úterý 2. prosince 2014

Nejlepší štětec na minerální makeup!

Tak skvělý, že jsem ani nedokázala vychytat chvilku, kdy je čistý, nepoužitý a fotogenický.

Nedávno jsem narazila na jednom diskuzním fóru na odkaz na svůj blog. U toho bylo napsané, že jsem odbornice na minerální makeup, ale že už ho bohužel nepoužívám a články o něm nepíšu, že to prostě bývávalo. No odbornice? To úplně nevím, ale nepíšu už o minerálním makeupu, to je pravda. Což ale tak nějak úplně neznamená, že ho nepoužívám. Pořád ho mám v koupelně a sahám po něm tak asi každý druhý den (v průměru). Jen mi prostě přijde, že nemám k tématu minerální makeup co dodat.

Rady pro začátečníky jsem už sepsala. Tipy na vzorky jsem taky sepsala. Tipy na značky (a ty už asi moc platné nebudou) jsem sepsala. Velikosti a balení jsem porovnala. Fámy o mmu jsem pomluvila. Tipy a triky pro nanášení jsem taky sepsala. Celý postup nanášení jsem sepsala a pořád se jím řídím. Minerální makeupy mám doma dva v plném balení a o obou značkách jsem už psala. Když chci krytí, tak šáhnu po Lumiere (podle všeho značka skončila), když mi stačí jenom sjednocení, vystačím si s Just Pure Minerals. A já k tomu už prostě nemám co přidat. Jedině, že bych jednou za rok tohle téma zrecyklovala.

No každopádně téma, jaký štětec na minerální makeup používám nejraději, jsem možná probrala docela málo, takže o tom dneska. Na mmu je nejlepší flat top kabuki. Tedy hustý štětec s plochým koncem. Chce to pevné štětiny, já upřednostňuji spíše kratší a opravdu husté, potřebuji se do štětce opravdu opřít. Spousta lidí doporučuje Flat Top od EDM, který mně osobně přišel až tragický. Moc dlouhé štětiny, moc měkké, moc řídké. Nabíralo to moc makeupu, moc ho distribuovalo po pleti, ale pořádně to nedokázalo makeup zapracovat. A navíc mi to po roce začalo tak pelichat, že jsem to vyhodila.

Asi před dvěma roky jsem objevila kouzlo stippling štětce na mmu. A to jsem kdysi dávno prohlásila, že si nedokážu stippling představit pro nanášení mmu. No pletla jsem se, jasný. Stippling vůbec špatný není. Nabírá makeupu málo, díky tomu je vhodný pro velmi krycí mmu, které dokáže nanést v tenké vrstvě a opravdu přirozeně. Navíc správný stippling pleť jen tak hladí, takže je vhodný i pro konečné zapudrování makeupu, nanese totiž jenom opravdu tenkou vrstvu bez toho, aby porušil předchozí vrstvy líčení. Ale o stippling to dneska nebude.






... ten můj nej je prostě pořád i přes všechny experimenty se stipplingy, EDM, bdellium tools a tak... prostě pořád stejný. A dokonce je to snad první štětec, který jsem si kdy koupila speciálně pro minerální makeup. Syntetic Baby Buffer Brush. Štětiny jsou umělé a krátké, štětec malý, ale má dostatečně velký průměr. Je opravdu hustý, můžete na něj přitlačit, jak je libo. Je ale zároveň jemný a můžete s ním na to jít jen lehounce. Mám ho doma už fakt dlouho a za tu dobu snad neztratil ani jeden chlup. Navíc je tak rozkošně malinký a velmi dobře se mi drží. Koupila jsem ho u TANF, ale zahlídla jsem ho i u jiných značek minerálního makeupu, většinou bývá tento štětec přidávaný k setům pro začátečníky, tak jsem ho vlastně koupila i já... set všech odstínů makeupu a štětec.

No a co ještě dodat? Asi toto... Mám doma ten štětec šest let a pořád se k němu vracím. Je to prostě ten nejlepší štětec na minerální makeup, který jsem za šest let potkala! Vypadá to, že spolu už zůstaneme. Čas od času zatoužím po tom samém jen s dlouhou rukojetí, pak většinou nějaký ten flat top někde seženu, vyzkouším, překousnu zklamání a vrátím se znovu k tomu maličkému. Prostě jsme si asi souzeni.

5 komentářů:

  1. A já jsem myslela, že se tu objeví flat top kabuki od Tikei.
    Ten Tvůj je opravdu maličký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je maličký. občas hledám větší, ale zatím ho nic nepřekonalo. asi jsme si souzeni!

      Vymazat
  2. Ja som si kúpila Flat top kabuki od EDM, ale je už niekoľko rokov dozadu, možno 5 rokov? A teda za celú dobru vypadol maximálne tak 1 chlp (ak vôbec), je pevný, hustý...rozhodne nič tragické ;)
    No mala som potom aj iné, ale mne osobne teda flat top na minerálny makeup nevyhovujú. Lepšie sa mi nanáša s buffing štetcom od RT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně ten EDM prostě nevyhovoval, je pro mě málo hustý a má moc dlouhé štětiny. no a s kvalitou na tom byl opravdu špatně, takže jsem ho prostě vyhodila.
      od RT buffing tedy doma nemám, ale od nich mi na mmu vyhovoval stippling, zkoušela jsem i expert face a taky asi v pohodě, ale prostě tento maličký je lepší, a tak jsem se k němu zase vrátila.

      Vymazat
  3. Mně se osvědčil kabuki štětec od UNE s kozími chlupy. Nepráší, nabere akorát jak chci. O kozích se říká, že trošku píchají/štípou, jako jo, ale beru to jako mikromasáž, tedy přidanou hodnotu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...