sobota 20. prosince 2014

Zklamání nejvíc indies

*koupené na etsy

Tak jasně všechny tyhle indies lipies jsou lákavé. Protože je to většinou tuba naplněná pigmenty ve všech možných odstínech. Bylo to tady před všemi možnými macaroons kolekcemi, všech možných modrých, černých, zelených a jiných odstínů. A navíc to tady bylo vždycky levně. (Tedy nebudeme se raději bavit o poštovném z USA... to bychom tady byli ještě dlouho, prostě to není spravedlivé, i když občas se dá narazit na rozumnou sumu.) A ještě to má přírodní složení...

MBA Cosmetics... bylo to hodně zvláštní už od začátku. Já jsem totiž na ně nenarazila náhodou na Etsy, ani nijak cíleně, že bych hledala pigmentovací královskou rtěnku... ne já na ně narazila na Facebooku. Což je divný. Já totiž na FB nechodím, nebaví mě to tam. Takže při jedné mojí náhodné návštěvě na mě MBA zamrkaly z timelinu, že prý sleva, asi 30%. A tak jsem jim ten FB prosvištěla, k tomu i jejich stránku i Etsy stránku... což je další divná věc, jaktože na mě vyskočily rtěnky v timelinu? Jen tak. Z ničeho nic. Prostě znamení osudu.

No dobře, takže sleva, barevné rtěnky, osud a náhoda... tři kousky Petite Lip Paints vyrazily směr střední Evropa.





Jenomže od tý doby... okouzlení se pomalu vytrácelo. 

Zaprvé odstíny. Jako chápu, že tohle je fakt individuální a hodně osobní až intimní záležitost. Ale už dlouho se mi nestalo, že bych ze tří kusů vybrala tři blbé barvy. Ony mají totiž všechny takové divné odlesky... ty mi to kazí.

Sinful... tak do té jsem dávala nejvíc nadějí. Prostě můj odstín, tmavší červená, šťavnatá a sexy. Tak dejme tomu, ale co ty zlaté little eighties odlesky, ať žije disko, long live the queen... a asi ne děkuji.

Grape Crush... je nejpoužitelnější odstín, no dobře nejpoužitelnější asi ne, ale nejhezčí pro mě. Jo odlesky jsou, ale dá se s nimi žít a jsou spíš sametové, než nějak rušící. Ale ta konzistence... pane bože za co mě trestáš... tohle nanést rovnoměrně a hezky... no na to nemám nervy.

Passionfruit... je prostě nudná a tak průměrná. Navíc zase laciné žluto zlaté odlesky, nevím, co to na mě kdo zkouší, ale tohle rozhodně nezabere. Taky mi přijde, že taková barva by snad slušela mému šestnáctiletému já, ale dneska... no žádná sláva.

Zadruhé konzistence je fakt opruz. Je to vidět na swatches na ruce, jak to prostě cuckuje a netvoří to jednotlivou vrstvu. Musí se přejet vícekrát a dávat pozor a prostě se s tím jakože patlat. I když je tedy pravda, že rtěnky se postupně docela pěkně rozkreslí, to jen vršek byl zatuhlý, pod tím to je spíš krémově sametové. Pigmentace není špatná, ale asi jsem čekala víc, nebo jako tohle je dozajistla vina mého příliš vysokého očekávání, protože pigmentace je jinak obstojná...

A zatřetí se to prostě špatně nosí. Jak kdyby mi něco ve složení vadilo, cítím rtěnky na puse. Navíc je to mírně cuckované už při nanesení, pak to trošku vysušuje, ztrácí se hodně nepravidelně a ještě to s nošením dál cuckovatí. Ani to nemá nějak extrémní výdrž ani stainovací schopnosti. Asi jsem vybrala špatné indies.

A začtvrté je nejhorší to, že je nenosím. Prostě jsem je zkusila asi dvakrát a schovala, protože se mi nelíbilo, co jsem viděla. Nechala jsem to odležet, že třeba prostě jenom nebyla nálada, a vytáhla je po půl roce až teď, abych vám o nich napsala. Opět jsem je zkusila a asi je rovnou vyhodím nebo někomu věnuji nebo já nevím... no dobře zkusím tu fialovou dát do kabelky, jestli náhodou to něco neudělá, ale zase neslibujme si od toho moc. Prostě pro mě fakt špatné indies. A já čekala něco jako Silk Naturals jen lepší.






odstíny jsou v pořadí 
Passionfruit - Grape Crush - Sinful
(zleva doprava, shora dolů)


3 komentáře:

  1. Tak to je tedy trochu kosmetické peklo :D Po tom mé srdce toužit teda fakt nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. peklo až tak ne... ale ten červený a růžový odstín má tím směrem nakročeno. ten fialový to zachraňuje neobvyklou barvou.

      Vymazat
  2. Jednu dobu jsem milovala rtěnky silk naturals. Ale tohle si s radostí nechám ujít.
    Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...