čtvrtek 18. prosince 2014

Ta nejzvláštnější věc na vlasy

* koupené v Normal

Docela dlouho jsem po Osis+ Dust It toužila. Kdysi kdesi za devatero horama a devatero řekama jsem si přečetla, že to dělá velký objem, a tak jsem po tom toužila. Ale přiznejme si, že vlasová péče není úplně na vrcholu mých tužeb, takže roky plynuly a plynuly a pak ještě plynuly... až nakonec jsem si ho koupila v jednom takovém nákupním zkratu v kamenném obchodě. Nebyl úplně drahý, myslím, že byl za 69 DKK (x4), ale výhodný nákup to taky nebyl. A sice je normální cena někde kolem tak zhruba tří stovek, ale při trošce štěstí můžete Dust It taky koupit za polovinu. Tolik tedy k ceně, prostě tohle fakt nebyl jeden z mých nejvýhodnějších nákupů roku...





Ve vlasech je to hodně zvláštní pocit. Jednu chvíli to miluji a druhou chvíli to nesnáším. Hlavně nanesu a vypadá to dokonale. Miluji ho hlavně pro to, že dělá přesně to, co slibuje. Dodá vlasům objem od kořínků. Navíc je i natuží a naprosto úžasně drží. První den, druhý den, třetí den. Objem a velké háro. S takovým zacuchaným hard-rock feelingem.

Nesnáším ho, protože vysušuje vlasy. Fakt hodně. Ale zase ho miluji, že se pak vlasy ani nemastí, normálně si myju hlavu každý třetí den, s Osis bych mohla klidně jenom jednou týdně. Ale ten pocit suchých vlasů... až po konečky... je prostě nic moc.¨

Nesnáším ho pro to, jaký je ve vlasech. Zas si nemyslete, ten objem se tam neudělá jen tak. Prášek totiž funguje spíše jako lepidlo, taková lepivá guma, co potáhne vlasy. Ty jsou pak na omak úplně suché, jsou jakoby slepené k sobě (nepokoušejte se to moc rozčesávat), ale ne přímo slepené, prášek vytváří strukturu mezi jednotlivými vlasy, drží je od sebe, ale zároveň pevně u sebe, nadzvedává je a pak už drží nahoře.

Aplikace je trošku náročnější. Jsem si nejdřív myslela, že stačí nasypat do dlaně a pak prostě nějak rozdistribuovat po pokožce hlavy. To ale moc nejde, mnohem lepší je prášek sypat přímo na pěšinku a pak teprve promnout vlasy. Naštěstí je balení přesně k tomuto uzpůsobeno, takže to docela funguje, nasypu na střed hlavy, na boky a pak ještě nad uši. Když se mi chce, tak i předkloním hlavu a něco málo si nasypu na zátylek, případně i do týla. Pak to všechno promnu, pošudlím kořínky a je hotovo.

Jakmile začnete mnout, tak se prášek mění na lepidlo a najednou si prsty už skrze vlasy neprojedete. Prostě to zatuhlo, dodalo objem a takto už to vydrží další tři dny minimálně. A účes drží. Celé je to možné kombinovat i se suchým šamponem atd, postupně je možné se i učesat (třeba třetí den), ale pořád je po celou dobu znatelný objem a navíc se vlasy vůbec nemastí.





Úplně nevím, jak to všechno shrnout. Efekt to dělá úžasný, ale není to na pravidelné používání. Vysušuje to vlasy, je mi to nepříjemné na dotek, vadí mi, že si nemůžu zajet prsty do vlasů, ale skutečnost, že si nemusím mýt hlavu celý týden, vůbec není špatná. A jo, pokud na něj narazíte někde za těch 150... tak to za to stojí. Já zaplatila asi tak 250 a rozhodně nelituji!

19 komentářů:

  1. V životě jsem o tom neslyšela, ale zní to jako výrobek přesně dělaný pro mé věčně plihnoucí a mastící se vlasy. Za pocit suchých vlasů a sníženou frekvenci mytí bych dala nevím co. Asi si jeden ještě dnes koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si myslím, že pro jemné vlasy to bude možná ještě lepší. u mojí lví hřívy mám pocit, že se nedokážu dostat všude, takže ještě o nějaký ten objem i přicházím.

