čtvrtek 15. ledna 2015

Rudolph: Cleansing Foam

* koupené na matas.dk

Je načase si dát další díl našeho seriálu o tom, jak jsem nakoupila pleťové čistící pěny na dva roky dopředu. Kdo zmeškal, tak pěkně dočte díl první: L’Occitane, protože se od toho odrazíme. Rudolph je totiž lepší! Co mi u L’Occitane vadilo, vylepšil a navíc všechno s čistě přírodním certifikovaným složením. No a je dražší no... což se dalo docela čekat, i když myslím, že jsem kupovala s nějakou plošnou slevou a ještě byla pěna v akci, stejně mě vyšla tak na osm stovek... no jo no, ale úplně úžasná je, to fakt že jo. Boží.






Umí totiž přesně to samé co L’Occitane. Vyčistí pleť bez vysušení. Odlíčí všechno včetně řasenky a očí. A je tak jemná, že si jí ani nevšimnete. A v některých ohledech je prostě ještě navíc i lepší než L’Occitane.

Mnohem lépe mi voní. Ze začátku se mi to nezdálo, protože vůně je docela neobvyklá, taková ani ne květinová, ani ne ovocná, ani ne vyloženě chemicky parfémovaná. Prostě taková přirozená. Je opravdu hodně jemná a slabá, pokud k tomu vyloženě nečicháte, tak to neucítíte. Ale postupem času jsem si na ni zvykla a zamilovala jsem se. Trošku jako u Emma Hardie odličovacího krému, nedokážu si najednou představit v daném okamžiku lepší vůni.

Její hlavní výhoda je ovšem v něčem jiném. Pamatujete si, jak jsem říkala, že L’Occitane nenechává povlak, že možná tam takový malý je, ale dá se s ním žít? No tak s Rudolphem je i ten mini nenápadný povlak pryč. Prostě po smytí zůstane jen jemná, hebká, dokonale čistá a naprosto nevysušená pleť. Což je pomalu až zázrak, tohle se mi stává jenom s mýdly... a ta přece jenom většinou trošku na pleti zatahají.

Jo a má to lepší balení než L’Occitane, tedy alespoň mně se s touto pumpičkou lépe manipuluje. Jediná nevýhoda je, že pěna stejně jako u L’Occitane docela rychle ubývá, dávám ráno dvě pumpnutí, občas se s ní i večer odlíčím... a tipuji, že mi vydrží tak tři až čtyři měsíce, víc z toho fakt nevypumpnu.






Pěna je naprosto jemná a krémová, na obličeji je bohatá, snadno se smývá a navíc voní. Co víc si přát?

Ale je tam něco víc. To balení je prostě krásné. Od jemně fialkové barvy... přes to čisté logo... až po popisky a prohlášení, že prý sustainable luxury... no není to boží? Ono vůbec značka Rudolph se mi hodně zalíbila a myslím, že při další návštěvě Dánska si asi něco málo ještě pořídím. Navíc balení je opravdu kvalitně vyrobené, sice z plastu, ale asi tak dvakrát hezčího plastu, než je ten u L’Occitane, který je přece jenom na můj vkus trošku tenký a občas jsem se bála, že když mi spadne, tak to dobře nedopadne. Rudolph mi taky spadl a jakože fakt z výšky, šel dolů po schodech a skončil na dlažbě... jediné zranění se projevilo na víčku, které prasklo.


13 komentářů:

  1. Balení je opravdu moc hezké a na pěnu se zdá , že je to opravdu šampion :) Nalákala jsi mě jako vždy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to šampion zatím. ale ještě mám další tři v zásobě!

      Vymazat
  2. mě taky, dala bych si rozhodně říct :). Jdu pohledávat, kde by se dala koupit. (Jen to jméno mě teda tahá za uši... kosmetika a Rudolph??? :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ten Rudolph je fakt divný název. ale zase je to podle jména zakladatelky, tak asi budiž no.

