sobota 14. února 2015

3x3 oblíbených vůní a barev

Týjo, jakože... že bych prý měla zase někdy něco sepsat. Tak jo. Nejdřív jsem vám sem chtěla napsat o tom, že můj život je zrovna peklo a že prostě asi chci umřít. Což chci. Během každého nového rána, kdy to prostě začne nanovo. Pak jsem si myslela, že bych se z toho mohla vypsat a v rámci prokrastinace, jak je teď tak v módě, si založit nový blog a tam si vypsat srdíčko o tom, jak je můj život peklo. Nu což o to, blog je sice založený už dlouho, ale stejně si myslím, že na něj nikdy nic nenapíšu. A tak se pokusím to peklo překonat a dáme si něco tradičně kosmetického.

A tedy řeknu vám, že to byla fakt výzva. Jsem vůbec nedokázala vymyslet námět na článek, mi přijde, že veškerá moudra, kterými právě disponuje moje koupelna, jsem sdělila světu během prosince ... a tím jsem se prostě tak jako inspiračně vyčerpala a dneska toho moc nečekejte. Dneska to bude takový freestyle.




Začneme voňavě:

MOR krémy na ruce strašně krásně voní. Ale fakt úžasně. A voní z rukou dlouho, klidně i několik hodin a výrazně a prostě moc hezky. Obě vůně jsou hřejivé, hodně holčičí, tak sladce, ale neokoukaně. No moc hezké to je. Blbé je, že je to spíš krém na lehčí období, přijde mi, že teďkom v zimě nestačí. Tedy alespoň mně ne. Ale pořád jsou výživnější než L’Occitane a přijdou mi ještě o kousek výživnější než essence, které mi tak nějak trošku letos taky nevyhovují. (Jo, mám doma otevřených asi pět krémů na ruce a ani jeden mi zrovna teď nestačí. Prostě zlatý Balance me.)

Mandlový Dr.Bronner’s voní jak marcipán. Chci k tomu čuchat pořád. Asi mám sice na pleť raději svého mléčného Farana, ale ten skoro nevoní, takže prostě co už... prostě tady máme Bronnera. No voní jak marcipán, můžu si umýt pleť a celé tělo, zvládne i vlasy... a při tom všem voní jako marcipán.

Fennel tělový jogurt byl někdy před rokem v Ladyboxu a já se po roce blížím ke konci. Nejvíc se mi na něm líbí konzistence, naprosto skvěle se roztírá, což se musím přiznat, že jsem se trošku usmířila s alverde mini vánočními másly, ale to jejich roztírání je fakt vopruz obrovský. To Fennel to... to prostě máznete, hned se to vsákne, přitom je to dostatečně výživné, že si připadám namazaná pěkně dlouho... a pěkně to voní.




A pokračovat budeme opět voňavě:

Decleor Baume Excellence je prostě boží a navíc voní. Po téměř až dvou měsících, kdy jsme si dali pauzu, jsme se k sobě s velkou slávou vrátili a asi to teď spolu doklepeme až do konce. Tedy pokud mě zase něco někde nerozptýlí.

Vital Just Treatment mask Edelweiss/Melisse jako toho až tak moc nedělá. Ale ta vůně! Ta je tak krásná. Uklidňující, jemná, květinová. Podle názvu že prý protěž alpská a meduňka. Mně to voní jako takový mix neurčitých bylin s meduňkou a malým množstvím bezu. Ale fakt autenticky kytičkově a bez mi nikdo nevymluvíte, ho tam cítím úplně jasně. Maska je krémová, slibuje regeneraci a extrémní hydrataci, k tomu antiaging a nějakou tu vitalizaci. No tak asi jo, ale zase jsem si až tak moc nějakých změn nevšimla, i když je pravda, že suchou kůži, což byl můj problém v prosinci a lednu, už nemám. Dobré ovšem je, že mi neucpává póry... že bych si přece jenom k těmto krémovým maskám našla nakonec cestu? Tohle je už třetí v řadě, co mi v podstatě vyhovuje (po La Chevre tvarohové a Antipodes manuka medové).

Youngblood Minerals in the Mist Refresh s grepem a mandarinkou tak krásně voní. Mandarinku tam sice necítím, ale citrusy takové neurčité jo a asi spíš nějaký pomerančový květ k tomu. Jako tyhle vody ve spreji jsou brutálně drahé. Fakt že jo, a kdybych neměla slevu, tak to určitě nekoupím. Zase ale na druhou stranu, v Aalborgu jsem chodila asi tak dvakrát týdně do Salling obchoďáku a YB misty na sebe stříkala zleva i zprava... a prostě jsem je chtěla. Mocmocmoc. Jsou to totiž ty nejjemnější vody ve spreji s tou nejkrásnější vůní. Tohle dělá tak jemňoučkou mlhu, která vás zahalí do různých obláčků citrusových výparů, až se vám z toho štěstím zamotá hlava. Takže určitě nelituji, že jsem ty nekřesťanské peníze utratila. I když bohužel musím říct, že moje stříkátko se trošku kazí, přijde mi, že se mu ucpávají dírky, takže mlha už není mlhovitá a někdy to dokonce zvládne i třeba soustředěný proud.




