pondělí 8. prosince 2014

Nejpoužívanější tvářenka

* koupené na iHerb

Možná nejpoužívanější v celém roce 2014. Není to ani tak způsobené tou tvářenkou, spíš mou leností. Za poslední dva a půl měsíce jsem si už několikrát pomyslela, že bych měla tvářenku v malovacím košíku vyměnit za nějaké čerstvé maso. A pokaždé zůstalo jen u myšlenky... prostě to ztroskotalo na tom, že se mi nechtělo nikde nic hledat a přemýšlet, jaký další odstín bych si dala. Což je dost divný, jsem tvářenkově docela promiskuitní... a dva a půl měsíce na jednom odstínu je skoro jako desetileté manželství.

Nutno říct, že dost za to může i ta tvářenka samotná. Ona totiž je naprosto ideální. Fakt od tvářenky nechci více, než mi tato dává. 

Je velmi dobře pigmentovaná. Konečně zase jednou tvářenka, u které stačí ťupnout štětcem a je vystaráno.

Velmi dobře se nanáší, naprosto bez problémů se rozmazává do ztracena a občas mi až přišlo, že se ta tvářenka snad nanáší úplně sama.

Na tvářích vydrží celý den, fakt jo... ona snad ani během dne neslábne. Nebo možná trošku jo, ale fakt jenom trošku.

Balení je skvěle maličké, dostatečně pevné, ale jde dobře otevřít. Proti balení fakt nemám ani jednou námitku, snad jen jak je maličké, tak už jsem ho jednou málem nemohla ráno ve šminkovacím košíku najít.

Barvou je to hezký, na mně velmi slušivý odstín. Je vínově neutrální, krásně podzimní a přitom i tak trošku zimní, protože v sobě má lehkou dávku červené. Zároveň i trošku hnědé, což z ní dělá naprosto ideální odstín pro každý den. Taky má barva v sobě i trošku studeně růžové, díky čemuž je ideální pro můj studený odstín pleti. V podstatě dodává svěžest, omlazuje, ale není příliš výrazná, aby mě přebila. Prostě ideální odstín.

Mineral Fusion Creation! Co víc si přát?







13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Něco mi říká, že na iHerb. Možná jsem vědma a možná je to nápisem na začátku článku *koupené na iHerb :D

      Vymazat
    2. no jsi fakt vědma. bylo to na iHerb.

      Vymazat
  2. po tomto clanku som premyslala, aku licenku pouzivam najviac ja.. a asi je to paleta liceniek od bhcosmetics :D ja mam na tie ppaletky pproste slabost :) mam tam vsetko pekne pokope :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. ten odstín je tak krásný! jenže já mám teď tvářenek tolik, že jsem se zrovna dneska ráno nemohla za boha rozhodnout, kterou ... takže jsem usoudila, že potřebuji další, páč prostě žádnou nemám, když si nemůžu vybrat :D ... nebo jsem už magor a měla bych se jít léčit? ... ne, budu si myslet, že ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. magor? to ne, jsi úplně normální.

      Vymazat
  4. Je fakt nádherná. Doufám že je pigmentovaná až moc, protože s takovými neumím dobře pracovat. Ale teda odstín je báječný, slušel by mi. Jenže šetřím... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pigmentová opravdu hodně (pokud tě to tedy uklidní)...

      Vymazat
    2. Vlastně jo, protože už ji nechci. :-)

      Vymazat
  5. Frčím prakticky jen v Bourjois (č. 54), mám naléhavý pocit, že v tom máš taky prsty ty! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já? to snad... no je to asi možný. tak ale Bourjois jsou boží! přeci!

      Vymazat
  6. Možná je chyba, že Tě čtu. Furt mne ponoukáš k nákupům totiž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže unfollow? bude se mi stýskat.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...