úterý 17. února 2015

Omorovicza podruhé

No dobře, očividně jsem se z toho ještě nedostala. Omoroviczu já totiž asi obdivuji. Trošku paradoxně bych od ní chtěla vyzkoušet úplně všechno. Což vzhledem k těm cenám je dost blbý koníček.

A ještě blbější totiž je, že si myslím, že ten konkrétní obsah, tedy to, co ve všech těch krásných nazdobených piksličkách najdete uvnitř, tak prostě za to nestojí. Když se podíváte na složení, tak sice to není takový voser, jak je občas možné najít u parfumérkových značek, ale pořád to není nic, za co bych byla ochotná platit tisíce. Kdyby byla cena třetinová, tak neřeknu ani slovo. Kdyby byla poloviční, tak řeknu, že prostě trošku dražší luxus. Ale že je cena taková, jaká je, tak nic moc no. A jediné, na co se zmůžu, je... "sakra předražená snobárna" a klidně mě citujte.

No jo, jenomže pak prostě... prostě vás ten snobský luxus pohltí. Nebo tedy mě pohltil. Protože všechno ostatní na Omorovicze, kromě toho složení, které ceně bohužel neodpovídá, tak všechno ostatní je prostě boží.





Takže to máme propracovaný marketing, co vám do emailu posílá nejnovější nabídky a akce... a že ty akce jsou občas docela fajn. Roztomilé balení jednotlivých sad a kvalitní balení výrobků ve skle. Rychlé doručení aneb do týdne to je doma. Strašně krásně zabalené balíčky s hedvábným papírem, které je prostě radost rozbalovat. Vzorkový servis, co dá 3 vzorky k objednávce zdarma. Pengo systém, i když se vyplatí jenom občas.

No a tohle všechno prostě vyústilo v můj další nákup. Nejraději bych si urazila packy, ale vzhledem k tomu, že jsem to všechno zaplatila Pengama (věrnostní body), takže to bylo zdarma a platila jsem jenom €12 za dopravu, tak asi v pohodě. Jo za ty tři stovky mi to stálo. Sice je dost silná pravděpodobnost, že se z toho krému zase osypu... ale tak co už, alespoň jsem dostala dvě maďarské panenky.

Takže jsem si koupila Valentines Cracker Box. To byla speciální akce na Valentýna, za €33 bylo slíbené: 3 cestovní balení, 1 deluxe vzorek a speciální překvapení z Budapešti. Vlastně jste nevěděli, co přesně v balíčku bude, takže to bylo i s překvapením a jen pro odvážné. Pengo systém byl v tomto docela příznivě naladěn, takže mi moje naspořené Pengo z předchozí objednávky stačily a já platila jenom to poštovné. A tradičně jsem si k tomu přidala tři vzorky z nabídky.





A co bylo ve valentýnském překvapení?
panáček a panenky v maďarském kroji
30 ml Gold Shimmer Oil
30 ml Cleansing Foam
15 ml Deep Cleansing Mask
5 ml Rejuvenating Night Cream
+ vzorky (Gold Hydralifting Mask, Blue Diamond Resurfacing Peel, Refining Facial Polisher)
a na magnet se zavírající krabička, jak kdybych těch krabiček neměla doma dost.


Na fotkách bohužel, protože jsem zapomněla to vyfotit, nemůžete vidět balíček vzorků, co jsem dostala od Omorovicza k Vánocům. Jsem vám ho chtěla ukázat, tak nic no. Před Vánoci stačilo vyplnit jenom svoji adresu a zdarma vám přišly tři vzorky s ručně psaným pohledem. (Blue Diamond Super Cream, Thermal Cleansing Balm, Gold Eye Lift) A to je prostě to, co se mi na Omorovicza líbí. O své zákazníky se fakt starají pěkně. Jen tedy škoda, že nejsou trošku levnější... to aby ty hodnoty (složení - cena) tak nějak odpovídaly a hned by byl svět o trošku víc v rovnováze. Takhle má Omorovicza prostě u mě poslední šanci a uvidíme, jestli se ze vzorků ukáže nějaký vítěz, za který budu ochotná si připlatit i příště.

4 komentáře:

  1. O Omorovicze uvažuji už docela dlouho, ale z toho jejího složení také nejsem odvázaná a mám strach z reakce. Přesto mě láká jejich BB. Stále je však ve hře BB od Matis, který je nedráždivý s velmi dobrým finishem:). A Decleor mě taky láká, vždy mi dělal dobře. Hm, článek o Omorovicze nejspíš způsobí přírůstky úplně jiných značek:). Carol

    OdpovědětVymazat
  2. Ty panenky by se líbily mámě..hmm, bude mít jmeniny O:-)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Za 12 éček jsou to docela drahé panenky ;) Ne, prostě za ty peníze je to složení strašně málo a super servis mi to nevykompenzuje, což je škoda. Takže i když mě to láká, tak nekoupím no...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...