úterý 16. prosince 2014

Nejlepší a nejhorší toner

Začneme tou špatnou zprávou: Mádara Clarifying Toner.
Rovnou řeknu, že jsem ho chtěla vyhodit. Nebo minimálně odložit na léto. Strašně mě totiž vysušuje. Zastavila mě jenom ta skutečnost, že podle všeho tonery doma nehromadím a musím si koupit nový, abych tento nahradila. Chtěla bych samozřejmě Silk Naturals, ale objednávat teď nebudu, takže musím hledat jinde... no a já si zatím nevybrala. Chci toner bez alkoholu (nebo minimálně až v druhé půlce složení), bez kyselin, bez aloe vera ideálně a bez růžové vody. Alkohol mě vysušuje, kyselinová tonika mám doma dvě, aloe vera mi občas ucpává póry, růžová voda mi smrdí (mám na to teorii: buďto jsem až moc žena nebo až moc chlap, protože růžová voda je na harmonizaci ženství... a podle všeho ji nepotřebuji, proto mi to smrdí). Jo a taky bez silikonů vlastně, k čemu vůbec dávat silikony do tonizační vody? Bohužel ani jedno z Mádara toniků toto nesplňuje, takže bych musela hledat jinde... a já prostě nenašla a vlastně jsem ani neměla čas nějak hledat. Takže jsem zůstala zatím u Mádary, alespoň ten alkohol tak pěkně dezinfikuje a i stahuje póry... a přidala jsem ráno hutný krém (případně Matis BB místo mmu), abych nebyla tak vysušená.

A teď ta dobrá zpráva: Pixi Glow Tonic.
Tedy špatnou zprávou je, že tohle tonikum měly přede mnou Meduňka a Mitsuuko... a ani jedna nebyla spokojená. Osypaly se po něm. To byl důvod, proč jsem k Pixi přistupovala docela opatrně ze začátku. Ale nebylo se čeho bát, protože mé pleti tohle prostě svědčí. Je to jak noční photoshop. Pleť je zregenerovanější, hladší, jemnější, sjednocenější. Prostě sen. Jen tedy pumpičkové balení je dost opruz, naštěstí jim to v Pixi došlo a přebalili to. (Doufám, že nezměnili i složení, protože já asi budu potřebovat novou lahev, až mi toto dojde.)



22 komentářů:

  1. Dlouho jsem nechápala, na co vlastně tonika jsou, protože s mojí pletí vůbec nic nedělala. A to až do chvíle, než jsem začala používat tonikum Dr. Hauschka. Na můj obličej funguje obdobně jako popisuješ u Pixi. Jediné co mě štve, je cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dr.Haschka jako to stříkací? to mi nic nedělá. nebo je ještě jiné?

      Vymazat
  2. Ty seš teda na tu mádaru ošklivá... Teď to vypadá, jako by v ní byly navíc i silikony a ty tam teda fakt nejsou. Růžová voda jo, co už s tebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si uvědomila, že to z té věty trošku vyplývá... ale už jsem neměla včera večer sílu to opravit. takže jen tak pro jistotu
      MADARA TONIKA ŽÁDNÝ SILIKON NEOBSAHUJÍ
      což stejně všichni ví, protože mádara je přeci ta super cool hyper přírodní kosmetika. ne přeci! ale všechna tři obsahují alkohol i tu růžovou vodu.

      Vymazat
    2. Tož jistě :-) Ale já teda nevím, protože jsem zkoušela pěnu na obličej a to já prostě neocením, protože nevidím rozdíl od mýdla (a mýdlo ma radši, navíc z jednoho mýdla bych si vyrobila tak pět litrů takové pěny, takže mě ty pěny obecně urážejí) a to vychvalované vyrovnávací tonikum a teda nevím...jenže ono taky není úplně na moji pleť, to by bylo to intenzivní. Jenže tam zas je alkohol a to mi prostě v něčem na suchou pleť jako fakt vadí - na mastnou, smíšenou ok, to ať si tam dávají, ale na suchou ať s tím jsou někam. Ale hodně se mi líbí jeden krém, ten chci vyzkoušet a teda i to anti age sérum je boží.

