čtvrtek 5. února 2015

Rachel K: CC krém

* koupené na bazaru Omlazení

A já jsem tedy vůbec nechápala, proč tohle někdo prodává? Takový skvost. První CC krém. Prý úžasný. Prý skvělý. Krémový, krycí, rozjasňující. Lepší než všechny další BB. Trošku asijského luxusu, čemuž samozřejmě odpovídá i cena. A navíc prostě zase jednou něco hypovaného, co já musím mít hned a včera bylo pozdě... a na Omlazení to někdo jen tak prodává? Když už to doma má, tak to nepoužívá a ještě navíc to prodává? To snad není možný, ta holka tomu beztak vůbec nerozumí, tak dej to, teta, sem a jdeme na to...

No teď už tomu docela rozumím. Ono to totiž u tety Rachel K není až tak všechno sluníčkové, jak by to mohlo na první zaslechnutý hype všechno vypadat.




Balení se mi líbí. Hodně. Trošku tedy zamrzí absence pumpičky, ta je přece jenom u spousty asijských BB standardem, takže tady tak trošku chybí... ale jinak je to balení fakt krásné. Naprosto pevný plast, víčko dobře doléhá, kombinace černé, zlaté a bílé se mi opravdu líbí. Dobře se dávkuje, vždy se mi daří vymáčknout přesně tolik, kolik potřebuji. Skoro bych řekla, že balení je až luxusní... co taky jiného taky za ty prachy čekat (prodejní cena je totiž $39, to je jak makeup od Chanelu).

Konzistence je zvláštní. Není vyloženě krémová, je hodně lehká, na pleti vůbec není cítit. Rozhodně bych tedy CC neoznačila za hydratační a výživný. Spíš mi přišlo, že vysušuje, jsem třeba i večer měla šupinky suché kůže na čele nebo tak někde. Prostě nic moc. Což tedy asi, on originálně CC slibuje, že prý oil control... tak to bude asi ono, vysušuje jak blázen.

Barva je úžasná. Takovouto barvu by měly mít všechny makeupy. Minimálně všechny moje makeupy. Světlá, až bílá, ale přizpůsobí se. Ale stejně, pleť tak jako prosvítí, trošku zesvětlí, projasní, ale ne tak, že se to leskne, ale tak, že je to prostě světlejší a tak nějak hezčí. Navíc výrazný růžový podtón mně vyloženě tak nějak sluší. No odstín je prostě jeden z nejlepších, co jsem kdy na sebe namazala.

Finish je zvláštní. On totiž je to ten nejvíc matující BB/CC, co jsem kdy vyzkoušela. Tohle fakt není rozjasňující ani omylem. Spíš udělá sametově matnou pleť, hladkou, jemnou, světlou, rozjasněnou spíš odstínem než nějak lesklou, rozhodně to chce přidat něco málo rozjasňovače na obvyklá místa, tohle vám Rachel fakt nedá.





Na pleti to navíc není úplně ideální. Vysušuje, nekryje, na můj vkus je moc matný... no to všechno bych mu klidně i odpustila. Krytí až tak zrovna nepotřebuji, až najdu vhodný denní krém a zbavím se alkoholové Mádary, tak ani to vysušování asi nebude problém, rozjasňovač umím používat i samostatný... navíc Rachel má vysoké SPF, na pleti není cítit, těžko sice říct přes to slabé krytí, ale přišlo mi, že i docela vydrží... co jí ovšem odpustit nedokážu, je to, jak vypadá na pleti.

Nejhorší je, že tento CC trošku mate tělem. Nejdřív totiž to vypadá, že prostě v pohodě. Že se to hned rozetřelo, vsáklo a je to dobrý. Nezalézá to do pórů, ani nějak nezvýrazňuje něco, co by zvýrazňovat neměl. Jenomže pak se podíváte trošku blíže a zjistíte, že to není tak úplně pravda. A že až příliš velké množství CC skončilo v obočí a nevypadá tam dobře. Dále se velké množství nahromadilo u nosu a vypadá to skoro jako knír. A vlastně i na těch tvářích to zblízka vypadá nepěkně. Tož tak. Vlastně to chce nanést bezstarostně opravdu malé množství, protože jakkoliv větší množství než malé se roztírá doztracena celé věky a stejně není perfektní výsledek 100% zaručen.

Na fotkách vidíte dvě vrstvy. Prohlédnout si můžete i to, jak dvě vrstvy zakryjí ten jeden pupínek na bradě, jak neschovají pigmentové skvrny na tvářích, jak zalezou do obočí a udělají knírek nad horním rtem. Ve výsledku jsem CC sice používala v létě docela ráda, ale jenom jako opalovací trošku tónovací krém, musela jsem nanášet jen slabou vrstvu, aby to vypadalo koukatelně. Teď v zimě, navíc bez denního krému, ho nanáším s troškou oleje (antioxidační Mad Hippie) a vypadá pak sice lépe, ale zase toho moc nezakryje... no a nevím, tak nějak mi to přijde naprosto zbytečný produkt. K čemu je CC, do kterého musíte přidat olej pro lepší hydrataci a na který ještě dáváte makeup?



8 komentářů:

  1. Nedokonalosti to zakrylo pekne, ale presne takéto bb krémy a makeupy nemám zrovna rada, čo nepôsobia prirodzene, ale ako omietka- presne na tých partiách, kde si napísala aj ty, hlavne okolo nozdier a pri obočí..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi přijde, že na dvě vrstvy je to krytí fakt málo. v reálu to navíc bylo i víc vidět.

      Vymazat
  2. Mně z těch fotek přijde kupodivu v pohodě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha. tak já ten knírek a nános v obočí vidím i na fotce. a v reálu to je vidět ještě víc.

      Vymazat
  3. No, ono to tak s těmi hype většinou bývá... Já teď objednala na doporučení BB od Mizon, prý je to skvělá kosmetika tak jsem zvědavá. Ale teď v zimě míchám olej s makeupem nebo BB taky, holt mrazy hrozně vysušují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. njn oni ty hypy jsou různý... a stejně se vždycky nachytám.

      Vymazat
  4. Musím povedať že ma strašne zaujal ten obal :D asi keby som ho videla v Drogérí by som si ho kúpila len kvôli tomu
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...