      Vymazat
  2. Taky pro mě je to úplná novinka, ale je fakt, že co se nějakého vlasostylingu týče, jsem spokojeně zamrzla u tužidla.. Ale efekt by se mi určitě líbil.. Nejspíš si to pořídím. Jen by mě zajímalo na kolik použití to tak může vydržet, když je toho jen 10g?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si myslím, že dlouho. není do té lahvičky vidět, teď jsem to zkoumala... ale i tak si myslím, že víc než půlku jsem toho nespotřebovala. používám do srpna (jednou občas i dvakrát týdně).

      Vymazat
  3. Mám něco podobného, jen tuším od Loreal, a fakt to funguje, ale používám jen občas na zvláštní příležitosti, pak už si druhý den musím vlasy umýt, ta lepkavost mi vadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj myslím, že i u jiných značek mají. jen možná tenhle osis byl možná první, někdy před pěti lety? a možná ne...

      Vymazat
  4. Podobně mi funguje suchý šampon, jen nelepí vlasy. Nevím, jestli bych tento výrobek snesla. Budu o tom muset popřemýšlet, jelikož jsi mi nasadila brouka do hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. suchý šampon má asi tak třetinový účinek a ten vydrží jen poloviční dobu. a taky suchý šampon nedávám hned do umytých vlasů... tohle mi přijde lepší na umyté vlasy než na mastné. (nebo na vlasy po suchém šamponu)

      Vymazat
  5. vyzerá to úžasne, ale asi by som to na hlave nezniesla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to úplně to nej. taky mi ten pocit vadí, ale občas se pro efekt přemůžu.

      Vymazat
  6. Používám podobný poudr od Schwarzkopf a dostala jsem ještě jeden tuším od Syoss. Dělá to úplně přesně to, co popisuješ, takže nejspíš půjde o stejné výrobky. Funguje to dobře; je to jediný stylingový výrobek, který mi kdy vykouzlil na vlasech objem. No ale používám ho zcela výjimečně, protože ten pocit suchých vlasů vážně není nic moc. Myslím ale že výrobek funguje proto, že vlasy zdrsní a tak po sobě tolik nekloužou a neplihnou. Kdybych pudr ale používala častěji, tak by mi vlasy asi moc nepoděkovaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento je taky schwarzkopf professional... tak to bude to samý. jj zmatní a zdrsní vlasy, ale přijde mi, že je i poslepuje, že to vytvoří jakože takovou pavučinku (to vysvětluji jak debil, ale nevadí). a přesně vlasy to vysušuje docela fest.

      Vymazat
  7. Super pripravek na rychly objem, pouzivam, i kdyz cesu drdoly. Skvele to pak drzi.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle neznam a dle popisu se toho bojim, i kdyz vysledek by se mi libil :-) Sakrys, nastesti to neni buhvi jak drahe, takze zkusim, dekuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem kdysi něco podobnýho, hrozně mě to rozčilovalo a vůbec jsem to nepoužívala (mám pocit, že jsem se s tim nikdy pořádně nenaučila zacházet)... no a teď samozřejmě přemejšlim, jestli to zas nepotřebuju. Třeba by to tentokrát bylo jiný, třeba bysme si rozumněli, třeba bysme se zas měli rádi...!

    OdpovědětVymazat
  10. ten pocit ve vlasech není nic extrémně příjemného, s tím je nutné počítat. a fakt to vysušuje jak blázen... ale efekt je opravdu krásný. nemůžu se ho nabažit.

    OdpovědětVymazat
  11. To mě zaujalo, to budu muset zkusit :) objevila jsem to za 143 Kč tady: http://www.onlineshop.cz/parfemy/kosmetika/kosmetika-pro-zeny/kosmetika-schwarzkopf-osis-dust-it-10g-matujici-pudr-pro-objem-219173P.html prodává se to i v běžných drogériích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že v drogériích to nenajdeš. ale prodávají od Schwarzkopf (neprofesionální) i nějakou levnější variantu. má to asi zelenou plechovku?

      Vymazat
  12. Parádní, moje hlava na to asi umře suchem, ale ten efekt potřebuji. Na parfums to maj za 182.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...