sobota 21. února 2015

Péče o pleť ÚNOR

Tak jo, já už s tím možná začínám být trošku ohraná, ale ještě jednou o tom nemazání. O ranním nemazání, abychom si to ujasnili, večer se mažu normálně a mám právě teď dokonce dva kandidáty, kteří mi vyhovují, Decleor a Mad Hippie olej, se kterým tedy teprve laškuji. A kdyby to někoho zajímalo, tak Decleor znovu naskladnili na FD za cenu asi 40 liber, což je hodně, ale pořád o dost míň, než je jeho oficiální cena.

S ranním nemazáním bojuji. Mám pocit, že ho nepotřebuji... to většinou když si na sebe dám nějaké to BB nebo makeup. Hlavně jsem přidala sérum od TBS, které docela pěkně umí zatočit se suchými šupinkami a zatím ho mám asi ráda, jen jeho dávkování je hodně nešťastné, protože ta pipeta je naprosto ... ehm ... dost špatně funkční. Ale o tom někdy jindy.

Problém totiž mám, když se nemaluji, což je v poslední době až moc často. Nemám vyloženě suchou pleť, že by to bylo vidět a dělaly se mi šupinky nebo něco. Ale pne mě to. Mám pocit, že jsem si oblékla o půl čísla menší obličej než normálně. Není to tedy vyloženě nic extrémního, takže to jde i překonat, ale když se na to soustředím, tak o tom vím. A naposledy jsem si prostě řekla: jdu na to... namazala jsem se Steamcreamem a pocítila jsem takovou úlevu, že to vidím fakt pozitivně. Takže asi jsem zatím skončila u Steamcreamu.

Jdu na to tedy opatrně a pokud se maluji s BB, tak se nemažu, protože to není potřeba. Ale jindy Steamcream zatím jede. Pamatuji si, že dřív jsem ho používala večer a měla jsem pocit, že pod makeup je to moc těžký, maximálně jsem ho míchala s makeupem pro extra péči. Teď mi to ani nepřijde, ale ještě si to zaslouží trošku experimentů, takže o Steamcream podrobněji třeba příště.

Což tedy příště to bude asi dost zemětřesení, protože mi dochází oba tonery, čistící pěna i odličovač... takže no uvidíme, kam se až příště dostaneme. Hlavně mám strašný problém s výběrem nového ranního tonika, od kterého chci, aby bylo astringentní, bez alkoholu, bez růží, bez aloe vera a ideálně tedy přírodní, takže bez silikonů a tak, ale to už je snad samozřejmost. Po dlouhém vybírání jsem si nakonec vybrala, trvalo mi to asi čtyři týdny, kdy jsem každý týden minimálně dvě hodiny scanovala net a pročítala složení... nakonec jsem vybrala, šla ho koupit a oni ho neměli v BIOOO na skladě. Tak jako to snad ne... to vypadá, že si dám asi freestyle bez toneru.

Nebo někdo nějaký tip?






9 komentářů:

  1. A co tento napr.-http://www.purefaceworks.com/kimberly-sayer-botanical-astringent-toner-80-p.asp
    Pory stahuje pekne, a celkovo je dobry, ale pravda je, ze som si nan musela dlho zvykat, lebo straaasne peni, obcas mi to prislo ako cistiaca pena a nie toner, ale inak ok:-)
    Luc

    OdpovědětVymazat
  2. A který to byl, ten který sis vybrala na biooo? Já bych to teda nedala, nemazat se ráno. A to suchou pleť nemám. Nebo jako jo, dala, ale s namazáním prostě moje pleť cítí úlevu, tak jak píšeš. Dávat make-up/BB na nenamazanou pleť mi taky není příjemné. To spíš nemám problém nemazat se na noc. O Steamcreamu jsem se tady už určitě zmiňovala, mně k srdci prostě nepřirostl. Ale líbí se mi Tvoje plechovka. PS: Čaj taky někdy louhuji 2 hodiny. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Toner bez alkoholu, aloe a růží.. co sis to vybrala? A jiný ti asi těžko poradím, moje oba dva obsahují všechno výše zmiňované. Teda kromě těch silikonů.

    OdpovědětVymazat
  4. no vybrala jsem si Martina Gebhardt šalvějový. ale musím tam ignorovat něco málo alkoholu. což je stejně jedno, protože už druhý týden není na prodejně.

    děkuji moc za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud chceš nějaké přírodní tonikum tak zkus Hádka, já si koupila Jalovcovou pleťovou vodu a na dočištění pleti je skvělá, používám ji sice jen 14 dní, ale je fakt úžasná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přemýšlela jsem nad tím a nakonec jsem si ani u Hádka nevybrala... mi ty jejich vody přijdou strašně jednoduché a raději bych něco ve složení vymazlenějšího. prostě ta Martina Gebhardt mi přišla ideální...

      Vymazat
  6. Vodu znám! Já vím - LUSH prožíval období nadšení a pak většinu nadšenců přestal bavit. Vanové výstřelky moc nesleduju, ale mám u nich několik stálic, které miluju - třeba pleťové vody, všechny 3, nejvíc asi tu růžovou.
    Tea tree toner obsahuje grep, jalovec, tea tree - a ani jednu z tebou uvedených složek :-). Já bych alespoň malé šanci rozhodně dala, nestojí moc a maj jí hned proti Kotvě ;-). Ovšem další návrhy a zkušenosti si zase ráda přečtu!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, nad Lushem jsem vůbec neuvažovala. tak že by? kdyby Martinu Gebhardt v té Kotvě zase neměli...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...