úterý 9. prosince 2014

Nejzbytečnější maska?

* koupené v Salling DK kamenném obchodě

Já v podstatě fakt nechci. A mám z toho špatný pocit. Ale fakt musím. Ta černá Origins maska nedělá fakt vůbec nic. Fakt ne.

Existují určité protichůdné názory. Třeba jako, že to dělá hodně a že to je super. No tedy nevím. Asi záleží na tom, jakou máte pleť. Tak se sami rozhodněte (a upřímně), jestli tedy máte pleť hnusnou a pleťovou maskou se tuto hnusotu snažíte řešit. Nebo máte pleť krásnou a ideální a touto maskou naopak řešíte krásu, aby byla ještě krásnější. Protože jako fakt ne... tato maska není na škaredou pleť. A škaredou pletí myslím pupínky, ucpané póry, černé tečky a tak obecně. S takovou pletí to totiž neudělá nic. No a pokud máte tedy krásnou pleť, kterou chcete třeba jenom rozjasnit nebo tak nějak (vlastně jsem už zapomněla, co všechno je možné dělat s dokonalou pletí)... zdravý duch je v zdravém těle, jděte všichni... někam jinam... a už sem raději nechoďte. Protože tady je to spíš o těch pupínkách a tahle černá Origins maska sem tedy nepatří ani omylem. (Ledaže byste poznali písničku, co jsem právě parafrázovala, pak tedy máte bezvýznamné plus a i s krásnou pletí sem můžete občas nakouknout.)




Origins Clear Improvement černá je černá, což jí dává velké významné plus. Čekala jsem od toho hodně, ale byla jsem dost silně vrácená zpátky do reality. Tohle nedělá nic. Dobrá je konzistence, ta se mi líbí. Moc to nevysušuje, to je taky plus. Ale pak přichází jedno velké mínus. Nanesu, nechám deset a více minut působit, smyju... a vypadám úplně stejně jak před tím, jen tedy navíc je kolem mě černý bordel. Ani druhý den ráno nepozoruji žádné výsledky, při pravidelném používání jsem si taky nevšimla nějakého úbytku černých teček nebo něčeho. Pupínek to nezastaví ani začínající, ani končící, ani mu to nepředchází... tak k čemu to vlastně je?


Origins Out of Trouble bílá naštěstí k něčemu rozhodně je a vylepšuje tak Originsům pověst. Obsahuje zinek a dále pak kyselinu salicylovou, což je klasika na pupíky. A trošku exotický kafr, který může za to, že maska na obličeji chladí. Je to opravdu příjemné, sice studené, ale v létě to byla jedna z mých nejoblíbenějších věcí na obličej. Konzistence je pastovitá a trošku hůře se tedy smývá. Dobrý ovšem je, že fakt redukuje pupínky. Jsou menší a občas i nějaký do rána třeba i zmizí. Prostě neměla bych nic proti tomu, kdybych si tuhle masku mohla někdy koupit znova. (Jakože ta dostupnost je tady v Česku dost špatná a na Boots kvůli tomu objednávat nehodlám.)




11 komentářů:

  1. Jsem téměř vyděšená :-) Podle toho jak zahraniční bloggerky a vloggerky tuto značku vychvalují, čekala jsem, že dělá zázraky. Černé masce se raději vyhnu. Používám teď super masku Avene.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak alespoň, že za bílá k něčemu je :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D
    Tak se sami rozhodněte (a upřímně), jestli tedy máte pleť hnusnou a pleťovou maskou se tuto hnusotu snažíte řešit. Nebo máte pleť krásnou a ideální a touto maskou naopak řešíte krásu, aby byla ještě krásnější.

    Tohle me fakt rozesmalo nahlas, dekuji!:-) Ja kolem Origins krouzim uz pres rok, ale porad nejak ne a ne neco vybrat...

    OdpovědětVymazat
  4. Černá barva je jasným plusem, ale teď tady si ještě vybrat kategorii pleti :) Tak teď nevím po pravdě.
    Asi od nich zkusím jiné "hračky". Ale jsem na tom podobně jako Plum, nějak si nemůžu vybrat, co přesně.
    No jo no, to je ten ascendent ve znamení váhy, za to já nemůžu :) ještě, že to mám na co svést.

