vymazat
  4. To zavidim, ja se svou pleti spokojena nejsem :D Jinak zajimave produkty, neznam je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak nějaké chybičky jsou... ale v podstatě jsem spokojená. (ale je dost dobře možný, že mně prostě stačí v tomto směru málo.)

      Vymazat
  5. Masku Le chaton jsem zatím neviděla a tudíž ani nezkoušela. Jelikož ale pořád hledám dobrou masku, podívám se po ní pečlivěji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já toho používat tolik, tak se ihned osypu :/. Každopádně je dobře, že jsi s pletí spokojená a to i za cenu, že bys toho měla používat třikrát tolik :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...