pondělí 29. prosince 2014

3x to nej z Ladyboxů

No dobře, možná by se našlo i něco lepšího... ale všechny tyto tři věci se právě sešly u mě doma, jedna z nich se právě loučila a další vlastně tři se nastěhovaly nově do koupelny.




Le Chaton Výživná tvarohová maska s medem
Aneb hlavní důvod, proč vám tento článek píšu. Ta maska je totiž boží. Nevím, jestli to je tím medem nebo tím kozím mlíkem. Nebo jestli to je prostě osud... ale ta maska je fakt super. Nutno říct, že moje pleť je hodně problematická. Není naštěstí citlivá, ale je hodně náchylná k ucpání pórů, stačí ji namazat něčím ne úplně košér a celá se mi osype. Zároveň potřebuji masky čistící, aby se s těmi mými póry dalo v míru žít. Což z tohoto jasně vyplývá, že prostě krémové masky nejsou pro mě a že kopu spíš za jíl nebo za jiné hlíny. Jenže tato maska změnila můj názor. Je krémová, výživná... ale zároveň dokáže čistit póry a neucpává mi je. Je hydratační, dokonale mě zbaví suchých šupinek, ale zároveň čistí. Nevěřila bych tomu, ale je to prostě možné.

Neškodí si to zopakovat. Navíc když jsem si domů donesla nové balení. Tento peeling je ta nejlepší možná, peelingová, čistící, osvěžující a navíc naprosto blesková maska. Vyčistí póry, ráno dokonale osvěží, probudí mě a je prostě boží. Snadno se smývá, dává neskutečně osvěžující pocit na pleti a peeling je opravdu hodně jemný, takže se nebojím ji používat často.

L’Oreal Professionnel Mythic Oil šampon a kondicionér
No dobře, kdybych měla vybrat jeden nej šampon z Ladyboxů, tak by to byl Pure Fiji... ale tak nebudeme přece mlet pořád o tom samém. Mythic Oil naprosto úžasně voní. Mně to voní květinově, ale tak šmrcově květinově, trošku zastřeně, s malou porcí nějakého exotického oleje, ale stále dostatečně svěže, jak rozkvetlá louka. Naprosto mě dostává i konzistence, i když vím, že třpytky jsou v podstatě jen tak na oko a vlasům to neudělá vůbec nic... i tak se mi to líbí. Jemná průhledná zlatá s malými třpytečkami. Šampon naprosto úžasně provoní vlasy a dokonale je umyje, kondicionér je jemně uhladí a dodá jim lesku. Ani jeden nezatěžuje vlasy, ty mi pak voní ještě dva dny a jsou tak heboučké. Líbí se mi i balení v lahvičkách s pumpičkou, snadno se to dávkuje a je dobře vidět, kolik šamponu ubývá... což bohužel mi přijde, že ho ubývá nějak rychle... to bude asi tím, že se ho nemůžu nabažit a dávám si pumpnutí víc než potřeba a hlavně pořádně. Prostě pro tu vůni. A taky pro to, jak jemné, hebké a hedvábné vlasy po použití mám.

17 komentářů:

  1. Himalayský peeling ála masku si podle tvého vzoru taky pochvaluju už pár měsíců, Le Chaton mám na seznamu - kdysi jsem od nich používala krém na oční okolí (to už je tak 15 let, hned po dvacítce, prodával se jen v Praze v Máji, když ještě nebyl My ;-) ), byl krásně jemný a měl super dávkovač, vydrží fakt dlouho, i jejich krémy mi celkem sedly, určitě minimálně masku někdy vyzkouším! Zkoušela jsi od nich i něco jiného? Vím, že nějaká maska měla být funkční, ale děsně smrdutá - jílová asi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vyzkoušela jsem všechny Le Chaton/La Chevre masky, co byly v LB, jinak tedy nic. a ta jílová fakt smrdí, ale zase na pupínky fakt funguje... tu taky klidně doporučím, i když tato medová mi vyhovovala ještě o kousek víc.

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím s tou maskou Le Chaton. :D Taky ji mám z Ladyboxu a taky mi právě dochází. :D A zvažuju, že si ji koupím znovu, i když jsem nějaké čistící účinky nevypozorovala (ale nedívala jsem se po nich, protože jsem je podle popisu nečekala; rozhodně ale souhlasím, že neucpává póry). Prostě proto, že mi přijde, že splňuje, co slibuje, tedy že je fakt vyživující a pleť po ní vypadá hezčí a spokojenější. Přijde mi i víc hydratační než GlamGlow ThirstyMud, co jsem nedávno zkoušela. Překvapilo mě, že jsem o ní nikde nic moc nečetla, i když vyšla v Ladyboxu, tak si většina akorát stěžovala, že smrdí... takže jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si myslí, že je super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že ještě Meduňka si ji pochvalovala. na mně funguje i jako čistící, černé tečky sice neodstraní, ale určitě působí proti ucpávání pórů a proti pupínkům taky. myslím si, že je to tím medem, protože ten docela čistí... jinak mně už ani nesmrdí, jsem si na vůni zvykla a teď se mi po ní až stýská. líbila se mi i ta hrudkovitá konzistence. a sice teď mám víc cool náhradu v podobě manuka med masky od Antipodes, ale řekla bych, že Le Chaton je možná ještě i o kousek lepší?

