neděle 22. března 2015

10x péče o pleť BŘEZEN

Tak od minule takové malé zemětřesení. Nebo alespoň tak to vnímám. Vezmeme to postupně:

(1) Nesnáším pěnu od Nuxe Bio-Beaute. Fuj. Smrdí to. Má to špatnou, moc lehkou konzistenci, je to prostě divný, špatný, nepřirozený. Stýská se mi po předchozích dvou pěnách. Já vím, možná to je jenom prvotní reakce a zatím jsme spolu jenom dva týdny, třeba se to ještě nějak zlomí, třeba si zvykneme... ale zatím lituji každé koruny, kterou jsem za tuto pěnu utratila. Přitom ale ona docela funguje... ale prostě za mě ne.

(2) Došel mi Mádara toner. A nový jsem si prostě zatím nevybrala, mám moc vysoké požadavky na složení... prostě jsem si nevybrala, i když jsem se snažila. A tak jsem to chtěla trošku ošulit a místo toho stříkala Omorovicza královský mist. Nebyl to tedy úplný propadák, čekala jsem černé tečky a pupínky, nakonec se toho až tak moc nekonalo... ale pak jsem trošku zpanikařila, myslím, že to bylo jenom PMS, ale stejně na čele mi najednou vyrašily nepěkné věci... no a jediný spolehlivý toner, co mám doma ozkoušený, byl prostě Pixi, tak jsem ho zařadila i ráno... a Omorovicza mi stejně už dochází. Což je dobře, řekla bych, že asi moc netoneruje. (A jo černých teček mi určitě přibylo na bradě.)

(3) Zato Pixi toner je naprosto dokonalý. Celou dobu jsem ho používala jenom jednou denně, protože jsem se bála, že mě to moc vysuší a že by to prostě bylo moc. Ale vzdejme mu pár minut ticha, zrovna mi došel a při použití dvakrát denně fakt dělal s mojí pletí zázraky. Všechny PMS projevy se zahojily, pleť se vyhladila a vůbec tak jakože trošku rozzářila?

(4) Zbožňuji Steamcream. Chtěla bych to oficiálně oznámit. Já vím, že ten krém prostě není nic speciálního, ale když si ho namažu, tak se moje pleť najednou cítí jako v bavlnce. Jak kdybych si zrovna oblíkla teplé pletené ponožky, huňatý župan a uvařila si čerstvý čaj. Tak přesně tak. A normálně s ním můžu i pod makeup, klidně i pod minerální makeup, no prostě fajné to je. Tak jako sice jednoduše, ale fajné.

(5) Becca makeup (Luminous Skin Colour) jsem asi nepochopila. Používám ho jako denní krém/makeup v jednom a nevím tedy... vůbec to nekryje, ale jakože vůbec. Když už to tedy dostanu do nějaké podoby, kdy to trošičku kryje (dvě vrstvy štětcem), tak je to na obličeji cítit a připadám si taková ulepená. Ale docela dobře to maže, takže jako makeup průšvih, jako krém to asi spotřebuji.

(6) Což tedy, já se snad ani mazat najednou nepotřebuji. Uvědomila jsem si to nedávno, jak jsem se před tím každé ráno těšila na Steamcream, že to namažu... tak najednou mi to je jedno. A pak mi to došlo. Mi totiž došel Mádara alkoholový mix. Ten parchant, jsem vůbec nevěděla, že až tak vysušuje. No prostě fuj, tímto jsem s Mádarou skončila. No dobře možná někdy masku, ale tonikum prostě nikdy žádné už ne, ať už to bude jakékoliv, tak prostě ne.

(7) Stýská se mi po Mad Hippie C sérum.

(8) Stýská se mi po Emma Hardie. Jako odličovací olej Origins se mi líbil už před rokem, kdy jsem ho poprvé vyzkoušela. Pak mi ale docela dráždil pleť, takže jsem ho vyměnila na léto za už ani nevím co. Na podzim jsem se zbláznila do Emmy, takže na Origins přišel čas až teď. No a Origins není špatný, před rokem mi vyhovoval hodně... ale prostě teď na něm vidím samé chyby. Od kreténského balení, ze kterého mi toho vždycky vyteče moc. Přes tu mlhu, co mi to dělá na očích. Až po ty řasenkové šmouhy, které musím umývat až mýdlem. Přitom takový pěkný vztah jsme měli před rokem... ale znovu to mezi námi asi neklapne.

(9) Nemám ráda arganový olej. Fakt ne. Jako ta jeho konzistence... to není nic pro mě. A taky smrdí, přes což bych se klidně i přenesla, to zas není takový problém, ale ta konzistence. Hustá, hutná, až slizovitá, dlouho sedí na pleti a nechce se vsáknout. Účinky nejsou špatné, docela pěkně hydratuje, neucpává póry, ale zase vrásky to fakt nevyhladí (a tohle je můj třetí pokus s arganovým olejem, takže fakt ne) a regeneruje to asi tak stejně jako jakýkoliv jiný olej, asi hůř než šípkový, ale stejně jako jojobový... no na arganovým oleji není nic zvláštního. Kdybych si byla bývala pořádně přečetla složení, tak si Mad Hippie antioxidační olej nekoupím. No ale koupila jsem ho, vybalila jsem, začala jsem ho používat a asi tři dny jsem si říkala... týjo, to je divný, to nějak smrdí, to má takovou divnou konzistenci, to proč to je, k čemu to je... až mi to pak doklaplo... a jasně, je tam arganový. Tak nic no.