    OdpovědětVymazat
  5. Pleť mám hnusnou a ještě hnusnější. Jsem si naivně myslela, že v těhotenství by mohla být naopak pěkná, aspoň jsem měla dojem, že jsem tuto informaci někde zaznamenala a uložila si do pamětí, že bych v tomto období měla mít krásnou pleť a vlasy. Tak ne. Tak hnusnou jsem jí ještě neměla.
    Naskákal mi nějaký ekzém nebo co to je - suché olupující se fleky, které pálí a zrudnou, když je namažu. Fakt super. Zkusila jsem je mastit tím nejjednodušším, co najdu - čistý kokosák. Zlepšilo se to, ale namísto toho mi naskákaly pupínky po celém obličejí. Bojím se teď cokoliv nového zkoušet. Asi se budu prostě muset smířit s tím, že jsem teď tlustá a ještě s hnusným ksichtem. Ach jo.
    Tak jsem si postěžovala a zas jdu. Promiň :-) Příště napíšu něco pozitivnějšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod to se podepisuju, zvlášť v 1. těhotenství to byla hormonální smršť, bezva nehty a vlasy (to bych řekla, že už zůstalo na lepší úrovni až dosud - 9 let), pleť bolavá, téměř se rozpadající, zvlášť zpočátku, nepomáhalo nic, až porod :-) a následně i laser, přírodní kosmetika - hlavně oleje hojivé a kyselinové masky. Podruhé pleť lepší, zato nevolnosti a únava horší, si člověk nevybere :-). Origins neznám, mám Himalaya peeling jako masku, zkusmo Evolve kyselinovou (ale mi přijde, že REN má mnohem větší grády) a Eve Lom čistící masku, pokukuju po něčem výživném na zimu a asi vyhraja Banánmix z Lushe, tu vůni miluju, taje jak máslo, vyživuje a navíc mám 5 kelímků na výměnu, jupíjej!

      Vymazat
  6. Origins jsem plánovala koupit, vyzkoušela jsem v Německu pouze na ruku a dost mě štípal, čili nic. Zaujaly mě komenty k těhotenství. Pleť, vlasy i nehty jsem měla výstavní, ale nevím, zda to tak dobře snáším nebo tím, že jsem čekala chlapečka. Carol

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Zuzana Navarova to je legenda! Skoda, ze ji to zdrave telo nevydrzelo dele :( Kdyby to jen slo, poslala bych ji to sve bezvyznamne plus, co jsem prave dostala a treba by nabylo nejakeho vyznamu...hm.
    Jinak Origins jsem chtela tak pred ctyrmi lety a pak me to uplne preslo. Navic se mi zda, ze s pupencema je to tak trochu jako s rymickou, lecene nelecene, trva to stejne dlouho :)
    tatana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jono... Zuzana Navarová. na téhle písničce čas od času ujíždím, teďkom už zase druhý den v kuse a myslím, že zítra ráno pustím znova. několikrát. a taky mi dneska přišlo líto, že už nic nového nebude.

      Vymazat
  8. všem moc děkuji za komentáře.

    pokud si někdo neví u Origins vybrat, tak já zatím doporučuji určitě odličovací olej a možná tuhle bílou masku (ale ta asi nebude vyhovovat každému, i když on i ten odličovací olej je hodně esenciální... no jo, tak možná nevím, co doporučit.)

    těhotenství a pleť... tak k tomu mám co dodat. já měla pleť skvělou. nejkrásnější za celou svou existenci. tedy dospělou existenci. fakt asi nejkrásnější od patnácti dál. bez pupínků, bez černých teček, napnutá, rozjasněná, krásná. nemastná, nesuchá, prostě tak akorát. k tomu husté vlasy, co nepadaly. celé to trvalo první těhotenství - první kojení - druhé těhotenství - druhé kojení... no a jak jsem skončila s kojením, tak i období krásné pleti skončilo a od té doby jsem zase ve své obvyklé hnusné kategorii. (asi chci být znovu těhotná!) a s klukem/holkou to nesouvisí, já mám dvě holky.

    OdpovědětVymazat
  9. Navarová už hraje, to jsem potřebovala...díky za připomenutí. Mimochodem její Zelené album bylo snad první CD, co jsem si kdy koupila, protože jsem tehdy po koncertě nemohla dostat z hlavy "Andělskou", ale ani si ji nepamatovala celou. Nezbylo mi než vysolit tehdy naprosto neuvěřitelnou částku za CD, které už asi napořád bude patřit k mým nejoblíbenějším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...