pondělí 1. prosince 2014

Ta nej beauty krabička!

Čas na přiznání. Obdivuji Being Content. Jakože fakt. Na tomto eshopu je vidět, že ho dělají lidi, kteří prostě ví... V poslední době tento pocit postrádám u Naturisimo, to mi přijde jak velkovýrobna, trošku odosobněná. Navíc od té doby, co mají u Being Content free shipping, je fakt vidět, že tento eshop na sobě maká. Super výběr značek. Blog, kde se občas i něco pěkného dozvím. Vzorkový servis. Free shipping. A občasný sample beauty box. Jediné, co mi chybí, jsou lepší newslettery a lepší prodejní akce. To má lépe zvládnuté třeba Love Lula nebo i to Naturisimo.

Ale zastavíme se u krabiček. Nejsou časté, možná se objevují jednou za čtvrt roku? Možná i míň, možná víc. A jsou hned vyprodané, občas znovu naskladněné a hned znovu vyprodané. Jsou docela drahé, to zase jo. A víte, co kupujete, to je zase trošku škoda. Poprvé jsem zaznamenala někdy snad na začátku roku jakýsi Wellbeing Box a dost se mi líbil. Nechala jsem si pár dní na rozmyšlenou a bylo vyprodáno. Další box se mi až tak nelíbil, mám pocit, že jeden jsem absolutně promeškala... a když jsem narazila na tento British Beauty Box, tak jsem nemeškala ani chvilku, tedy asi hodinu jsem si to rozmýšlela... a pak hned kupovala.

A jsem za to tak ráda. Nevím, jestli jste někdy u Being Content objednávali, ale oni mají fakt nejlepší balení vůbec. Naprosto skvěle a luxusně balí samotný balíček, navíc to posílají s DHL (s free shipping!), takže objednávku máte doma do týdne. Rozbalování je prostě zážitek. Zvenku sice obyčejná hnědá krabice, ale v tom hedvábný papír, bílé pufíky, jednotlivé produkty zabalené do hedvábného papíru ještě zvlášť, něco navíc i v bublinkaté fólii, samolepky, letáčky... všechno je to mocmocmoc pěkné. Přesně tak to i čekám, to když jsem naposledy objednávala na Cult Beauty, balíček přišel tak hnusný, špinavý a vůbec... že mi až bylo líto, že jsem u nich utratila takové peníze. To u Being Content tento pocit nemám nikdy. Naopak si přijdu tak uspokojená, že to lepší být nemůže, za své peníze dostávám nejen, co jsem si koupila, ale i trošku málo něco navíc.






Takže balíček plný vzorků britské kosmetiky. Stál £25, to je docela dost. Ale nelituji.
(1) Nejvíc mě asi potěšil Oskia Perfect Cleanser v cestovním balení. K tomu byly od Oskia i dva pytlíčky, ale ty mě až tak moc nevzaly (Renaissance Cleansing Gel a Restoration Oil).
(2) Hodně se těším na S5 Vitality Mask, jakože S5 séra mám opravdu ráda hodně, jsem zvědavá, co předvede maska.
(3) Live Native Mud Mask prý obsahuje zlato. Tak na to jsem zvědavá, aneb největší překvapení krabičky. (Jo já ten obsah moc nezkoumala před objednáním, stačilo mi ke štěstí, že to bude obsahovat Oskia a S5.)
(4) Jsem opravdu zvědavá na Skin&Tonic Steam Clean, četla jsem o něm samé pěkné věci.
(5) Therapi Honey Skincare Lip Nectar je pro mě zatím trošku záhadou, protože vůbec nikde ho na netu nemůžu najít, že by se normálně prodával... no tak ale vyzkoušíme a uvidíme.
(6) Jídlo mě taky potěšilo. Sweet Virtues Chocolate Truffles jsou tedy jakože super surové kakao, ale dobrý. Na Superfoods Cream Oat-based Cereal se těším, jen jsem ještě nenašla příležitost (možná ani odvahu?).
(7) Značka Nourish mi přijde strašně roztomilá. Za ty ceny sice nečekám zázrak, ale marketing mají propracovaný pěkně. Tak uvidíme, co se z Nourish Kale Enzymatic Exfoliating Cleanser vyklube.
(8) Mini vzorek ASAP Cleansing Oil vyzkouším, ale moc od toho nečekám, to balení je fakt mini.
(9) A budu mít po Boucleme Curl Cleanser opravdu vlnité vlasy?
(10) Produkty do koupele (Ambre Botanicals Bath Oil a Therapie Joie Uplifting Bath Infusion) mě moc neberou, ale uvidíme.

No dobře, za £25 to není úplně sranda pro každý měsíc, ale jednou za čtvrt roku... jsem pro! Když pro nic jiného, tak jen tak pro radost.






