pondělí 12. ledna 2015

Green Energy Organics: soutěž

A po týdenním odmlčení tady pro vás něco mám. Značka Green Energy Organics mě opravdu zaujala. Celý týden jsem nad tím uvažovala a vybírala... a nakonec jsem si nevybrala hlavně z toho důvodu, že v současnosti mám pocit, že se v kosmetice u mě doma asi utopím. Padá to na mě odevšad. Ze skříní, z poliček, ze skříněk, ze stolu, v koupelně z vany i z pračky... jak kdyby před tím nebylo útěku, prostě všude to je a všude to padá, vytvářím nestabilní příliš vysoké věže balení a krabiček, protože jinak bych si musela koupit novou skříňku a tu stejně nemám kam dát, takže to není řešení... taky máte doma kosmetiku všude? A to se raději nebudeme bavit o skříni se šaty, která doslova praskla v zadním švu... no prostě nějaký ten minimalismus by mi neuškodil.

Ale tak dobře pro vás, a tak tady mám první letošní soutěž. Green Energy Organics je italská certifikovaná přírodní kosmetika, která už na pohled vypadá prostě krásně. Tak čistě a jemně, navíc dospěle a sofistikovaně. A luxusně. Líbí se mi:
  • odličovací krém detoxikační - prostě pro odličovací krémy mám slabost, čemuž odpovídá i ta zásoba asi čtyř naprosto nových netknutých balení a další tří načatých, které už mám doma.
  • energizující pleťová maska - protože mám pocit, že bych měla více prozkoumat krémové vyživující masky, a tato je navíc i s hlínou, takže vlastně úplně můj typ... no kdybych neměla doma asi tak deset neotevřených a deset otevřených kousků, tak se asi neudržím.
  • čistící maska a peeling - pro tyto antiakné multifunkční produkty mám hodně slabost, jen tedy mechanické peelingy moc nepoužívám a stejně mám doma asi pět kousků...
  • tělový peeling - protože víte co... tělové peelingy jsou právě mým nejslabším místem.
  • rozjasňující sérum - no já vím, tohle už je jiná cenová liga, ale dejte k sobě slůvka rozjasňující a sérum a zabalte to do pěkného obalu a jsem prostě lapena.


No jak říkám, já jsem si nakonec nevybrala, hlavně proto, že plánuji nastoupit tento rok cestu k minimalismu a osvícení... uvidíme, jak to v mém případě dopadne... zatím budete muset nakoupit i za mě. V nabídce mám 4x kupon na nákup za 500. A za to můžete nakoupit jeden produkt jen tak pro radost i to použít jako slevu pro něco většího. Hodně štěstí!


38 komentářů:

  1. Teda, docela náročný vyplňování! Ale super soutěž, těším se, že se na mě třeba usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku dekorativní hromadím, péči (mycí krém, tonikum, krém, krém na oči) jsem stabilizovala a zatím jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá značko, o které jsem neslyšela. Rozhodně, ale vypadá lákavě podle složení.

    OdpovědětVymazat
  4. ha, tak to je moc zajímavá soutěž, normálně moc nesoutěžím, ale tuhle značku bych chtěla vyzkoušet :)! já jsem vždycky byla spíš minimalista a asi jsem pořád, vyhovuje mi spíš než milion levných produktů jen několik, ale kvalitních a klidně dražších. Když mám od něčeho víc než 3 ks, začínám být nervózní a už tak mám výčitky haha :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo... když já mám doma asi tak milion produktů a rovnou těch kvalitních a dražších, takže bych to ráda letos nějak zredukovala, protože mě to dělá taky značně nervozní.

      Vymazat
  5. Skvěle vymyšlený podmínky. I když vyplnovat to s rozbitou klávesnicí jen honěním písmenek myší po obrazovce je docela sranda. A minimalismus v kosmetice se celkem daří. Malej byt => malá koupelna => málo místa na moje serepetičky.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nic, poprvé v životě jsem se chtěla zůčastníg soutěže, dokonce jsem vyplnila několik otázek, ale twitter si kvůli tomu zakládat teda nebudu. :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zase nevadí, ani jsem nečekala, že by se kvůli mě zakládaly miliony nových twitterů. vlastně se stačí přihlásit jenom na tu jednu možnost, že chci vyhrát... všechno ostatní je spíš myšleno bonusově a jako odměna pro věrné čtenáře. tak určitě držím pěsti a přeji hodně štěstí!

