středa 3. prosince 2014

Ta nejlepší dvojka na celý den!

Která se mnou vydrží celý den.
Vypadá přirozeně pořád, vždy a tak dlouho, dokud to neodlíčím.
A prostě oba miluji a patříme k sobě všichni tři.

Matis BB jsem tady už opěvovala a několik nevinných duší jsem i přesvědčila, ať si ho koupí. Doufám, že nelitují, protože já taky nelituji. Moje třetí balení. Nebudu to moc rozebírat, vše důležité už bylo řečeno, kromě jedné věci... a o tom si povíme právě dnes.

Že má Matis velmi dobré pečující a hydratující schopnosti jsem už zmiňovala. Překryje nedokonalosti, zastoupí hydratační krém, nahradí makeup. Potud normálka. Ale on mimo to představuje ideální podklad pro každé další líčení. Fakt nekecám, ale korektor i jakýkoliv pudr nanesený na Matis je prostě hezčí než normálně.

Jakože představte si malířské plátno. Suché, na které poprvé máchnete štětcem. A pak si představte malířské plátno, na které přidáváte poslední detaily do ještě mokré malby. Je to dokonalé, ale poslední tahy štětcem... a je to ještě dokonalejší. Nanášené detaily se lehce vpíjí do mokré malby a najednou vše splyne v nekonečné dokonalosti. Přesně takto si připadám, když nanesu Matis, posledními tahy štětce nanesu a poté jemně vklepu korektor, on dokonale splyne s dokonalým podkladem a vykouzlí dokonalou pleť. Dokonalé - říkám to dostatečně jasně? A vydrží to celý den.

theBalm korektor... no nebyla jsem si s ním úplně jistá. Byly chvíle, kdy jsem ho považovala za nejlepší korektor na světě. (Dokonce mě kvůli tomu u českého theBalm v recenzích citují! A to se tenkrát theBalm ještě blogerkám zadarmo ani nedával, já ten svůj kupovala na FeelUnique.) A byly chvíle, kdy mi přišel průměrný. Nanášela jsem ho přiloženou houbičkou, prsty, několika druhy štětce. Občas to bylo dokonalé, občas prostě takové nijaké. Nakonec jsem skončila u nanášení štětcem a poté jemným vklepáním prsty. Dřív jsem ho hodně používala na kruhy pod očima a na to není špatný, ale od té doby, co mám žlutý korektor, tak jiný na oči nepotřebuji. Takže theBalm povýšil na korektor pro nedokonalosti. A slouží dobře. Ovšem jen na Matis podkladu vydrží celý den dokonale.

Možná bych měla přidat ještě jeden poznatek. Celý ten dokonalý výtvor je třeba zapudrovat. Možná bych měla přidat i oblíbený pudr, ale střídám to... meteoritky, Hourglass, minerální Lumiere, Clarins... všechny jsou skvělé a nemám preferenci. V podstatě je tedy jedno čím Matis a theBalm zapudruji, ale zapudrování je nutné, jinak totiž hlavně korektor nedrží a víc než půl dne nedá. A taky je Matis docela lesklý... takže zapudrovat. Dokonce ani rozjasňovač moc netřeba, protože i po lehkém zapudrování lesklý Matis prosvítá a lehounce rozjasňuje.

Vysvětlila jsem dostatečně, jak moc dokonalá tato kombinace Matisu a theBalm, tedy pokud se zapudruje, je?





theBalm Lighter Than Light - Matis Reponse Blanche
... ani jsem si dřív neuvědomila, že theBalm je až tak světlý a Matis v podstatě docela tmavý, na pokožce totiž naprosto dokonale splynou v jedno!

12 komentářů:

  1. Jako já si nemůžu pomoct, ale tak nějak mi od theBalm přijde skvělé všechno, co jsem zkusila (stíny, tvářenky, kompaktní makeup, pudr, korektor). Až mě to znervozňuje a pořád čekám, kdy někde narazím na nějaký fail...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mě ty pudrové věci z nějakého důvodu moc nelákají. tvářenky mají málo odstínů, rozjasňovače mám raději tekuté, stíny mě neberou.... ještě bych od thebalm ráda vyzkoušela ten time balm makeup a víc toho asi ke štěstí nepotřebuji. jo a vlastně ještě pleťovou kosmetiku, tu možná ještě zkusím a doufám, že bude minimálně fajn.

      Vymazat
  2. theBalm mě zatím nezklamal, ačkoliv ani nejsem úplně na větvi (např. Mary Lou Manizer je ok, ale není máslový a boží, jak sborově pějoumnohé blogerky) a zatím mám jenom pudrové výrobky, paletky stínů, všechny 3 rozjasňující pudry, bronzer, matující pudr, tvářenky. Krémovek jsem se bála, ale asi nemusím. Matis jsem zkoušela, ale jsem bohužel mezi odstíny - světlejší olivová pleť a ani jeden na mě nevypadal dobře, no jsem z toho naštvaná, protože texturou mi seděl skvěle. Momentálně se "trápím" s novým fluidem od Bare Minerals, který obsahuje asi oleje a moje sušenka je večer jako pánev oleje a pod tím vysušená a NARS Tinted Moisturizerm, kde je odstín Alaska jako moje barva na míru, ale jako všechno od NARSu mi to na pleti divně sedí a za pár hodin je to dílo zkázy:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně Nars Tinted taky nevyhovoval a divně mi seděl na pleti a po pár hodinách se celý vytratil raději. no a ty rozjasňovače jsem ještě nezkoušela, takže to nemůžu posoudit.

      Vymazat
  3. Korektor mám taky a vztah k němu podobný, i když poslední dobou je nahrazen illuminatorem od Bare Minerals a ukrutně předraženým, ale skvělým La Merem. A klidně se přiznám poslední dobou používám jen koretkory a na makeupy tak nějak kašlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt máte s korektorem podobný vztah? to je pěkné a já už se bála, že v tom jsem sama.

      Vymazat
  4. Já si ten Matis snad už konečně budu muset koupit. Lákáš mě na něj už dlouho. Značku TheBalm bych mohla taky trošku prozkoumat.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem si Matis koupila a jak mame kazda uplne jinou plet, tak mi bohuzel vubec nevyhovuje. Rozteka se na me a zduraznuje mi pory :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha no... to je asi moje odveta za to, že tobě vyhovuje Origins a mně nic nedělá.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...