neděle 21. prosince 2014

Nejlepší sérum

* koupené na iHerb

No dobře možná ne nejlepší. Možná se o tuto první prestižní příčku dělí s MyChelle (které jsem ale objevila minulý rok) a SuperSerem (které jsem byla letos lakomá kupovat).

Se séry s vitamínem C mám nejasný vztah. V podstatě je tohle první, u kterého vidím výsledky. Všechna ostatní byla taková nijaká... nedělala nic. Vitamin C sérum od SN bylo ... no možná i něco dělalo, ale zpětně, když to porovnám s Mad Hippie, tak nic. UNT C-vitaminové sérum bylo divné a účinků jsem si taky nevšimla (a navíc se už stejně nevyrábí). TBS také kdysi míval (možná ještě má) céčkové sérum, bývala to speciální měsíční kúra pro regeneraci a rozjasnění, a to mě taky do kolen nedostalo. 

Jenže Mad Hippie mě do kolen dostalo. Tak moc, že reálně uvažuji, že si koupím do zásoby. Navíc tento týden už zase mají 20% slevu na séra na iHerbu, kam spadá i tohle... no a 20% sleva je prostě 20% sleva, motivace jak hrom. Trvá to ještě pár dní, tak uvidíme, jak moc odolám... proti jednoznačně mluví trošku napnutější finanční situace v této chvíli a ty obrovské zásoby sér, krémů a tak, které skladuji už ve dvou krabicích od bot. Ale pro mi do ouška křičí ďáblík našeptávač, že tohle je prostě super a že až mi to dojde, budu litovat, že novou lahvičku doma ještě nemám.

No a proč je to super? Ono to totiž viditelně rozjasňuje pleť. V létě jsem se potýkala s množstvím pigmentových skvrn a flekatou pletí. V září jsme se to konečně rozhodla řešit a od prvního října se pečlivě mažu céčkovým sérem a doufám v zázraky. A taky že jo. Už po prvním namazání byl vidět rozdíl, nebo alespoň já ho viděla. Tak moc jsem to viděla, že jsem sérum začala mazat dvakrát denně ráno i večer. A ještě mnohem lépe vidím ty výsledky po skoro třech měsících používání. Některé pigmentové skvrny už zmizely, jiné jsou na ústupu.

Je ale možné, že to není zásluha jenom tohoto séra, přece jenom i kyselinová tonika nebo regenerační balzám asi sehrály nějakou roli. A taky kyselinová maska a med, ke kterým jsem se po létě vrátila. Ona vůbec za to může asi ta cílená, na sjednocení pleti zacílená, večerní péče o pleť. Ale přece jenom... Mad Hippie serum jsem začala používat jako první a už tenkrát jsem viděla výsledky, takže prostě věřím, že je boží.

Navíc je boží i konzistence a balení. Hnědá lahvička s kapátkem se snadno obsluhuje a velmi lehce dávkuje. Sérum je taková jemně žlutá tekutina, která je hodně vodová a řídká, velmi snadno se nanáší a okamžitě se vsakuje. Vsakování tedy zabere asi pět sekund, během kterých sérum na pleti mírně lepí, ale po těch pěti sekundách zanechá jenom hebkou a jemnou pleť. Suchá pleť se pak nejspíš bude potřebovat i namazat krémem, já občas namazat potřebuji, občas se obejdu i bez mazání.

No ale jinak to je boží a prostě to potřebujete...

(Asi potřebuji to nové balení, tohodle mi zbývá už jenom třetina.)





25 komentářů:

  1. Konečně příspěvek, který mě nenutí nakupovat (séra moc nepoužívám), i když bys nejspíš přesvědčila ke koupi i toho, co nemá hlavu...
    Koukám, že jsi ranní ptáče, psala jsi článek v noci nebo ho jen zveřejnila tak brzy? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, já zveřejnění většinou nastavuji večer... zas jako nepotřebuji každý den vstávat v šest.

      Vymazat
    2. Tak to jo. :-) Mile jsi mě potěšila, že jsem si měla co přečíst k snídani.

      Vymazat
  2. Já se musím přiznat, že séra nikdy nevydržím používat a pak je smutečně přenechávám jiným. Nevím proč, ale nějak mi nesedí a tak aplikace mě nebaví:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha... mně tedy séra přijdou to samé jako krémy, jen prostě v účincích lepší.

      Vymazat
  3. Ach, asi dojde k mému prvnímu nákupu na i-Herbu, na to, kolik sem chodím let, je to na pováženou ;-). Jako milovnice masek a sér a potěhotenských pigmentových skvrn tomuhle nejspíš neodolám. Dají se slevy očekávat, milá trb, i po Novém roce?
    P.S. - Znovu píšu - nejlepší adventní kalnedář! ;-) A dík i za tweet, 4 hopsající nohy mě naštěstí vzbudily až před hodinou a jediné cukroví, co babičky zatím dodaly, jsou perníčky, a ty já po kilech sníst nezvládám/nepotřebuju, ale naprosto všemu rozumím!
    Hezký den! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že jo. většinou se slevy opakují po půl roce, někdy i dřív, takže tipuji, že někdy na jaře by 20% sleva na Mad Hippie být mohla. proto zatím odolávám a ještě jsem nekoupila. (a děkuji. opět.)