      Vymazat
  7. Tak minimalismus zní lákavě, ale nějak mi nejde a jedu spíše na maximalismus :-D Já prostě nemám šanci vše spotřebovat. Hlavně odličovací gely, pěny atd., sprcháče a tělová mléka. Těch se mi sešlo nějak moc. A přijde mi, že jsem v tom docela nevinně - no i když vlastně trošku za to můžu, když to pořád někde nakupuju :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Z minimalismu jsme přesedlala na bohatou rutinou plnou nočních hydratačních krémových masek, očních a pleťových sér (denních i nočních) a hurá na nové makeupy!! =)
    Hani, víš co by mě u Tebe hrozně zajímalo? Jak to asi vypadá u Tebe doma na těch stolech a poličkách prohýbajících se kosmetikou. nechceš nám maniakům do kosmetiky udělat radost a nafotit to? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímalo jo? asi neukážu. hlavně se brzy budu stěhovat... a teď už prostě nechávám ten bordel růst a bujet a tak nějak žít vlastním životem a doufám, že se odstěhuji dřív, než mě to zavalí...

      Vymazat
  9. Co se týče pleťové kosmetiky, tak tak se mi docela daří nenakupovat víc produktů, než je potřeba. Bohužel horší je to s dekorativkou, té mám čím dál víc a za chvíli budu na její skladování potřebovat speciální místnost :(

    OdpovědětVymazat
  10. Kromě sprchových gelů a šamponů s kondicionéry s hromaděním problémy nemám. A jinak super soutěž, budu si držet palce.. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. snazim sa nehromadit, ale nie vzdy sa mi to dari :D vacsinou mam jeden produkt rozpouzivany a jeden do zasoby, z dekorativky samozrejme viac (hlavne laky a ruze), ale obcas sa mi to nakopi, ako napr. teraz po vianociach, mam strasne vela telovej kozmetiky, nielenze som vela dostala, ale este aj mamina mi darovala svoje darceky, ktore nevyuzije :D

    OdpovědětVymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře. a všichni sice vyhrát nemůžete, ale i tak vám všem přeju štěstí!

    OdpovědětVymazat
  13. Snažím se o minimalismus, ale stejně vrstvím produkty - zvlášť teď v zimě - to jsou séra, olejíčky atd. atd. Ale do zásoby kosmetiku moc nenakupuju. to je mi pak líto, když něco projde a musím to vyhodit, takže jsem se naučila neutrácet a kupuji si to, co vím, že dokážu spotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  14. I já jsem v režimu "nekupovatžádnoukosmetikubojimamhafo" :-). O víkendu jsem otevřela svou kosmetickou truhlu a zděsila jsem se neb jsem nebetyčný sysel až to pěkné není. Dekorativka mě nijak nebere, ale přírodní sprchové gely a olejíčky na pleť, to je teď má slabost :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem tedy zvědavá, jestli to opravdu dodržíš:-) Já jsem tedy skeptická, ale to jsem byla i ohledně adventního kalendáře..a každý den mi jsi mi zpříjemnila novým článkem.

    OdpovědětVymazat
  16. Já už jsem se spotřebováváním celkem úspěšně hnula, konečně jsem přestala syslit úplné zbytečky produktů, za poslední dva měsíce jsem je bez milosti vypotřebovala a slíbila si, že už to dělat nebudu. :-) Takže přeju, aby se to podařilo i Tobě a aby se nám do cesty za minimalismem nestavělo příliš mnoho lákavých nabídek a slev! ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. No já jsem hrozný hromadil.. :D Minimalismus mi nic neříká, jedna celá plná skříň a šest obrovských polic v koupelně asi mluví za své.. Manžel mi občas naznačuje, že by mi to stačilo i na otevření malého krámku :D Sbírám kosmetiku - dekorativní i pečující a nestydím se za to. Není nic lepšího než kvalitní péče o pleť. Ten dobrý pocit máloco z lidských malicherností dokáže nahradit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... to mi občas taky někdo řekne. že prý jestli je ta kosmetika jenom pro mě, nebo už si otvírám vlastní obchod...

      Vymazat
  18. Jsem zvědavá, jak dlouho to s tou cestou minimalismu vydržíš... držím palce :) Já docela hromadím, ale není to úplně extrém, vše zvládnu spotřebovat, i když někdy se k nečemu dostanu až za rok, což mě štve, přála bych si, aby se mi podařilo to trochu zkrouhnout ty zásoby. :)

    OdpovědětVymazat
  19. taky chci letos minimalizovat... nebo spíš přejít na jiný systém nakupování. občas nějakou lepší dekorativku, žádné levné zbytečnosti, pečující věci co nejvíc přírodní, žádné laky + probrat zásoby. uvidíme, jak se bude dařit!