Ukončíme barevně, i když tedy dost konzervativně:

Becca tvářenka Flowerchild bude asi v mojí další recenzi, ale ona si lásku zaslouží. Super obal, odstín ve stejné barevné skupině a možná i hezčí než Orgasm, výdrž po celý den. Co víc si přát?

Řasenka Kevyn Aucoin mi přijde super. Nejspíš to je moje první dražší řasenka, žádnou jinou si nevybavuji, takže asi jo. Já na ty řasenky moc nejsem. Tato překvapila. Dělá výrazné řasy, hodně je natočí, přitom ale absolutně neslepuje, jen prostě každou jednu řasu naprosto jednotlivě a odděleně obalí a zvýrazní. Jo a neslepuje, to vám asi došlo ne?

Jordana Matte rtěnka 48 Pink Passion je taková moje jarní srdcovka. Už asi tři roky po sobě. No a já se prostě na jaro těším už od Vánoc, tak proto...


Nars Orgasm - Becca Flowerchild - Jordana Matte 48

12 komentářů:

  1. Ta Becca vypadá absolutně skvostně. Chci vidět víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je krásná, fakt super pigmentovaná a má výdrž celý den.

      Vymazat
  2. Úvod pobavil ;) To mně se moc líbí blogy typu třeba Ema mele, kde se chodí "venčit osobní démoni" (citace Emy). A od Tebe bych si rozhodně něco ze života přečetla taky ráda, věřím, že i taková témata bys uchopila svým osobitým stylem, takže doufám, že tu myšlenku psaní druhého blogu nezatracuješ navždy ;)

    Ale zpět k důležitým věcem ;) Ty MOR krémy na ruce mám na seznamu, dost si mě nalákala. A po pravdě nechápu hype kolem Loccitane krémů... a asi ho ani nikdy nepochopím.

    Dále - vůně marcipánu, říkáš......hmmm..... tomu říkám argument k nákupu, takže píšu si ;)

    Decleor - mandarinkový olejíček teď taky mažu spolu s dalšími produkty citrusových vůní, evidentně na mě ten komunismus zanechal stopy (doživotní asociace :citrusy => zima, Vánoce a naopak).

    K té Becce - to je podezřele chválená značka a přitom dost opomíjená se mi zdá - to se musí prověřit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taky se mi právě líbí asi víc blogy tyhle osobní... si myslím, že sláva kosmetických blogů je už za náma. jinak Becca je super!

      Vymazat
    2. Díky za tip, takže to máme odličovací balm od EH, Becca..... Možná sláva kosmetických blogů je i za námi, že jejich čtení je i finančně náročné ;) :)

      Jinak dodělávám teď odličovací balm od White Rabbit, což je prý taková čistě přírodní Eve Lom dle Caroline Hirons, takže se konečně blíží Emmina premiéra v mé koupelně ;)

      Vymazat
    3. Jo holky na tom neco bude. Ovsem ja nic takoveho zakladat nebudu, jelikoz by se to mohlo snadno stat vyukovym materialem pro budouci psychiatry :D

      Vymazat
    4. Veru pobavilo ;) Ale tož až tak snad né :)
      Zrovna píšu dneska článek o tom, jak poznat normální text o nenormálních věcech. Vzhledem k tomu, že tam mám i dost doporučení na knížky ohledně koncentráků, vražd a jiných "pohádek na dobrou noc" - je na čase to uvést na pravou míru :D

      Vymazat
  3. Trošku z jiného soudku. Zakoupila jsem na tvou radu cleanser Emma Hardie a jsem naprosto nadšená. Eve Lom šel do kouta. Používáš ještě jiný produkt od EH? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím nic jiného od EH nemám a vlastně mě ani nic od nich zatím nezaujalo na tolik, že bych uvažovala o nákupu. ale někdy už opravdu musím zkusit tu Eve Lom, někde mám doma malé balení a pořád jsem se k němu nedostala.

      Vymazat
  4. Eve Lom je fajn (3.balení), ale EH se mi zda zatim lepší. Díky za radu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, můžu se tě zeptat,krerý concealer teď máš v oblibě? Díky Kamča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím se přiznat, že zrovna teď nic moc u mě doma. používám:
      jako žlutý pod oči používám bázi pod oční stíny od Dainty Doll (je pro mě málo krémová)
      a na pupínky používám Collection Lasting Perfection Concealer Fair 1 není špatný, ale mám raději něco tužšího, líp se mi s tím pracuje. pak mám i Dermacol Makeup Cover (moc hutný a je vidět na pleti). nejlepší je z nich asi Everyday Minerals pudrový, ale ten by zase mohl krýt víc.
      mám ještě i Maybelline Age Rewind (ten s tou houbičkou)... a nevím, přijde mi, že kryje málo, navíc se mi zdá, že vysušuje.

      takže z tohodle vyloženě nic nedoporučím. zatím nejlepší pro mě byl theBalm Time Balm Concealer.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...