neděle 7. prosince 2014

Ten nejlepší balzám na rty! Dvakrát!

* koupené na FeelUnique a Lucy Minerals

Na úvod je nutné si ujasnit, co vlastně čekám od balzámu na rty. Ono totiž spousta lidí čeká spoustu věcí a dost často dost odlišných. Takže já čekám výživu. Nechci, aby se balzám hned vsáknul. Chci, aby na rtech vydržel. Chci, aby tam seděl. Pár hodin klidně. Nemám ráda olejové konzistence. Nechci balzám olejově máznout, nechci aby se na prstu rozpouštěl a dekadentně tál. Chci, aby byl spíš matlavý, jak těsto na linecné.

V ideálním případě balzám taky voní. A hlavně prostě na puse vydrží. Ne hodinu. Ne dvě hodiny, ale minimálně půlden. Se fakt nemám zájem mazat nějak často. Jo a taky většinou nenosím balzám na rty v kabelce... tam je jenom zásoba rtěnek, takže se chci balzámem namazat dvakrát denně a vidět výsledky. Hlavně v zimě. 

A tak jsem z úkrytů před měsícem opět vytáhla dva přesně takové balzámy. Nuxe Reve de Miel a Lucy Minerals Ambrosia Lip Balm. Oba miluji a oba dělají přesně to, co od nich čekám. Naposledy jsem šla k zubařce, ráno jsem si namazala Lucy Minerals a pomalou procházkou přes celé město vyrazila. Paní zubařka si zavrtala pořádně, chvilku taky modelovala, se i zmínila, čím jí to ty nástroje pořád patlám... no a když skončila, tak balzám na rtech pořád byl, sice spíš méně než více, ale byl. Jo tak přesně to od pořádného balzámu na rty čekám. Nedávno jsem se skoro tři dny mazala jenom Korresem a nebylo to dobré, už jsem se fakt těšila domů na pořádné mazání.




Reve de Miel je klasika. Až taková, že si říkám, abych vás teď tím nějak nepohoršila... však o tom jste si už mohli číst všude. No není sice přírodní a stojí docela hodně, ale je balený v maximálně roztomilém kalíšku. A kde ho večer namažete, tam ho ráno najdete. A pod ním nekonečně hladké a krásné rty. Pěkný je i jeho vzhled na rtech, vypadají pěstěně, sametově, hebce. Když ho mažu přes den, tak i do oběda, klidně i přes oběd vydrží. Miluji jeho vůni, tam cítím citron a med. Líbí se mi, jak vypadá na rtech, nedávno jsem ho zkoušela kombinovat i s tužkou na rty a taky se mi to líbilo. A navíc to dlouho vydrželo. Konzistence je hutná, vosková, vůbec ne máslová nebo olejová... fakt mi občas připomíná linecké těsto. Zbožňuji ji, takovou konzistenci by měly mít všechny balzámy na rty na světě!

Ambrosia Lip Balm je levnější, přírodní a tónovaný. Barva je naprosto shodná s mojí vlastní barvou rtů... čímž se tedy tak jako dost stírá výhoda toho, že je balzám tónovaný, protože moje rty natónuje na jejich vlastní barvu, takže proč vlastně mazat, že ano. No proč? Protože je boží. Konzistence je míň vosková a víc máslová než u Nuxe. Na rtech vydrží možná o něco míň... ale zase! to se bavíme o rozdílu třeba 6 hodin versus 5 hodin? No prostě vydrží fakt dlouho. Naprosto úžasně voní. Pokud takto voní ambrosia, chtěla bych být řeckou bohyní. Rty ochrání, vyživí, hydratuje a regeneruje. Prostě jako sen. Má jenom dva takové menší kazíky a oba souvisí s odstínem. Je docela hodně pigmentovaný, takže se při nanášení musí dávat pozor, kam se aplikuje, jinam mi barvu rtů vykreslí pěkně po jokerovsku i kolem rtů. A má takové lehké odlesky, raději bych vítala sametový mat jako u Nuxe. Ale tak nemůžu mít zase všechno a možná jiné odstíny Ambrosia jsou v tomto lepší.





Prostě tohle potřebujete. Minimálně jeden z nich!

(A tedy úplně nevím, jestli mi to vadí nebo lichotí, ale moji fotku ze staré recenze Ambrosie můžete najít na webu Lucy Minerals. Zdroj uvedený nemají, ale zase mám na fotce adresu, tenkrát mě to ještě bavilo ji do každého obrázku připisovat. Tak teď nevím, je to neoprávněné použití nebo obdiv k mé fotce? Asi spíš to neoprávněné, že ano? Nebo ne?)

23 komentářů:

  1. No já bych je za tu fotku hnala, kdyby tam loupli aspoň odkaz na tebe ...ach jo drzost nezná mezí. Jinak pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt až tak? já vlastně nevím, proč mi to až tak nevadí fotka, asi jak mám tu značku prostě ráda, tak nějak nemám chuť to s nimi řešit.

      Vymazat
  2. Hm, tak já jsem balzámový skrblík, je mi líto za bylzám vyhodit víc než pár korun. Teď naštěstí hodně používám Baby lips, takže problém nemám, protože nepotřebuju další barevnou vrstvu. Nuxe se mi tuze líbí, jenže mé skrblické já vyhrává.
    A použít tvoji fotku bez svolení je podle mě pěkně podrazácké, asi bych jim k tomu něco hezkého napsala. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi zase skrblík dávat peníze za Baby Lips. mi to přijde jak ovoněný obyčejný jelení lůj za dvacku. (no a nad tou fotkou se tedy ještě zamyslím, že bych měla být pohoršenější)

      Vymazat
    2. Chápu. :-) Mně se na Baby lips právě líbí jen to, že je to tónovaný balzám. Jiné mi vždycky hned do půl hodiny slezly, kdežto s tímhle mi barevný nádech na rtech vydrží. Ale co se týče hydratace, tak je to takový slabší průměr; bezbarvý bych si určitě nekoupila.