      Vymazat
  3. S peelingem jsem se včera loučila, byl fajn, hlavně jako rychlo maska ala trb, což hlavně v létě, když se mi pleť zbláznila, bylo super.

    L'Oréal Souffle s třpytkami bylo taky mojim miláčkem. Oni mají v nabídce i jen šampón, kromě této varianty Souffle. Ale ten nedělá takový objem, kapku víc vlasy zatíží a voní výzarněji po olejíčku. Jinak olej z té řady je předražený krám k ničemu, průměr. Ale maska,to je ta nejlepší z té klasické nabídky (tedy ne přírodní). Mám další balení.

    Le Chaton jsem zkusila párkrát, v době, kdy jsem pleť měla jak malé děcko, takže nic a jsem nakonec řešila jen tu vůni - nevůni.
    PS : Ježich mi donesl 30 ml té černé Origins :D takže se už nemusím rozhodovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. černá Origins jo? já pořád čekám, že tu svoji spotřebuji. nebo mi tak nějak prostě dojde, protože mi je škoda to vyhazovat... a pořád nic. pořád se mě drží.

      a jono, ta vůně Le Chatonů není úplně standardně líbivá... ale já si zvykla a fakt mi až chybí.

      Vymazat
  4. Ta maska je super, pár jsem si jich ještě sehnala výměnou za jiné výrobky z Ladyboxu, protože se mi za ní nechce dávat 300 plus poštu. A ten šampon byl taky super, jenže se mi ta vůně během těhotenství zprotivila, tak jím myju štětce no:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, vůně šamponu je boží... to doufám, že se mi jen tak neomrzí. a taky mám už dva dny umyté vlasy a pořád to z nich cítím... prostě super! chci být asi tvým štětcem!

      Vymazat
  5. Vyskusas mnozstvo produktov, pricom o mnohych znackach ani netusim, ze existuju a medzi top produkty das priemerny peeling. Hm, nechapem :...
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bude asi tím, že to není peeling, to je ta nejlepší blesková maska, co jsem kdy zkusila (asi nejspíš, možná blesková Mary Cohr se tomu vyrovná, ale ta má zase úplně jiný efekt...)

      hm asi nechápu to nutkání komentáře vytrvale podepisovat www adresou. to bude asi nějaký OCD?

      Vymazat
    2. Skratke OCD nerozumiem, ale ani to nie je pre mna dolezite. Ak Ti vadia url adresy je jednoduche riesenie a sice v nastaveniach zakazes zobrazovanie html kodu. Vybavene, vyriesene.
      Biela Mačka :-)

      Vymazat
    3. jednodušší (a uspokojivější) mi pořád přijde prosté mazání komentářů, jak je ostatně upozorňováno. což je ale docela škoda, protože zrovna v tomto případě, sis sem mohla nakopírovat i relevantní odkaz, protože vím, že recenzi na ten peeling jsi psala nedávno... ale to by asi narušilo běžnou rutinu? (OCD - Obsedantně kompulzivní porucha)

      Vymazat
    4. ejha, niekto studoval psychologiu, kedze urcuje diagnozu. Nevedela som, ze urcovanie diagnozy je take jednoduche. Ak nedajboze budem mat nejake problemy z akejkolvek oblasti, urcite Ta budem kontaktovat, kedze poznas diagnozy na vsetko.
      PS: trosku smutne co vyrobis z obycajneho komentara. Neviem si predstavit co by si urobila, ak by Ta niekto naozaj kritizoval. Prajem Ti pekny den :-)

      Vymazat
  6. Himalaya Herbals peeling si budu muset koupit, presne popisovany efekt nutne potrebuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo... úplně cítím tu zodpovědnost, že ti to zase nesedne. ale tak co, tohle je nákup jenom za stovku.

      Vymazat
    2. :-) ja vim ze bych si mela vybirat vyhradne ze skupiny "kritizovane" a pak si budu asi juchat, ale tato rychlo maska fakt zni vyborne :-).

      Vymazat
  7. Jak si to tady tak čtu tak všichni byli s tím šamponem spokojeni, ja ho v půlce vyhodila, protože mi z něj svědila hrozně hlava. Ale myslím, že jsem jediná na světě, protože si ho všichni všude chválí. Maska mi nevyhovovala kvůli tomu, že jsem nemohla vydržet ten smrad:-) a peeling teď používám, a zatím velká spokojenost, krásně hydratuje, což u peelingů nebývá zvykem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...