středa 24. prosince 2014

Je Emma Hardie ten nejlepší odličovač?

No jak se to vezme. Ano i ne.

* koupené na SpaceNK




Bojím se, že se zase neudržím a že zase budu dneska přehnaně pozitivní. Takže to vezmu z toho špatného konce. Myslím si, že dávat za odličovač tisícovku je přehnané. A myslím si, že Emma Hardie je předražená. Jakože tolik peněz za obyčejných 100 ml? Navíc když úplně stejně mě odlíčí obyčejný olivový olej. Nebo kokosový olej. Nebo třeba Rawganic, kterého je 100 ml za 15 liber oproti těm děsivým 36 librám. Jo EH to fakt zvládne krásně, všechno odlíčí na první dobrou... ale prostě jako takhle to zvládne fakt hodně dalších produktů, třeba jsem zapomněla i na čistící olej Origins nebo odličovací olej Silk Naturals... no fakt jako předražený to je. Navíc když stejného výsledku, tedy čisté odlíčené pleti, je možné dosáhnout i s vynaložením mnohem méně peněz.

No a v tu chvíli zaboříte prst do té předražené nádhery... a všechny logické argumenty ohledně ceny se vám vykouří z hlavy, protože prostě najednou víte, že to za to stojí.

Ta konzistence! Dokonale jemná, ale není olejová, nerozpouští se do tekutého stavu, zůstává stále spíš krémově balzámová. Je opravdu zvláštní, protože občas se stane, že na povrchu balzámu se vysráží takové zbytečky oleje a vytvoří olejovitý povrch... což je fakt divný, jsem si myslela, že je to teplem, ono asi jo, ale zase na dlani se z toho automaticky čistý olej neudělá, spíš je konzistence balzámová. Nedokážu to lépe popsat, prostě ta konzistence je tak boží, že mi došla slova.

Ta vůně! Nejdřív mi přišla zvláštní, pak jsem si zvykla. A asi jsem si zvykla až moc, protože teď už snad bez ní nebudu moct žít. Já se ráda odličuji, nevidím v tom žádnou nepříjemnou povinnost... ale s EH to nabralo nového levelu. Se snad pomalu až těším, až opět zanořím prst do EH, zatímco můj nos se zanoří do té vůně... no aaach, prostě boží.






Ten pocit na pleti! Ten je snad ještě božejší. Tak neskutečně jemný. Tak hebký. Tak neuvěřitelný. Okamžitě rozpouští jakýkoliv makeup, včetně voděodolného. Po pleti klouže, hedvábně, není to tak mastné jako olivový nebo kokosový, není to tak hutné jako bambucké... v podstatě se to rozmazává samo, přitom to nikam neteče jako neposedný olej. Podle mě je ta konzistence fakt naprosto perfektní, nedokážu si představit, v čem bych ji zlepšila.

A navíc ten pocit po tom! Spousta odličovacích balzámů se musí smývat důkladně a s hadříkem. A stejně i tak nechají na pleti povlak, což úplně nesnáším, i když by se dal označit za luxusní a výživný a že by si měla pleť po tom čvachtat... no tak to ani omylem, povlaky jsou prostě zlo. Kdežto EH... ta jde z pleti dolů snad úplně sama. Stejně jak snadno se roztírá a rozpouští makeup, tak stejně snadno se zase smývá. Což je v podstatě dost protimluv, protože buďto to je mastné a rozpustí to všechna malovátka hnedka a snadno, ale pak to jde většinou z pleti dost špatně dolů. Nebo to jde naopak dolů hned, ale pak to má většinou v sobě nějaké ty PEGy nebo SLSáky a navíc to dost vysušuje. Jenomže u EH to nějak prostě dokázali nakombinovat, i když tedy i díky těm PEGům, ale zase dokázali dát dohromady luxusní neskutečně balzámovou texturu, která jde dolů z pleti pomalu i jen vodou. To se tak často nevidí, fakt že ne.

No a to balení! Nejdřív mi vadilo. Možná ještě pořád mi vadí, že je moc veliké, až moc a navíc zbytečně, si myslím, že piksla má snad víc objemu ve stěnách než v obsahu... ale i tak je to balení krásně.





Takže co no? Je to předražený odličovač, prostě to odstraňuje makeup a nebuďme naivní, samotný odličovač stav pleti nezmění, tam úplně stačí, že dokáže odstranit makeup a cokoliv dalšího je u odličovače zbytečnost. Jenomže s EH dostanete za tu cenu něco navíc. Krásné balení, neskutečné pocity slasti při používání a neuvěřitelně luxusní pocit na pleti. Takže pokud vám něco takového za tu cenu stojí, pak nehledejme dál... je tu Emma Hardie Moringa Cleansing Balm.

8 komentářů:

  1. Opravdu málokdo umí popisovat kosmetiku jako něco nadpozemsky úžasného.Miluju,jak si umíš vychutnávat každičkou tu jedinou věc....ať je sebevíc naprd anebo božská...Přeji krásné vánoce Tobě i Tvým nejbližším...A musím říct,že Tvůj adventní kalendář mi zpříjemnil každičké ráno...nemá chybu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář a taky přeji krásné Vánoce.

      Vymazat
  2. Úplně jsi mě nalákala! Používám Eve Lom (cena je ještě horší). Máš jej vyzkoušený? Je v nich rozdíl? Struktura mi přijde hodně podobná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tu tuhle na Eve Lom stěžovala - mám obsah zdrclý a smrdí mi. Líbí se mi, jak po masáží mokrýma teplýma rukama začne bělat až do takové jemňoulinké jakobypěny, ale už bych ho nekoupila. EH bych ráda, ale stejně bych raději něco hodně podobného za polovic - ani tak by to levné nebylo, ale předpokládám, že to dlouho vydrží :-). Tak možná nějaká sleva... ;-)
      Kalendář je/byl boží!

      Vymazat
    2. Eve Lom mám někde doma, ale ještě jsem ho nezkoušela. tak já ho tedy najdu a dám vědět. i když musím říct, že EL mi je nesympatická už jenom tím složením.

      Vymazat
  3. EH jsem měla, byla dokonalá. Koupila jsem ji na feelunique s nějakým slevovým kódem. Přemýšlela jsem ještě o odličovacím balzámu od Balm Balm. Taky jsem si říkala, že bych si mohla vyrobit vlastní, ale nutně bych do něj potřebovala moringa olej kvůli vůni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balm je dobry (teda podle popisu bych rekla, ze skoro stejna slast jako tohle), ale nemam srovnani, tak asi nemuzu radit. Nicmene za ten peniz se to da zkusit.

      Vymazat
    2. si tedy myslím, že Balm Balm stejný nebude. vyzkoušený ho ale nemám, odhaduji jen podle složení a myslím, že bude hutnější a bude se hůře smývat, protože obsahuje i vosk a naopak neobsahuje PEGy. a taky je postavený na bambuckém a slunečnicovém, což je dost hutnější záležitost než hroznový a mandlový.

      jo a moringa olej mě taky láká. v porovnání s tím mi přijde Balm Balm takový jednoduchý.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...