      Vymazat
  3. Dík za tipy na balzámy, to se určitě hodí:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Nalákala jsi mě na Ambrož . Nuxe jedu už několikáté balení. Je fajn na takové to domácí mazání. Konzistenci jsi popsala naprosto dokonale, přesně linecké :)
    I když mám možná v něčem o kousek radši Caudalie, tak Nuxe rozhodně stojí za pozornost jako značka . A tak je mi líto, že se rozjel kolem té firmy zase ten humbuk hlavně kvůli oleji. Humbuk často dost zkazí. Lidi odradí. Hlavně recenze psané horkým perem... Nebo klávesnicí? Nechceš založit školu na blokování aneb takto se píšou recenze? :)
    K fotce, pokud nemají písemný souhlas Tebe, že smí fotky použít, je to nelegální, porušují autorská práva a nestačí mít ani odkaz. Zkrátka souhlas, nebo nic. Ale to Ty už dávno víš :) za ty roky co bloguješ ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem Ambrosia lip balm. Vidím telefon to zkrátil na Ambrož....

      Vymazat
    2. humbuk kolem Nuxe mě taky docela mrzí... hlavně mi přijde, že ty blogerky, co to pořád dostávají, si balzámek vůbec nezaslouží... a vůbec ho v podstatě dostatečně neocení... nebo tak něco.
      jo no autorská práva a vzhledem k tomu, že to mají pro komerční použití, tak by souhlas mít měli. nojo, ale fakt mi to až tak moc nevadí, jak je to přírodní a navíc indies značka a ještě minerální... tak jsem prostě taková rozpolcená no.

      Vymazat
    3. Ono, když to není u té fotky taková ta primární vyčůranost, tak bych taky nebyla kruto-přisná.
      No, snad Nuxe nedopadne jak Bioderma...

      Vymazat
  5. NUXE mam a je skvely. Najucinnejsi balzam aky som kedy mala. Cez noc mi dokaze dat pery do poriadku. Len to balenie je podla mna zbytocne velke. Uplne by mi stacila polovica za polovicnu cenu. Celkovo mam problem, ze niektore produkty su zbytocne velke. Napr. ruze, ocne tiene, licenky atd. Radsej by som si kupila male balenie za nizsiu cenu. Aspon by existovala sanca, ze ich spotrebujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně nejúčinnější balzám, co jsem kdy měla. poloviční balení by taky nebylo špatné, tohle spotřebovávám už skoro rok a jsem tak ve třetině. (je tedy pravda, že v létě jsem ho vůbec nepoužívala)

      Vymazat
  6. Zkoušela jsi balzámy Crazy Rumors? Ty já můžu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CR jsou slabý čajíček. příliš matlavé, příliš olejové, na puse nevydrží, hned se vsáknou a v podstatě nic nedělají. to už mi přijde stejné třeba takové Hello z drogerie. jedině ty jejich vůně a variace jsou asi fajn, ale měla jsem dva a další si pořizovat nehodlám, to si raději koupím ještě jeden Nuxe do zásoby.

      Vymazat
  7. CR jsou s těmito asi nesrovnatelné co se konzistence týče, já je mám na den ráda, ale na noc a ráno (ven je s sebou nenosím) nejraději LUSH - WhipStick a nebo Lip Service. A když jsem včera objednávala (jo, adventní kalendář, to je něco!) ten BioAroma balzámek - krém s růží a mandarinkou :-D, zalíbil se mi ten jejich na rty - vypadá to dost podobně, dost obstojně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lush jsem taky nějaký vyzkoušela, ale moc mi ty jejich balzámy na rty nevyhovovaly. přišly mi naprosto suché. ale tedy tyhle dva vůbec neznám, Lush už moc nesleduji, tak teď nevím, jestli mi něco třeba nějak zásadního a skvělého neuniklo...

      Vymazat
    2. Nojo, tyhle jsou právě jak popisuješ - hutné, mazlavé, jako bych je do rtů musela "vpracovat", to mě baví! Přesně, jak navoskované - v zimě taky děsně tuhnou, hlavně Lip Service, a jen jemně mandarinkově voní. Na Nuxe jsem koukala loni, ale humbuk mě vždycky spíš vyděsí, tak jsem nakonec zůstala u stálice, ale ta BioAroma... chmmm... :-)

      Vymazat
    3. týjo, to vypadá, že snad budu muset vyzkoušet zase někdy Lush.

      Vymazat
  8. Vypadají opravdu zajímavě, já používám ty klasické, Labello, Baby lips apod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labello a Nuxe jsou naprosto nesrovnatelné. já tedy měla Labella docela ráda, ale spíš je to taková lehce zabarvená sranda na rty než nějaký výkonný pečující balzám.

      Vymazat
  9. Od balzámu na rty naopak čekám, že se hned vsákne a rty budou hebké. Používám Burts bees a Korres, vím že na to lidi nadávají, ale mně vyhovují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, prostě každý čeká od balzámu na rty něco jiného. jinak Burt’s Bees (ten úplně základní obyčejný) je náhodou super a vůbec se hned nevsakuje. ten je hodně voskový a vydržel mi na rtech i pár hodin. kdežto Korres mi nestačí ani omylem.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...