pátek 19. prosince 2014

Nejdražší levný nákup

* koupené v dm drogérii

Já si dneska budu asi docela odporovat. Protože tento makeup je boží i za trest tak nějak zároveň. Tak na to pamatujte, až se tady budu za chvilku blahem rozplývat...





Ona totiž ta konzistence je prostě úžasná. Vím, že spousta lidí na alverde makeupy nadává, a nedovedu si to vysvětlit. Tedy dovedu, si myslím, že většině lidí asi vadí určitá jinakost oproti konvenční drogérce a taky to, že makeupy moc nekryjí. A vlastně ani nejsem až tak velká odbornice na alverde makepy, tohle je teprve můj druhý, takže možná mají v nabídce nějaký fakt strašný, jen já ho ještě nezkoušela?

Ale ta konzistence... jako takto by měl vypadat dobrý BB krém. Pečující, vyživují, hydratující, něco zakryje, něco lehce rozjasní a zvýrazní, na obličeji je neskutečně příjemný a navíc voní. Jo taky vězte, že tohle hodnocení provádí starší osoba... pro mladou mastnou pleť to asi nebude. Konzistence hodně hutná, až olejová, na prstu taje do krémova, na pleti je taková těžší. Dobrý je, že mi fakt přijde, že to je až hybrid makeupo-péče. Nevysušuje, spíš vyživuje a večer mi přijde pokožka tak nějak hezčí než normálně, vyživenější, zregenerovanější... lepší. Navíc takto v zimě je to fakt krása. Jo a už jsem řekla, že mi voní? Jemně a kytičkově.

Na pleti vypadá prostě moc pěkně. Při nanášení, když to naberete hodně, tak chvilku vypadá omítkovitě, ale pak se díky své krémovitosti přisaje k pleti, vyhladí ji, zjemní, zmírní začervenání. Na úplně neplechy není, na to ho budete muset bodově navrstvit. Ale na pigmentové skvrny, začervenání, malé nedokonalostičky... to zvládne. Přijde mi, že po zapudrování i docela drží v pěkném stavu dlouho, ale nesmíte si tedy sahat na obličej, pak dá 6 - 8 hodin bez problému, možná i víc. Skvělý je, že makeup nezalízá nikam do pórů, do vrásek, do různých zákoutí ani kamkoliv jinam. Naopak pleti dodá takového pěkného lesku, odlesku, že už není třeba ani rozjasňovač, stačí jenom správně strategicky přepudrovat.





Takže teď jsme se všechny rozplynuly a jdeme na to špatné. Dobře. Není to pro všechny typy pleti, si asi dokážu představit tu katastrofu na mastné. Ale suchá, nebo jako ta moje normální, trošku náročnější v poslední době, si lebedila jak v teplých ponožkách. Takže to ani není úplně nevýhoda.

Trošku delší dobu trvá nanášení. Používala jsem flat top štětec, prsty mi to moc nešlo, přišlo mi, že se musím nějak dlouho rozmazávat a že prostě ten výsledek je pomalý a neuspokojivý. Štětcem to vypadalo krásně, ale i tak se muselo rozmazávat pořádně a nebylo to žádné šupšup a je to. Spíš vezmeme to pořádně, ale výsledek stojí za to.

A úplně nejhorší je to, že balení je strašně malinké. Nebo ono ani není maličké, rozhodně tak na první pohled nevypadá, alespoň já jsem čekala pár měsíců společného štěstí. A tak mě velmi překvapilo, když jsem se druhý týden používání (takže možná tak desáté použití?) dostala na dno. No a pak už to šlo rychle... to, co vidíte na fotce, mi vydrželo asi na pět použití. Takže to se dostáváme na celkový počet použití tak asi dvacet. To není ani měsíc. Normální 30 ml makeup mi vydrží zhruba 7 měsíců každodenního použití. Jedno balení alverde stojí kolem stovky, kdybych si měla nakoupit zásobu na 7 měsíců, tak se dostaneme na cenu kolem tisícovky... a to si zas nejsem úplně jistá, jestli za tohle ten makeup kvalitativně stojí.

Ale jo stojí, ten efekt na mojí pleti je opravdu hezký. A navíc to přírodní složení, bez silikonů a ropy... asi bych byla raději, kdyby se prodávalo pětkrát větší balení třeba za tři stovky. To bych do něj znovu šla. Ale honit každý třetí týden ten světlejší odstín v místních drogériích... tak ne, do toho nejdu.



9 komentářů:

  1. Asi bych do toho makeupu nešla. Na Alverde dekorativní kosmetice mi vadí právě ta vůně. Pro mně je až moc výrazná a docela dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak za výraznou bych vůni rozhodně neoznačila. spíš mi přijde jemná a taková lehce starodávná, rozhodně to není nic moderně převoněného. spíš si myslím, že ta vůně je prostě jiná, a proto tolik lidí vadí?

      Vymazat
  2. Mě článek velice zaujal...i make-up..na vyzkoušení není špatný ani cenově, třeba na zimu sedne...akorát bych tě ráda poprosila prosím tě jak se přesně jmenuje? nebo dá se ještě sehnat? děkuji předem za tvou odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že se dá bez problému sehnat, tento jsem kupovala letos a nedávno jsem koukala, normálně ho v regálu mají. je to Camouflage, mám odstín 001 Sand a je docela hodně světlý.

      Vymazat
  3. Já jsem si nedávno koupila od Alverde minerální makeup, název ale mate, je v tubě a tekutý, a ten mě teda hodně příjemně překvapil! na suchou pleť rozhodně není, přijde mi jako opak toho tvého, takže pro mastný čumák ideální ;) přijde mi, že se poslední dobou zaměřili na makeupy, vylepšili konzistence, omladili obaly a nechali se inspirovat u ostatních značek, aby byli trošku víc in a zatím se mi to hodně líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám ho taky a sem tam mi docela flekatí, navíc mi občas oxiduje hodně do oranžova a lesknu se po něm... některé dny ne, což mi připadá zvláštní, mám k němu zatím hodně ambivalentní vztah

      Vymazat
    2. aha, tak já měla kdysi ještě jeden v zeleném obalu, co se už neprodává (a možná se tenkrát dokonce jmenoval minerální)... a to byl spíš takový tónovací krém. zakryl toho docela málo, ale byl strašně příjemný na obličeji, trošku olejový, ale jinak krémově sametový, jemně rozjasňoval a tak jako vyhlazoval.

      Vymazat
  4. Twl, to asi chcu! Myslíš, že ten nejsvětlejší odstín by mi sednul? :) Podle tvých fotek mi přijde, že bychom se mohli přátelit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele já myslím, že jo. občas mi to na mně přišlo až omítkové. (jo a super to funguje jako korektor!)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...