úterý 23. prosince 2014

Je Tikei ten nejlepší mmu?

* vzorky jsem dostala od Cyklistky, které tímto velmi děkuji

Nebudu vás napínat a řeknu vám to rovnou... pro mě bohužel asi ne. A přitom na něm není nic špatného. Fakt absolutně ne. Asi je lepší než EDM, tedy alespoň na mé pleti vypadá lépe. Dokonale přirozeně, naprosto skvěle a takto vydrží celý den. Takže co? Něco tomu chybí...

Chybí mi silnější krytí. Takto má Tikei sice stejné kvality na pleti a přirozený výsledek jako Lumiere Luminesse... ale prostě chybí tam to krytí, které bych využila během špatných dnů.

Chybí mi jemnost. Nechápejte mě špatně, Tikei je jemný. Dokonale jemný. Ale nedávno jsem se vrátila ke svému velmi dávnému objevu nejjemnějšího minerálního makeupu... a to prostě Tikei nepřebil. Willow Tree Minerals je tak jemný, dokonalý jako vílí pavučinka a navíc toto své kouzlo naprosto dokonale přenese na pleť, vyhladí a zjemní.

Chybí mi wow efekt. Přesně ten, který mám u Just Pure Minerals. Přesně ten moment, kdy nanesu, podívám se na sebe do zrcadla a prostě je to tam... nikdy už nechci vypadat jinak. Ten makeup nemění jenom vzhled pleti, on mění v podstatě mě samotnou. To Tikei neumí.

Ale jinak vůbec není špatný. Je jemný, naprosto dokonale přilne k pleti. Trošku mrzí to slabší krytí, i když tedy jde dobře vrstvit, označila bych ho za slabé až střední, já většinou nanáším něco mezi slabším středním a výš. 

Hodně se mi líbí odstíny. I když je nutno říct, že možná nebudou pro každého. Podle mě totiž docela chybí nějaký výrazný dožluta. V nabídce najdete tři spíš studené a dva teplejší odstíny, přičemž ten s Rose podtóny je opravdu růžový, Cool je hodně do neutrálna studená, Neutral je prostě neutrální, Peach je teplejší a Warm je lehce žlutá. Z tohoto výběru v podstatě jenom Warm mi příliš nesedí, Peach jde... a mezi Neutral, Cool a Rose na pleti spíše rozdíly nevidím. Pokud bych to fakt zkoumala asi hodně dopodrobna, tak nejlépe mi sedí Cool a Neutral. Ale vzhledem k tomu, že make-up není plně krycí, tak v podstatě v jedné vrstvě jsou si odstíny na pleti opravdu hodně podobné a asi bych nedokázala říct, který právě nosím, kdybych to zapomněla. Odstíny mají také hezky popsané na stránkách, i když ve švédštině.

Zatímco podtóny jsou značené písmenky, tak číslice označují tmavost. Tam už jsou rozdíly větší, hlavně odstup mezi 1 a 2 mi přišel veliký... možná to jen tak vidím z pohledu světlé pleti. Třeba takové W2 na mně moc dobře fakt nevypadalo. Odstínově jsem byla někde kolem jedničky, ale i ta nula na mně špatně nevypadala, jen s některými podtóny byla až moc světlá. Ale třeba N0 nebo C0 byly fakt hezký a tam bych snad i uvažovala o plném balení. Ale zase jako mi ještě nějaké vzorky zbývají, takže na celkový verdikt o odstínu ještě počkám.

Vzorky nejsou úplně největší, ale na ozkoušení opravdu stačí. Většinou mi vydržely na tři kompletní malování, ale některé vzorky byly větší a spolu s mou momentální potřebou se méně malovat mi vydržely třeba i na pětkrát. Balení je trošku nešťastné, v takových těch kalíšcích, co se musí vyklapnout... a dost často se toho něco málo nebo hodně někde rozsype.

