pondělí 26. ledna 2015

W7: Candy Blush

* koupené v normal.dk za pár šupů

Tvářenka už tady zase dlouho nebyla, že ne? A tahle je docela vodvaz, nemyslíte?

W7 jsem vždycky měla zafixované jako levnou šuntovou drogérkovou značku. Něco jako MUA nebo MUR nebo jak jsou všechny ty zkratky. Ovšem na rozdíl od odborníků z MUA/MUR se W7 alespoň trošku snaží a není to jen kopírka sem kopírka tam. To jim jako uznávám, i tak jsem si ale myslela, že žádná velká sláva to nebude. No a to jsem se docela spletla.

Z omylu mě vyvedla až dánská drogérka Normal, kde mají W7 normálně v prodeji. Nejdřív mi to přišlo jakože ... jooo asi zajímavý, ale ty šuntový obaly a tak ... no prostě mě to nebere a je mi jedno, že za rtěnku chtějí třeba jenom 15 DKK nebo kolik to bylo. Pak tedy jako naskladnili ty jejich plechový naked-alias paletky a já si ten plechový obal musela prostě koupit, prostě jen tak, protože se mi líbil, a tak jsem si pořídila In The Nude. A jako ona není špatná. Takže jsem sortiment prozkoumala více a hlouběji a domů jsem si donesla i jednu pěknou barevnou Candy Blush.





No není krásně barevná? Je možné, že to byla jenom letní limitka, protože pak už jsem ji v obchodě nikdy nepotkala, ale zase na stránkách ji normálně mají a na eBay ji taky seženete... takže asi na pohodu.

Líbí se mi obal. Jo já vím, žádná designová exploze to sice není, ale nemyslíte si, že je roztomilé, jak barva obalu koresponduje s barvou tvářenky? Navíc je obal dost bytelný, žádný fóry (ehmehm-mua-ehm), jde dobře otevřít, má zrcátko, štětečku mě naštěstí ušetřili... no prostě je to fajn.  Ale tak zase na vzhledu nezáleží, důležité je přeci, co najdeme uvnitř.

No a vevnitř je to taky fajn. Pigmentace je veliká a dostačující naprosto. Nepráší to, má to sympatický vyboulený tvar a na tváři se docela snadno ztrácí do ztracena. A navíc vydrží celý den. Prostě od rána od osmi do večera do osmi minimálně.





Odstín je docela odvaz nemyslíte? On vůbec ten výběr odstínu byl zvláštní... však víte co, já prostě automaticky jedu po těch růžových, takže mým odstínem je jednoznačně Angel Dust: jedovatá zářivá žvýkačková barbie růžová. Svítivá a studená. Jenomže se ve mně něco zlomilo, ta změna tak jako probíhala během celého minulého roku a já najednou toužím po teplejších odstínech. Takových těch univerzálkách jako Nars Orgasm, lososová, teplá růžová, studená oranžová... ať už tomu budeme říkat jakkoliv, tak prostě Angel Dust definici neodpovídá ani omylem.

Tak jsem vzala Orion, což je mimochodem i hezčí jméno a vůbec ta barva vypadá míň řvavě už na tom obalu. Nebudu si stěžovat, jsem spokojená. Nositelná, teplá, že mi slušela i v létě, studená, že mi sluší i v zimě. 

A opravdu se není třeba zářivého odstínu bát. Dokonce jsem se ho pokusila vyfotit na selfíčku, takže vidíte, že nic extrémně nepatřičného na něm fakt není. Jen tedy bych se možná na další selfíčko mohla namalovat, vytrhat si obočí a vůbec to fotit na lepším světle nebo tak něco. (Kdyby to někoho zajímalo, tak na sobě mám lehkou vrstvu WTM pudru, W7 tvářenku a asi i něco málo korektoru pod oči, jestli si to dobře pamatuji.)



10 komentářů:

  1. Vypadá překvapivě nositelně a sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To opičení se obaly mi fakt docela vadí, vypadá jak proslulá tvářenka od Bourjois.. ale barvička vypadá super.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha... upřímně mě to ani nenapadlo, w7 je mnohem větší (tak o 2cm v průměru), navrchu má úplně jiný design, zespodu vypadá úplně jinak, zavírání je jiné a lepší, tvar tvářenky vevnitř je jiný, navíc není pálená a nevoní a nemá štěteček... ale když to tak říkáš, tak asi na tom něco bude, třeba pant obalu a zrcátko fakt vypadají úplně stejně, jen jedno je mnohem větší (a praktičtější). zas ale na druhou stranu, co jiného vymýšlet na tvářence v kulatém barevném obalu.

      Vymazat
  3. Docela mě překvapilo, že je obal tak kvalitní a také obsah : )

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá docela dobře, ale na mně má moc rajčatovou barvu... Ale na Bourjois, předpokládám, nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to asi záleží, konzistence je úplně jiná, Bourjois je pálená, tvrdší, s menší pigmentací, tohle je lisovaný a má to mnohem vyšší pigmentaci. u w7 je určitě největší výhodou velikost, mnohem lépe se nabírá, ale Bourjois se zase lépe asi přenáší. nevím, nedokážu se rozhodnout, které bych dala přednost... w7 - Bourjois?

      Vymazat
  5. Teda, prvně si říkám, takovej barevnej vypalovák, to přece nemůže vypadat použitelně, a pak uvidím to tvý selfiečko a okamžitě měním názor, moc ti sluší :) máš fakt krásnou pleť (jak to děláš? :O ) a s touhle tvářenkou jen záříš, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak část pěkné pleti je tím, že foťák moc nezaostřil a je to rozmazané. a jinak je to asi pořádnou péčí? že jsem konečně našla tu, co mi vyhovuje. a děkuji moc!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...