středa 17. prosince 2014

Ta nejlepší věc na vlasy?

* koupené na Beija Flor Naturals

No dobře, možná ne nejlepší... já toho na vlasy až tak moc nevyzkoušela. Ale vyhovuje mi moc.

Jako běžná péče o konečky. Stačí vetřít v malém množství. Do mokrých nebo suchých vlasů... já většinou dávám spíš do suchých, protože vždycky zapomenu. Konzistencí je Beija Flor prostě máslo. Matlavé, hutné, nerozpouští se do oleje, ale spíš je takové husté a krémové. Ale nelepí a do vlasů se aplikuje velmi lehko a snadno. Úžasně voní... jako sušenky. Dokonce se mě občas někdo zeptá, co jím, že by si dal taky... a to jsou jenom moje vlasy.

Jako maska. Pěkně před umytím vlasů. Je to lepší než kokosový olej, ten mi pokaždé jenom zmastí vlasy, že je musím umývat tak čtyřikrát a stejně to furt není ono. Tohle zanechá jen krásně hebké vlasy. Dokonce to občas prostě ve velkém množství vetřu do vlasů a nechám působit den-noc-den a pak teprve umývám. Skoro vůbec to nemastí vlasy... a když je dáte do copu nebo drdolu, tak prostě nikdo nic nepozná.

Pro uhlazení. Můj problém je občas to, že bych ráda takový ten rovnovlasový účes, ale moje vlasy jsou na to dost nevychované. (Jo a taky nemám žehličku na vlasy, to bude možná tím...) Malé množství krému po celé délce vlasů ovšem tak hezky uklidní neposedné vlásky, mírně je srovná a taky jim dodá něco málo toho lesku.

Jako tužidlo na vlny. Dobře tohle je už trošku pokročilé použití. Takže umýt vlasy, nechat proschnout, před spaním zamotat do nějakého toho drdolu, ráno to rozpustit, pomuchlat a máte takový ten plážový účes, nedbalé a lehce slepené nepravidelné vlny. Které mi drží lépe a déle. A navíc vypadají tak jakože špinavě sexy, jakože trošku jetě, nemytě, ale zároveň hezky. A navíc ty vlasy voní a nejsou suché...






Trošku ujeté je balení. Jakože 240 ml... je fakt úlet. To mám doma snad už tři roky, dobrou zprávou je, že sice to má přírodní složení, ale tři roky se s tím vůbec nic nestalo a krém pořád voní a vypadá jako hned po koupení... no takže to mám doma tři roky a pořád nespotřebované... a to jsem se podělila asi s pěti lidmi, šup sem šup tam. No prostě kdyby se dělalo desetinové balení, tak mi to pořád bude stačit na hodně dlouho.

Nabízí se taky srovnání s Lush R&B. Ten má jemnější konzistenci, je řidší a mám takový nejasný pocit, že asi víc zatěžuje vlasy. Voní úplně jinak, rozhodně má Beija Flor mnohem na první dojem líbivější vůni, zatímco Lush má takový ten orientální nádech, který mi hodně vyhovoval, ale se časem trošku omrzel. Beija Flor se mi neomrzel ani za tři roky, ale je pravda, že občas nemám na tu sladkou nálož chuť. 

Na poslední fotce si pak můžete prohlídnout ty moje vlny. Na úvod je nutno říct, že jsem neplánovala focení, takže možná jsem toho na vlasy dala až moc... jsem jim prostě chtěla dopřát trošku péče přes noc, mám je v poslední době dost vysušené, takže jsem večer napatlala, zamotala do gumičky a ráno vymotala a vyfotila. Možná trošku hutnější nános, ale i tak se mi to v podstatě líbí. Navíc mi vlasy tak krásně voněly a byly tak hebké...


Beija Flor - Lush


8 komentářů:

  1. Jedna z podarovaných hlásí, že je fakt boží a to i na jemné vlasy, pokud to člověk nepřežene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkáš, že to funguje i na "jemnej chlup", tož toto jako fakt potřebuju :)
      Já teď vlasy ošetřuju = patlám ricinovým olejem, zatím se mi výsledky líbí, ale něco na konečky & voňavého by se hodilo taky.

      Vymazat
    2. Jj, jako je třeba toho použít fakt málo, ale jde to i jako bezoplach balzám na sušší délky... A když to člověk přežene, tak to stejně není mastný, ale jen takový slepený jakoby od gelu (ale není to ztvrdlý, jen to prostě nepůsobí mastně), jak to má trb na té fotce... A voní parádně :-)

      Vymazat
    3. jj přesně, když to přeženeš, tak to udělá efekt jako na fotce, na omak jsou pak ty vlasy jako namazané nějakým krémem, ale nemastí to ani nějak nezatěžuje.

      Vymazat
    4. Super, díky moc za info, razím na lov po síti : )
      PS :nakonec jsem využila vánoční akce a objednala jako další noční balzám mazadlo od BioAroma. Dneska mi dorazila zrovna škatula poštou.

      Vymazat
  2. Ale to vypadá moooc dobře. To bych si dala líbit. Hmmm, třeba by to konečně pomohlo na ty moje přesušné konečky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si to chtěla objednat a poštovné 25 dolarů mě nakonec zastavilo. pfff. Škoda, fakt by se mi to líbilo a lákalo vyzkoušet.
      Petra

      Vymazat
    2. aha, to já platila poštovné kolem deseti, jestli si to dobře pamatuji. ale mají ho i na Etsy s rozumnějším poštovným. nebo pak Beija-Flor má i nějaké evropské prodejce, ale to jsem moc nezkoumala...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...