středa 25. března 2015

Sleek: tvářenka Rose Gold

* koupeno u Sleeků

No takže asi takto. Je mi jedno, komu se to nebude líbit, ale tahle tvářenka je fakt ... ehm ... jak to jenom říct diplomaticky ... nestojí za to. Nebo možná stojí? Já fakt nevím, teď se mi to nějak plete, zas ta tvářenka nestojí moc a práci docela odvede a jsem možná jenom snobská mrcha a zmlsaná bůhvíčím. A uvědomuji si, že chudáka Sleeka tady budu srovnávat se dvěma highendy, ale po tom, co jsem četla všechny ty nadšené sleekovací recenze, že se highendu sleekně vyrovná a že ten highend snad až přesleekne... no omluvte mě, ale jsem poněkud zklamaná.





Takže asi začneme tím nejdůležitějším. A pozitivním: tvářenka se dobře nanáší, celkem na tváři i vydrží (ale zase žádný zázrak to není, tak šest osm hodin?) a v tomto ohledu s ní není problém. Problémy jsou někde jinde, přesně ve třech oblastech.

(1) To kam se ztratila pigmentace? Proč všichni píšou, že Sleekovky jsou pigmentované hodně a že stačí jenom máchnout štětcem, sleeknout a je vymalováno i u sousedů? Tak to ani omylem. Není to sice špatné, ale je to hodně průměrné, prostě tím štětcem musím normálně zašmudlit a občas vrstvit do dvou.

(2) Řekněte už prosímvás někdo Sleekčíkům, že prostě to balení je voser. Nebudu počítat, kolik nehtů jsem na tom už zlomila a kolik laků zničila. Ani vám nebudu popisovat, jak mě každé otvírání neskutečně stresuje. Ale prostě to přebalte, nebo alespoň vymyslete lepší otvírání, jinak asi sleekčovat nebudeme.

(3) Proč tak lacině? Chápu tu myšlenku. Orgasmický odstín, který bude přirozený a bude slušet každému. Skoro. Jen trošku přitvrdíme, žejo, jste si při sleekování řekli, takže dáme stejnou barvu, na tom není co měnit, ale přidáme lesku, však tak je to zajímavé. Chápu, teď mi ale někdo vysvětlete, proč při určitém odlesku světla vypadá sleeko-barva jako falešné zlato? Jakože růžové zlato aha. Tak to je luxusní, nemůžu říct. Falešné zlato je prostě laciný šunt.


Jo a jakože úplně nehorázně to práší... sleekněte s tím už někam! Se vám na to asi vysleeknu.






Takže zatímco Sleek se snaží a hází pouťové zlaté odlesky, jak to dá, jak na estrádě a v centru pozornosti si vypadá nejteplejší a nejfalešnější, tak Becca se růžově sofistikovaně drží etikety, osudově a nenápadně s matem lehce nechá vyniknout i okolí, zatímco se studeně dívá na to pouťové zlato. No a Nars se potácí tam někde prostě uprostřed.


Ale jako jo, tak dobře no. Jsem si trošku googla české recenze a asi mě moc neposlouchejte, tuhle tvářenku milují všichni a všude, nejspíš i vždycky, jsem asi trošku vybeccovaná, když mi to nesleekuje.

19 komentářů:

  1. Mně by se ta tvářenka líbila jako oční stín. Lesklé do zlatova se mi líbí. Od Sleeku mám jednu tvářenku, kterou jsem dostala jako dárek k nákupu a nemohla si tudíž vybrat odstín. Je na mě trochu tmavá, ale jinak nezlobí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak podle swatche se tahle tvářenka fakt nepovedla. Vypadá dost lacině.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám úplne rovnaký názor a som sklamaná. Tiež neskutočne práši, tá konzistencia je divná, čo spôsobuje to, že automaticky keď to nej zájdem štetcom je ako vyďobaná, čo je vidno aj na tvojich fotkách. Rovnako pigmentácia na ruku ešte ujde, ale keď to naberiem štetcom a idem dávať na tvár tak akoby ten pigment zmizol a musím niekedy dať tri vrstvy. Dopoužívať ju dopoužívam ale znova určite nekúpim.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se nechala nalákat na dvě paletky očních stínů a jsem docela zklamaná..paletky se mi teda otevírají dobře (nehtem bych do toho nešla, bříškem prstu to jde také), ale nic moc pozitivního na nich není. Většina stínů je dost špatně pigmentovaná a ani ty barvy nejsou žádná pecka :-( Skoro všechny práší, většina z nich nejde nabrat a barvy na očích hodně splývají a celkově nejsou moc výrazné. Je tam pát výjimek, ale podle těch nadšených recenzí jsem čekala něco jiného. To už i stíny z drogerky mám lepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám v současnosti 8 Sleek tvářenek v celkem třech paletkách a řekla bych, že se kvalita dost různí. Hodně pigmentované jsou krémové tvářenky a taky mají slušnou výdrž. Matné zase téměř vůbec a taky nic nevydrží. Ty se shimmerem jsou ok, ale u některých to dost přehání s leskem. Za mě vedou odstíny Antique a Pomegranate.

    OdpovědětVymazat
  6. Já to mám stejný jako se štětci Sigma. Mně opravdu a hodně vadí, když někdo okopíruje prakticky celý koncept nějaké značky a i kdyby to byla ve finále x krát levnější a stejně kvalitní, tak si to prostě nekoupim. A zrovna v tomhle případě si fakt, bez prominutí, nasrali do hlastního hnízda, protože na Narsu je nejhorší to příšerný balení. Já vím, že je to spoustě lidí jedno, ale mi to přijde jako nebetyčná ubohost, když neumím vymyslet nic vlastního, tak sedim v rohu a doufám, že se to časem zlepší, ale nekopčím všechno zprava zleva, jak mi to přijde pod ruku.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám Nars Orgasm a jeho pigmentace i efekt se mi líbí, s balením je to již horší. Od Sleek jsem nikdy nic neměla a ani to neplánuji. Skutečně je Sleek Made in China? Pokud ano, již tohle by mě dostatečně odradilo:). Carol

    OdpovědětVymazat
  8. Ja s vacsinou recenzie nesuhlasim. Mam Nars orgasm aj tuto Sleek, porovnavala som ich na ruke aj na tvari a za mna je to presne dupe Narsu. Pigmentacia je podla mna akuratna, ja vyssiu ani nemam rada, aby som sa v rannom zhone nezmalovala. Pouzivam Zoeva 127 je uplna spokojnost.
    Je velmi zlaty, no to ano, ale presne ako Nars. Na jednom lici Nars, na druhom Sleek, uplne rovnake! Na dennom svetle, na umelom....proste rozdiel som nevidela. Komu sa nepaci, ved nech si kupi inu farbu, nie? Na mna je tej zlatej tiez trosku vela, ale vuem si predstavit, ze na opalenej pokozke vyzera krasne. Urcite ju vyuzijem v lete.
    Vraj sa robia dierky a prasi? Mne teda nie. Dierky v pudrovych produktoch uplne neznasam, ale mne to fakt nerobil. Mozno zase vec stetca...
    A este obal....ako fakt pruser, to hej. Jedine nezatvarat.
    Ja som so Sleekom bola rovnako spokojna ako s Narsom, ale kedze podla mna su uplne rovnake, Sleek ma uz novu majitelku a Nars caka na leto.
    Podla mna je to velmi vydarena kopia, kto s tym nema problem a tuzi po Narse, no nema na to, tak nech kupi.
    To je moj nazor, mozno sa kvalitou lisia kus od kusu, lebo inak nechapem kritiku :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Barvička se mi moc líbí. Od Sleeku ale zatím žádnou nemám, tak nemůžu hodnotit, jestli je vážně tak naprd jak píšeš, každopádně časem zkusím nějakou vyzkoušet a uvidím. Akorát se bojím co na to budou říkat moje nehty, až se je při otvírání zničím :D