Navíc se mi na tom líbí i téma. Britská krása od britského e-shopu. Chtěla bych takový balíček s českou krásou, ale když si představím, že bych tam dostala nejspíš Dermacol, Saloos, Nobilis, Manufakturu a když budu mít štěstí tak Hádka nebo Delibutus... všechno v plném balení, protože miniaturky v pěkném balení se nevyplatí vyrábět... no nevím, asi balíček s českou kosmetikou nechci.

28 komentářů:

  1. Ty bys mohl z fleku vést nějakou průzkumnou jednotku, opravdu obdivuji tvoje schopnosti nacházet a hned i prozkoumat stále nové a netušené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě úplně to samý!

      Vymazat
    2. jej děkuji, jaké jste na mě hodné. a byla by to placená funkce? to by mě asi bavilo...

      Vymazat
    3. Přesně tak, napadlo mě to samé :)

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím. Český balíček by stál za houbeles, protože těmito značkami už je prolezlý Ladybox a všem to spíš leze krkem. Mě také spíš zají to co mají jinde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono hlavně mi přijde, že české značky zamrzly někde v devadesátých letech, kdežto ty britské se opravdu snaží, jak složením, účinky, tak i obaly a vůbec marketingem. takže prostě české značky mě nelákají vůbec.

      Vymazat
    2. Zas na druhou stranu mne treba staci ucinek a marketing k tonu az tak nepotrebuju. Treba u toho Saloosu. Ale tak asi jsem malo narocna :)

      Vymazat
    3. tak já nevím, asi jsem moc náročná, ale Saloos mi skoro nic nedělá. jako jo. namaže to, odlíčí to a tak... ale nic, co by nezvládl obyčejný olivový olej, přidaná hodnota mi přijde fakt malá.

      Vymazat
  3. proč jsem měla až doteď dojem, že Being Content je americký eshop?? Box vypadá krásně, taky tam něco určitě brzy nakoupím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě hezčí by bylo zajít si přímo do londýnského obchůdku, přidávám na seznam!

      Vymazat
    2. týjo... tam bych taky hned šla! tak že bych se letos konečně podívala do Londýna?

      Vymazat
    3. já bych jela hned :). Ale reálně...hm, dřív než na jaře to určitě nebude, takže dřív dojde na klasickou objednávku z eshopu... což by ale taky měl být zážitek :D

      Vymazat
    4. bych taky jela hned... ale reálně u mě asi ani to jaro moc nehrozí. a jinak eshop je úplně skvělý. fakt nejlepší zabalení, co jsem kdy z netu objednávala. a jedno z nejrychlejších doručení z UK do ČR.

      Vymazat
  4. Oprav si ten první link nevede na Being Content ale na http://www.lachevre.eu/argente--25-45-let-/vyzivna-tvarohova-maska-s-medem/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to jak se mi povedlo? děkuji za upozornění!

      Vymazat
  5. To vypadá fakt dobře a dokonce by mi i vyhovovalo, že produkty předem zveřejňují. Já na ty překvapení nejsem.
    I když... já měla teď překvapení o biooo. Sice objednala jsem si to všechno sama, ale jeden produkt neměli hned skladem a než byla objednávka kompletní, zapomněla jsem, co jsem vlastně kupovala. Hele, a nadávala jsem podobně jako kdysi u Ladyboxu: na co tolik mýdel? a co tam dělá oční krém? to jsem si fakt objednala? jsem si jistá, že oční krém jsem nechtěla, asi jsem se překlikla nebo blbě přečetla popis
    Ale sérum S5 mě potěšilo.
    Takže "box s překvapením" si umím zařídit i sama :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. boží historka! musím říct, že já docela omezila nakupování na netu, takže si najednou pamatuji, co kde objednávám, a naopak se úplně těším na každý balíček a vím, co v něm bude... ale dřív se mi to taky stávalo, jsem koukala, co jsem to vlastně objednala... dokonce se mi asi dvakrát stalo, že jsem koupila něco, co jsem doma už měla.