(10) Takže arganový střídám s Decleorem, který mi přináší mnohem víc potěšení. Nevím, co budu dělat, až mi dojde.





14 komentářů:

  1. Tyhle články mám ráááda! :-)
    Z toho všeho mám Mad Hippie C na tvé doporučení, jsem moc spokojená! Steam cream jsem měla kdysi před lety, byl príma, ale nějak nebyl čas se k němu vrátit, na léto bych ho mohla někdy zopakovat! Krom té (raději ani nezmiňované :-P ) May mě nejvíc láká Pixie, i když mi Mádara balanční loni vyhovovala, znovu jsem jí zatím nepořídila.
    Jo a čekám, kdy přijde na řadu zkoušení Eve Lom, protože jestli mi potvrdíš, že je proti němu EH mnohem voňavější a lepší, pak do ní jednou určitě investuju :-). Máma si kupříkladu Eve Lom odmítla dát na obličej, že je to nechutně zdrcnutý a smrdutý ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad abych tu EL někdy konečně otevřela. moc se mi nechce, ale po Originsu a možná i Antipodesu, který jsem nedávno otevřela a vyzkoušela, protože jsem se bála, aby už nebyl zkažený... tak zkouším Eve Lom

      Vymazat
    2. Já mám obr kýbl odličovacího krému Rodialu (Stemcell super-food cleanser) , který si někdy dávám i jako masku - je krásně jemně růžovo (nojo, já vim!) voňavý, jemně růžovoučký a bezva konzistence! Je obří a mám ho ze slevy, když ho Sofastars tak obdivovaly. A jako jo, moc dobrý, jen nevim, jestli ho někdy spotřebuju :-), a taky má k přírodě v některých ohledech zřejmě dost daleko.

      Vymazat
    3. hm rodial ten asi není přírodní, ale zase jestli je růžový...

      Vymazat
  2. Ja Vas miluju! Vas blog je uplne jina liga. T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji. sice nevím, jestli si až takové úplně vyznání zasloužím. ale děkuji moc!

      Vymazat
  3. Tak já se moc těšila na pěnu od Loccitane (Slaměnka) dlouho a nakonec jsem se zamilovala do Caudalie, která mi prostě víc voní a celá je taková pro mě příjemnější, lepší, voní jako jaro. Jako slaměnka není špatná, ale není dokonalá a já to prostě čekala a snila o tom... a ono nic :)

    S tím arganem vs šípkový to zatím vidím dost podobně.

    A s tím tonikem jsem docela napjatá, co vybereš ;) - no, asi by neprošlo z mých koupelen žádné a ani Naobay, které teprve čeká na svou chvíli slávy na poličce by asi nebylo pro Tebe - sice alkohol tam není a ani růže, složení jednoduché 9 věcí, ale je tam Glycerin (tuším si psala, že taky nemáš ráda).
    No, napjatá jsem jako malé kšandy, co projde sítem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jsem nakonec slevila a vybrala s alkoholem (něco málo), ale oni ho pořád nemají na skladě... takže snad abych vybírala znovu.

      Vymazat
  4. Z výrobků v článku jsem se setkala jen se Steamcream a líbil se mi. V poslední době se mi do mysli stále vkrádá myšlenka, že taky nepotřebuju mazat. Dlouho jsem si myslela, že se mi prostě nedaří najít ten správný krém na obličej. Teď si říkám, že jsem zřejmě podlehla reklamám a časopisům, které tvrdí, že bez krému to nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si myslím, že se mazání přeceňuje. taky jsem kdysi tak dlouho hledala krém na noc, až mi nakonec ani žádný nechyběl. no a teď už asi rok hledám krém na den a pořád nic, až mi nakonec žádný nechybí...

      Vymazat
    2. Hele, já si taky myslím, že bych se asi skoro nepotřebovala mazat. Teda, musely bych začít fakt pořádně pít, takhle se tím mazáním snažím tu pleť přesvědčit, že jsme určitě vypila víc než jednu sklenici vody za celý den a že si jen nevšimla... A tayk mám pocit, že je skoro jedno, čím se mažu...Když v tom teda nejsou žádný hnusy, což je v mým případě dost dlouhý seznam, ale pak už to je fakt skoro fuk a ta pleť si reaguje na kdeco, ale na krém ze všeho nejmíň...

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že nejsem na nemazání sama. Od té doby co nepracuju v klimatizované kanceláři je moje pleť tak nějak víc samostatná.

      Vymazat
  5. Pixi glow tonic taky miluju, mam uz několikáté balení a další v zásobě, byla to u me láska na prvni použití:-)
    Vůbec nevim, čím to, az bude potreba, nahradim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nezměnili oni složení? jako změnili balení a mně přijde, že ten obsah má teď jinou barvu. já měla ještě to starý s pumpičkou... takže to nové je taky boží?

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...