      Vymazat
  3. Já mám k pěnám trochu averzi od té doby, co se mi ji omylem podařilo "vyrobit" doma. Měla jsem prázdný obal od dětské a zkoušela do toho dát dětem mýdlo, že ho to třeba napění. Mýdlo jsem ředila a ředila..., ale furt to nešlo. A pak jsem jen tak ze srandy do toho nalila vodu, kterou jsem vypláchla lahvičku po hodně hutném sprcháči mastic spa a já ji nemohla vyhodit ani se zbytečkem, protože prostě ta vůně... Udělalo to úplně nejvíc luxusní pěnu. Teď to chci zkusit s bronnerem a při podobný spotřebě by mi ta pidi lahvička vyrobila tak dvacet lahviček pěny. Takže mám trochu pochybnosti o tom, za co přesně u těch pěn platím... Nebo spíš kolik tam toho, za co platím, je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když já to tedy taky kdysi zkoušela a nic mi prostě nevytvořilo krémovou pěnu. byla to pokaždé taková ta pifpafpuf a je to pryč pěna... zase je tedy pravda, že jsem se nikdy nijak cíleně nepokoušela o vytvoření, jen jsem zužitkovala nějaké zbytky. jo a navíc mýdla mě nikdy tak pěkně neodlíčí...

      Vymazat
    2. Tak ono rozhodně jde o to složení, aby to fungovalo, jak má (btw.bronnera jsem zkusila a je to luxusní pěna na ruce a do takhle velké lahvičky od pěny jsem ho dala jen tak, aby to pokrylo dno). Ale nemůžu se ubránit tomu, že mi vadí, kolik tam toho je nebo teda spíš kolik je tam toho v poměru k vodě. Kdyby to byl aspoň hydrolát, jenže si myslím, že hydrolát to tak nenapění, navíc tam pak rvou alkohol - jako Mádara.

      Vymazat
    3. já ti fakt nevím, bronnera jsem tedy tenkrát neměla, ale nějaký gel i mýdlo jo... a buďto mám špatné pěnidlo nebo špatný gel a špatné mýdlo, ale to samé to nebylo. + bronner má ty odličovací schopnosti o dost nižší (ale vyzkoušený jenom jako čistý) a navíc mě štípal v očích. takže já s cenou problém nemám (navíc ještě ve světle dánských reálií už vůbec ne), protože opravdu mám pocit, že toho dostávám víc.

      Vymazat
  4. Prosím prosím pěkně koukám, nebylo by možné k recenzím fotit i složení? Já jsem na to totiž dost úchylná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, se omlouvám, ale asi ne. můj foťák to nezvládá. jsem taky na složení úchylná, tak jestli si vzpomenu, pokusím se ho kopírovat.

      INCI: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract* (aloe vera), Propanediol, Glycerin, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Echinacea Purpurea Ex- tract* (rød solhat), Sorbitol, Anthemis Nobilis Flower Water* (kamille), Euterpe Oleracea Fruit Extract (açai), Hamamelis Virginiana Leaf Water* (troldnød), Saccharide Isomerate, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Parfum (naturlig), Citric Acid,Sodium Citrate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate. Natur.: 99% & Øko.: 20%

      Vymazat
  5. Já miluju odličovací pěny, zkoušim hlavně lékárenské značky VICHY, Bioderma, La-Roche, Avéne. A za sebe můžu doporučit La-Roche, stojí asi 300 Kč a vydrží mi půl roku, používám jedno až dvě pumpnutí večer ve sprše na nalíčený obličej. Odlíčí naprosto všechno včetně stínů i řasenky. Pleť je krásně čistá a na tamponku s micelárkou pak neni vůbec nic. Občas používám i ráno. A krásně voní, jen to asi není moc přírodní složení, přeci jenom je to lékárenská značka. Doporučuju min. vyzkoušet :-)

    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak asi někdy vyzkouším, i když tedy jsem slyšela zrovna ty lékárenské pěny strašně vysušují... to bych zase úplně nepotřebovala.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...