      Vymazat
    2. Já taky nenakupuju často, ale... To je totiž tak, nedělám si wishlisty a k tomu mám blbou paměň na jména a názvy. Pokud mě něco nadchne, musím to koupit hned, jinak zapomenu, co že se mi to tak líbilo (ne, že by to byla úplně špatná vlastnost, aspoň utratím míň). Občas mi uvízne v paměti název značky, která je hodně chválená, zvlášť, když o ní čtu často, ale už ne konkrétní produkt.
      Když mám nakupovací náladu, jdu do (internetového) obchodu a řeknu si, chtěla bych vyzkoušet mýdlo na obličej, něco od Mádary a serum. Takže procházím nabídku z každé skupiny a cokoli mě zaujmě hodím do košíku. Nasleduje nejtěžší část, Protřídit zboží v košíku a dostat se na rozumný počet položek a částku. Ztratit přehled o tom, co jsem si vlastně nakonec vybrala, je velice snadné :-)

      Vymazat
  6. No já jsem nad ním taky uvažovala, ale nakonec mi bylo líto peněz a šetřím na rose skin booster od MV Organic nebo na Aurelii :-) jo a přemýšlím nad Omoroviczou, mají dodneska 30% slevu, nevím, jestli objednat ten startovací balíček či complexion corrector, poraď prosím, co musím mít? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně? Omorovicza NE. jako za pár dní se to tady taky objeví, tak nebudu moc předbíhat, ale rozhodně to byl jeden z nejdražších předražených nákupů ever! i s tou 30% slevou je to předražené. ale možná jsem jenom špatně vybrala? mám Illuminating Cream, černý odličovací balzám a čistící masku.

      Vymazat
  7. No díky za tvůj pohled, i když už jsem byla teda nalomená aspoň pro ten corrector, protože přesně něco podobného místo mu (ať už tekutého nebo minerálního) marně hledám, prostě pro ty dny, kdy chci nahodit jen sérum + krém s spf - ještě kdyby byl sjednocující + korektor a jdu...prostě žádné zdržování! i když to složení není úplně košér, nějaký konzervant se tam najde a za 2 litry? neměla bys tip na něco podobnýho od jiný značky třeba?? jo a v introductory setu je taktéž illuminating krém (nepotřebuji), čisticí maska a odl. balzám (na ten jsou teda vesměs juchací recenze, takže mě láká, ale když říkáš, že nic moc...já mám dost citlivou pleť a proto vždy hledám něco zklidňujícího, ale říkala jsem si, že občas vyčistit jílem t-zónu by neuškodilo...), čistící pěna (ta mě neláká, protože prý vysušuje a to fakt nepotřebuji) a nakonec queen of hungary mist (láká)...ach jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele odličovací balzám není špatný. ale je pro mě o kousek horší než EH a ta je navíc asi tak za polovinu peněz, takže prostě Omorovicza prohrává na plné čáře.
      Hugary Mist je prostě neskutečný hype, co za to nestojí. možná je plné balení jiné, ale to malé ze setů má navíc úplně strašné stříkátko, takže to vůbec nedělá mlhu nebo tak něco, spíš mi to málem vystříklo oko.
      za Complexion Corrector bohužel asi nemám tip. maximálně tak Matis BB, ale to bude asi až moc krycí. tak potom možná REN BB, jako mně nevyhovoval, ale spoustě lidí jo.

      Vymazat
    2. Ještě jednou dík, tak balzám a mist (stříkátko, kde ti na obličej vyšplichne skoro všechno z lahvičky nesnáším) už nechci! ale ten perfector...ještě mají v nabídce bb - ten jsi neměla třeba ve vzorečku? jinak to asi nechám za ty prachy plavat... REN je na mě moc oranžový :( jo a ještě by mě zajímalo, když už jsem u toho, co říkáš na kjaer weis dekorativku?

      Vymazat
    3. ani BB jsem nezkoušela. ale našla jsem doma vzorek Complexion Corrector. sice to neřeší tvůj problém, jestli dneska nakoupit s 30% slevou, ale když mi napíšeš na email adresu, tak ti ho klidně pošlu.

      Kjaer Weiss jsem chtěla omrknout naživo v Dánsko a zrovna na severu, jak jsem byla, ho nikde neměli. ale líbí se mi moc. jen mám problém ten, že skoro vůbec nepoužívám krémové tvářenky, takže polovina sortimentu mi nic neříká. makeupy jsem si chtěla prohlídnout na živo, to samé oční stíny... a nejspíš bych si něco vybrala. takhle to zatím čeká, až si řeknu, že už to nepočká.

      Vymazat
    4. jé, fakt, to bys byla nejhodnější :-) písnu ti na mail, protože mě to pořád zajímá, bohužel :( já jsem si teď pořídila pár vzorečků tvářenek a asi musím mít Embrace, i když nejsem vůbec tvářenková a nepoužívám je...špatný není ani Desire Glow jako bronzer (používám od Dr. Hauschky, který je na můj vkus až moc prášivý)...moc díky ještě jednou :D

      Vymazat
  8. Vzorky vypadaji skvele :) Je pravda, ze jen zpusob zabaleni a obaly delaji na dojmu hodne...musim se priznat, ze jak nekde vidim nejakou kosmetiku s nadhernym nebo roztomilym obalem, hned ji musim mit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně, ten první dojem je prostě naprosto skvělý!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...