      Vymazat
    3. Taky jsem si hned vzala k ruce tonikum a šla přečíst složení. :-) Mám Balancing verzi a ta je skvělá; vůbec nevysušuje (a to sklony k vysušování mám).

      Vymazat
    4. jsem vás tak zmátlo jo? to jsem nechtěla.

      jako mně ten alkohol až tak nevadí, kdyby byl použitý jako konzervant... ale prostě na začátku složení, kde je spolu s vodou a růžovou vodou... no to už si můžu doma smíchat vodu a vodkou v poměru 10:1 a říkat tomu toner.

      Vymazat
    5. Hele, já slyšela, že alkohol opravdu konzervuje až v množství od 10% hore. Že míň je skoro na nic. Takže je možný, že proto je ho tam tolik. Jako nemůžu říct, že bych ho tam nějak extra cítila, to ne, ale prostě na dlouhodobější používání pro mě cokoliv s alkoholem není. Sice to občas odnesu rozšířenýma pórama, když používám fakt jen hydrolát samotný, ale pořád je to lepší než zvýšit už tak dost děsnou míru dehydratace, kterou moje pleť trpí.

      Vymazat
    6. takže říkáš voda s vodkou 9:1?
      když já ty hydroláty nějak nemusím, ty mi přijdou spíš jako placebo a dělají něco jenom tomu, kdo na ně věří. i když třeba takový vilínový hydrolát (tedy jestli se něco takového vůbec dělá) by mě možná nalákal...

      Vymazat
  3. já jsem měla tu druhou Mádaru, tahle mi přišla na moji pleť už moc, přece jenom mastnou nemám. nebyla špatná, hezky čistila, póry stahovala, ale nebylo tam nic navíc, z čeho bych si sedla na zadek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže o nic nepřicházím, když si další madaru nekoupím. to jej dobře.

      Vymazat
  4. hmm a já ho mám pořád v hledáčku, tak nic zůstanu u Bioaroma to mi vyhovuje, teda mé pleti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bioaroma jo? když v tom je zase růže... tak asi nic no.

      Vymazat
  5. ty to umíš tak napsat, že mám chuť si ho koupit znova :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak to nevím, jestli to náhodou není už na nějaké léčení nebo tak...

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. viz odkaz v článku nebo osobně v UK prodejně

      Vymazat
  7. No, suroviny, kterých se chceš vyhnout jsou zastoupeny téměř ve všech výrobcích :-o já teď mám velmi oblíbený Cocoon Elixír od Yüli, který mi zatím jako jediný zklidňuje začervenání, ale obsahuje růžovku i aloe, ale podle sebe můžu říct, že měsíc, co ho používám se mi neudělal ani jeden pupínek...ale cena je teda pálka, rozprašovač je však super a stačí malinko! např. vincentky spotřebuji za měsíc 60 ml a Yüli tak 20... no a jinak třeba pai rice plant, ten asi neobsahuje tu růžovku nebo luxusní jasmínový may lindstrom ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já vím, tu růžovou cpou fakt všude... takže musím hledat tonery, co mají základ třeba na witch hazel nebo heřmánku nebo něčem. není to úplně snadný, ale nemožný taky ne. jen tedy aloe vera musím většinou raději přehlídnout. no may lindstrom... na tu už jsem koukala, ale tolik peněz za vodu ve spreji asi nedám.

      Vymazat
  8. Prosím tě, Pixi objednáváš z ofiko e-shopu? A platíš jim taky to šílený poštovný? Teď jsem tam koukla a tenhle údaj mi způsobil dočasné zatmění před očima...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já jsem ho dostala, ale další asi budu muset objednat z jejich eshopu. od určité částky mají poštovné zdarma.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...