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma úplně tu samou a je to jediný Sleek produkt, který vlastním a je fajn, mě barevně její odstín a sedí a konkrétně na mě vydrží neskutečně dlouho. Jako moje pleť je suchá, většinu makeupu mi přes den dokáže vyžrat, ale tohle je jediný, co mi vydrželo od rána 6 hodin do 7 do večera. Co na ní ale dost oceňuju, že s ní nevypadám unaveně, rozuměj, jsem bledulka s růžovým podtónem a barva mi neskutečně prozáří obličej :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, tvářenky mám nyní doma dvě, z toho všeho dalšího, co jsem zkoušela a vypozorovala, tak se kvalita různí nejen u odstínů, ale i u jednotlivých balení (zdravíme stejně postiženou MUA).
    Třpytky tam evidentně výrobci u Sleeku "sypou od oka", rozhodně nejsou dvě balení jednoho odstínu totožná - ověřeno, vyzkoušeno. O různé síle pigmentace různých odstínů ani nemluvě.

    Já vzala na milost nakonec Pomegranate, kterou si užívám spíš na podzim/zimu. Odstín mi vyhovuje. Pigmentace slušnější než u světlejších odstínů. Výdrž ale není nijak fantastická a balení jedním slovem "o nervy" (tedy 2 slovy).

    I dalšími produkty mě Sleek nějak neuchvátil, protože krom paletky Storm - oční stíny, kterou jsem si před lety koupila jako první a vyhovovala mi (a v důsledku nadšení jsem si koupila další věci), jsem si z ničeho na zadek nesedla.

    Navíc u paletek mám problém, že plast je dost křehký "v pantech" a má tendenci praskat. Přitom otvírání je děs, ale zase jak u které.
    Dneska jsou mi tak nějak v celku k ničemu, neb výdrž je mizerná, takže se jen občas chodím dívat na krásné barvičky, někdy je vyvenčím na kafe s kamarádkou, ale to je tak maximum jejich výkonu. Na celý můj pracovní den ani omylem...

    Jen tak na okraj - ta Becca je prostě dokonalá ;)
    Za to u Sleek se na Tvém kousku s třpytem vyřádili :D Nemám ráda tyhle "kolotočářské" efekty.

    OdpovědětVymazat
  12. Možná, že kdyby se pořádně vysleekla, zůstala by z ní jen růžová a hned by vypadala líp! ;) Na ruce se mi od pohledu sice líbí nejvíc, ale na tváře bych volila Beccu nebo Nars... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám doma odtieň Pomegranate a ten je geniálny. Úplne s tebou ale súhlasím, čo sa týka otvárania. To je proste otrasné! Nechty som si síce nepolámala, ale zato sa mi pár krát podarilo poriadne škrabnúť už priamo do lícenky... Kúpila by som si aj iné odtiene (Rose Gold nie), ale kvôli tomu baleniu som to zavrhla.

    OdpovědětVymazat
  14. nemám doma ani jednu high-end lícenku, ale mám zo Sleeku paletky tieňov, kontúrovací kit a aj jednu lícenku a je to všetko strašný PRÚSER!

    OdpovědětVymazat
  15. všem moc děkuji za komentáře, vůbec jsem nečekala, že se tady sejde tolik lidí, co není se Sleekem spokojeno. já mám tedy doma ještě trojtvářenku (ta mi rozhodně vyhovuje víc než single tvářenka), ala shimmer brick (tam mi pigmentace přijde fakt silně podprůměrná) a pak i paletku (ta mi přijde v pohodě) a rtěnky (jedna průser, druhá fajn). týjo, ale jestli se kvalita a vůbec provedení liší jako u MUA... tak nevím no, to bych u něčeho, co stojí jako Sleek, nečekala.

    OdpovědětVymazat
  16. Na tuto tvářenku jsem asi taky měla přehnané nároky, na tváři mi po nanesení zůstaně jenom lesk a barva je na štětci..:/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ještě že jsem si ji předevčírem nehodila do košíku. Fakt nad ní občas zauvažuju, ale asi to vypustím z hlavy, máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  18. Se nedivím, že jseš vybekovaná, byla bych taky. Ta jediná, ta teda je!

    OdpovědětVymazat
  19. Na fotce ta barva vypadá celkem dobŕe, na léto skvělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...