neděle 14. prosince 2014

Nejlepší linky

* koupené na beingcontent 
(oni už je neprodávají?)

No a protože jsem ten dnešní článek tak nějak nestihla...
...tak to vezmu jen krátce.

Tohle jsou ty nejlepší linky, co jsem za poslední dva roky použila. 
Proč?

Barva. Boží studená hnědá.

Variabilita. 
Mokro, sucho, jako oční stín. 
(Jde to sice špatně stínovat, ale když se chce, tak všechno jde.)

Výborná pigmentace. Mokrá i suchá.

Výdrž. Celý den.

Přírodní složení.

Praktický maličký obal.

Má to i zrcátko.

A vůbec je to boží!



prstem - štětcem suchým - mokrým





4 komentáře:

  1. To asi musím mít.. po vánocích, až se finančně vzpamatuju, protože teď nemám ani těch 13 liber.
    Díky za tip.
    P.S.: Ty denní příspěvky jsou báječné, návykové a luxusní, vždycky se moc těším, až si rozkliknu další příspěvek - lepší než bonboniéra. (Vůbec tím nechci nic naznačovat :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo denní příspěvky jsou skvělé to jo... ale začínám z toho být nějak unavená a navíc mám pocit, že mi brzy asi dojdou témata.

      Vymazat
  2. Jé, já nad nimi taky přemýšlím, ale pořád jsem se nerozhoupala je koupit, po Vánocích už asi neutečou :-) mají je na naturisimu, nevíš i o nějakým jiným, kde není tak dlouhá dodací doba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že je mají na tom naturisimo... no a mívali je na beingcontent, který má asi nejrychlejší doručení ze všech uk shopů... jinak fakt nevím.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...