Takže za mě, Tikei ano, rozhodně je to jeden z lepších minerálních makeupů. Jen tedy asi já osobně s mým typem pleti a požadavky znám prostě lepší.









11 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem si objednala nějaké vzorky v rámci akce ve vánočním kalendáři a jsem hodně zvědavá. To krytí mě mrzí, potřebuju spíš střední až vyšší, ale přihodila jsem i korektor, tak snad se to nějak zkombinuje. Díky moc za další přínosný článek a přeji krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky kombinuji s korektorem (EDM) a výsledek je docela pěkný, i když to slabší krytí mě u Tikei taky mrzí.

      Vymazat
  2. Já jsem naštěstí s JMP velmi spokojená, tak ani nezkouším změnu - střídám jen s tekutým, ani žádné BB nebo tónováky už nevlastním. Tekutý mám už půl roku 100%pure, to složení je boží a funguje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak 100% pure mám pořád ještě jenom na seznamu... že bych třeba mohla.

      Vymazat
    2. 100% pure ti dám klidně vyzkoušet (i když asi jen kvůli konzistenci, bude ti tmavý), ale teda nijak extra mě neohromil... U makeupů mi je složení ukradený, když tam není ropa a silikony, takže pigmenty z ovoce mě příliš neohromují a tenhle na mě prostě nevypadá dobře. Možná na mastnější pleti, nevím... Ale na mě je vidět, flekatí, oxiduje a mizí. Trochu to zachrání, když ho hodně zapudruju nějakým fakt dobrým pudrem, ale to už si rovnou můžu dát mmu a efekt je stejný. Já tyhle makeupy moc nemusím, zuii byl ještě větší průser. Zůstanu u starých dobrých minerálních pigmentů, olejových a krémových základů a kytky a ovoce budu používat na jídlo a výzdobu interieru :-)

      Vymazat
  3. Tikei je pro mě jednička, koupila jsem pro pubertální dceru, ta byla na Bobbi Brown a tento je lepší. Krytí je dostatečné, vždy si dá vrstev, kolik potřebuje, aby akné nebylo vidět a při více vrstvách je makeup neviditelný, takže perfektní nude efekt.
    Odstín jsme volily podle odstínu Bobbi Brown, světlejší na zimu a o jedno číslo více na léto, odstíny odpovídají.
    Třešničkou na dortu je, že se neotíra na oblečení, límeček bílé mikiny zůstal bílý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mě tedy víc vrstev docela vysušuje, ty dvě ještě zvládnu, když si dám i nějakou vodu ve spreji na to, ale dvě vrstvy mi prostě dají maximálně střední krytí. a navíc asi nechápu, proč si dávat hodně vrstev, když mi často stačí třeba poloviční vrstva Lumiere... takže prostě tak, Tikei pro mě bohužel jedničkou není.

      Vymazat
    2. No, hodně vrstev neznamená zacementovat obličej, ale nanést na vyrážku lehkým dotekem štětce. Ty tahy štětcem jsou tak lehké, že v podstatě nejsou ani cítit, ani vidět, jen vyrážka zmizí, :-)
      Takže bych to nesrovnávala s několika vrstvami klasického makeupu a myslím, že na poloviční dávku Lumiere bychom se ani nedostaly. :-)

      Vymazat
    3. aha... tak to jsme asi každá měla jiný Lumiere. nebo jiný Tikei. ty moje vychází zhruba tak 1 díl Lumiere ku 3-4 dílům Tikei pro stejný účinek krytí. taky nanáším tenké vrstvy, nejraději stipplingem... to pak fakt stačí Lumiere maličko a stippling to dokáže tak pěkně zapracovat, že není vůbec nic na pleti poznat, však nikdo nic neříkal o cementování obličeje. když takto dávám Tikei, tak bohužel není poznat ani to krytí a musím prostě vrstvit a vrstvit.

      Vymazat
  4. Hezké Vánoce a celý další rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. taky přeji krásné Vánoce a ještě hezčí nový rok.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...