      Vymazat
    2. Tak jo, objednáno, i se dvěma Badgerama ;-) - Lemony Fl. jsem měla moc ráda!

      Vymazat
  4. Mně teď dorazilo From dusk till dawn od Laidbare, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když u Laidbare mám dojem, že bude prostě olejové. vůbec má ve složení na můj vkus moc olejů a to nechci, to od UNT taky byl právě olej a vím, že to stejné nebude, ale stejně... Mad Hippie je jenom vodička, hned se vsákne a nenechává vůbec mastný dojem, navíc má i víc aktivních složek. a taky tedy stojí skoro dvakrát víc, to je taky pravda.

      Vymazat
    2. Kedze nie je olejove, da sa pouzivat aj rano, co mi prave vadi na ostatnych serach, lebo vsetko co mam je olejove.
      iHerb posiela z Ameriky a ide to cez colnicu, vsak?
      Neviem ci si si uvedomila, co sposobis, ale poriadne si nas rozmaznala a teraz budeme chciet post kazdy den aj nadalej ;-)) je to super.

      Vymazat
    3. Mad Hippie normálně ráno, fakt se vsakuje hned. klidně na to dávám i mmu (pak je to ale docela suchý pocit a občas mi vadí) nebo hned obyčejný makeup. to právě ta olejová séra moc nezvládají.
      jj iHerb přes celnici. tohle sérum navíc vychází na hraně pro výpočet DPH, ale s tou 20% slevou je to bez problémů bez dalších poplatků.
      a možná jsem vás navnadila, ale stejně mi brzy dojdou témata i síla... takže prostě to jednou skončí no.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Deionized water, vitamin C (sodium ascorbyl phosphate), alkyl benzoate, vegetable glycerin, water, glycerin, sodium levulinate, sodium anisate, clary sage (salvia sclarea), grapefruit (citrus grandis), hyaluronic acid, amorphophallus konjac root powder, aloe barbadensis leaf, vitamin E (tocotrienol), ferulic acid, chamomile flower extract (recutita matricaria), sodium phytate, xanthan gum, hydroxyethylcellulose.

      Vymazat
  6. Zkoušelas toho od Mad Hippie víc? A? Já poslední dobou ráda používám víc věcí od jedné značky, připadá mi, že je pak ta péče taková ucelenější a pěkně se to doplňuje (a je mi naprosto jasný, že z 80% je to jen psychologický efekt, ale vůbec mi to nevadí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak asi takto: doma mám ještě odličovač, olej a ještě jedno sérum. zase tak o moc víc toho v nabídce nemají. olej je podle mě (fakt jen pár použití zatím) úplně obyčejný olej. odličovač zatím otevírat nebudu (ale klidně dám časem vědět). sérum už mám nachystané, že ho otevřu. škoda že nemají tonikum, to už bych koupila a používala...

      Vymazat
  7. No! Přečetla jsem si pár řádek, došla až k 20% slevě a bezhlavě objednala...tak doufám, že to bude super! Já teď používám Laidbare sérum, které mi přijde fakt fajn a radši pomlčím o své zásobě péče o pleť, protože bych si pak ten nákup nedokázala zdůvodnit. Tak peněženka ti vzkazuje, že moc dík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak peněženka nemá zač! že bych taky ještě koupila do zásoby?

      Vymazat
  8. Včera mi spadlo a rozflákalo se o dlaždičky S5 serum. Stihla jsem ho použít jen jednou, tak ani nevím, jestli to něco dělá nebo ne. Jestli zkusit koupit totéž nebo zkusit jinou značku. Ach jo.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, tak to je těžký. záleží které S5 jsi měla, protože ta jsou fakt boží, navíc nahradí i krém... no to Renew (nejdražší) za to podle mě nestojí, špatný není, ale přidanou hodnotu jsem velkou neviděla. Illuminate mi přišlo s Mad Hippie srovnatelné v účincích, ale asi lepší v tom, že navíc i hydratuje. (ale zase se potom špatně vrstvilo s krémem)

      Vymazat
  9. Céčkové sérum mám teď poprvé od jiné firmy tak jsem zvědavá jak si sedneme :D To tvoje mě nálakalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to přeji s céčkem vše nejlepší!

      Vymazat
  10. Ale ne, to mi nedělej. Budu v příštích dnech u iHerbu objednávat a obávám se, že mi tohle po přečtení tvých zkušeností "omylem" taky skončí v košíku ^^' A to jsem chtěla jen pár levných maličkostí, chjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda, jsem vůbec nečekala takovou lavinu zájmu. teď se asi budu celé vánoce a celý leden bát, že to na nikoho nebude fungovat a přijdete mi nabančit.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...