pátek 5. prosince 2014

Nej dvojka pro problematickou pleť: Tarika a Cicalfate

Jak jsem na to jenom mohla zapomenout. Cicalfate je prostě boží. Kdysi dávno jsem ho už spárovala s jednou maskou, konkrétně s Mask of Magnaminty od Lush... výsledky byly úžasné. MoM čistí a peelinguje, zatímco Cicalfate přes noc regeneruje a navíc i  likviduje pupínky. Prostě skvělé. No a s Tarikou to funguje v podstatě stejně. Možná i lépe!

Krok 1: Tarika sama o sobě dost vysušuje. Nejlepší je na ní, jak naprosto úžasně vyčistí pleť. Navíc mi přijde, že i dezinfikuje a naprosto účinně likviduje pupínky a k tomu jako bonus vyhlazuje pleť.

Krok 2: A pak přijde Cicalfate, pěkně místo nočního krému. Co začala Tarika, on přes noc dokončí, zlikviduje nějaký ten pupínek, navíc viditelně zregeneruje... ráno se budím s novou pletí.

Krok 3: Následuje v případě velmi špatné pleti. Opakuji znova krok 1 a krok 2. Hned druhý den ráno. A pak znovu večer... a pak už většinou není potřeba.

Poznámka na okraj: Je asi lepší nenosit přes ten den makeup. Ale tak to vám nejspíš dojde samo, že makeup na Cicalfate není úplně nejlepší věc na světě. Ale v případě potřeby se dá i to.




4 komentáře:

  1. tak tuto dvojku jsem ted taky praktikovala! jen mi v tom nadělala paseku ještě vysušující antb. Ale bez nich super! kazdej vecer jsem to takto opakovala. Teď jsem přešla na neem+aloe vera gel + večer glyco A a sem tam to prolozim cicalfatem místo glyca. No a včera mi ještě přišel zinkovy babobabovy krem od Mitsuuko, tak ted nevím, jak to budu kombinovat. Tarika mi dochazi a ja blba jsem si ji zapomněla priobjednat, když jsem teď brala ty Dr. Bronnery ve velkem z Biooo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mně teda aloe vera nedělá dobře. takže asi nic. po neemu se mi stýská, budu si ho muset zase koupit. mým novým objevem je zrovna may lindstrom problem solver... ale nejsem si ještě jistá, jestli je jenom stejně dobrá jako talika nebo lepší. nebo se mi to jenom zdá a je to horší? to právě ještě nevím.

      Vymazat
  2. Produkty vypadají opravdu zajímavě, mám problematickou pleť hlavně na čele, na ostatních místech zase docela suchou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to je pravda, docela to asi není na úplně suchou pleť. takže jedině zónově...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...