    OdpovědětVymazat
  20. Zatím se mi minimalismus daří, protože za 14 dní se budu vracet po 5 měsících domů letadlem s limitem jenom 20 kilo (jenom 20 kilo, no chápete to ?!), takže dopotřebovávám co můžu. Ale doma ... doma na mě čeká jedna plná krabice z ikey plná kosmetiky a taky několik balíčků z iherbu a dalších shopů, který jsem si objednala, když jsem byla pryč :D takže se minimalismus asi konat nebude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stěhování a cestování je hodně velký impulz pro minimalismus, to znám. ale pak se to zase vždycky rozběhne nanovo.

      Vymazat
  21. Snažím se dopotřebovávat vše co mám načaté, zásoby mám jen u sprchových gelů :)

    OdpovědětVymazat
  22. Väčšinou si o sebe myslím, že mám len to čo potrebujem...v tom prípade toho ale tuším potrebujem veľmi veľa :D Tiež to sem tam padá, ale mám skôr pocit, že to budem len nedostatkom miesta, než prehnaným množstvom prírodnej kozmetiky (toľko k sebaklamu :D ).
    O tejto kozmetike som myslím ešte nepočula, zaujímavá.

    OdpovědětVymazat
  23. Eh.. minimalismus.. to je pro mě stejně utopická představa jako dostat se na ideální váhu.. nějak se neumím moc omezovat (ale ne, že bych se o to letos zase s dobrou vírou nehodlala snažit:).
    A musím se přiznat, že jsem - tupoušek - nepochopila soutěžní okno a myslela si, že musím vyplnit všechny body, aby se něco stalo. Nejspíš jsem čekala na slavnostní fanfáry nebo tak něco:) Tak jsem do políčka Blog napsala, že nejsem blogerka. Ano, mea culpa, maxima culpa, dneska mi to nějak nemyslí. Pokud bych náhodou vyhrála na základě této chyby, prosím o storno 8-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jo - a moc se mi líbí, jak mají GEO udělané stránky - třeba ty aktivní složky. Je vidět, že si s tím s láskou pohráli a dělají svou práci s nadšením. Jestlipak stejně dělají i tu kosmetiku:)? Navnadilo mě to si něco koupit, i když nevyhraju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejich stránky se mi taky líbí. tu jednu odpověď klidně smažu, o diskvalifikaci se neboj.

      Vymazat
  25. No já se zrovna stěhovala a při tom stěhování vyšlo najevo, že toho mám fakt víc než potřebuju, takže minimalismus opravdu nevyznávám. Občas ale mám takový záchvat, že to na mě padá a že to musím co nejdříve spotřebovat a nic dalšího ne kupovat. Naštěstí to vždycky rychle přejde.

    OdpovědětVymazat
  26. co se minimalismu týče, oblečení se snažím pravidelně vytřídit a povynášet do kontejnerů na oděv, ale i tak ta skříň se nějak zmenšuje a furt je nadítá, nevím, jak to dělá :-D a u kosmetiky se také snažím vše vypotřebovat, ale mám nasysleny různé zásoby. Když ono je bárco lákavé a nejde odolat, i když to nutně nepotřebuji O:-)

    OdpovědětVymazat
  27. já si myslím, že mám kosmetiky víc, než "normální" smrtelník, ale zase to nijak nepřeháním ... jako jo, jednu dobu jsem měla trošku problém a taky jsem z knihovny vyklidila knížky a vyplnila ji laky na nehty, rtěnkama a dalšíma zásobama, ale zase tam nemám jen kosmetiku ... ale pořád si myslím, že jsem v normě :D ... a abych nevypadala jako barbar, tak knihovny máme doma ještě tři, a ty knížky jsem samozřejmě nevyhodila, jen dala jinam ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Hodně zajímavá a pro mě sympatická značka:)

    OdpovědětVymazat
  29. :D v kozmetike som velky zavislak a velmi vela toho doma množim ale vela aj minam a použivam takže sa to kompenzuje :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám alergickou kůži, takže můžu jen přírodní věci (a Biodermu. Která, z nějakého důvodu, funguje snad všem, co znám.) Tohle mě docela zaujalo, píšu na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  31. Da sa za minimalizmus v kozmetike povazovat aj to, ze dost casto chodim von uplne bez make-upu? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...