středa 8. dubna 2015

Naturisimo Wellness Discovery Box

No dobře, se přiznám. Jsem vás chtěla opustit. Na takovou neurčitou dobu, která by možná byla dlouhá, možná kratší a možná úplně nejdelší, neměla jsem to příliš rozmyšlené, každopádně na blogování mi teď nějak nezbývá chuť, nápady ani čas. Ale paní pošťačka mě včera přesvědčila. Mi totiž donesla Naturisimo Wellness box a on je pořád v prodeji, takže výjimečně trošku aktuálně... kup si svůj vlastní!

A řekněme si to upřímně. Za deset liber asi v pohodě, i když ta hodnota je taktak akorát, že to asi vyjde na těch deset liber. A vlastně když na to koukám, tak vůbec nechápu, proč jsem to kupovala... jsem se asi zase nechala strhnout nějakým tím hromadným nadšením na sociálních sítích nebo tak něco. Protože samozřejmě jsem věděla, co kupuji... a já z toho v podstatě spotřebuji jenom tu Mádaru. No za deset liber, dost drahá sranda. Ale tak co už. Alespoň jsem si po dlouhé době zase nakoupila vzorek EL Detox masky. A taky jsem si vzala další vzorek Vapour makeupu, o kterém uvažuji stále více reálně, protože mám najednou pocit, že tentokrát mojí pleti sedne. No uvidíme. Sice to celkově stálo asi pět stovek, ale krabička je taky pěkná... no nebyl to nejlepší nákup poslední doby, ale docela to potěšilo.

A tak mě to všechno přivedlo k tomu, že bych možná přece jenom raději utratila pět stovek a nevěděla, co mi přijde. Že ty krabičky s překvapením mi docela chybí a že si asi budu muset najít nějakou zahraniční alternativu. Jenomže ty, co se mi líbí, posílají jenom po UK. A Lookfantastic box mi nedoporučujte, ten se mi nelíbil ani jeden zatím. LoveLula box mi přijde s poštovným drahý a musí se kupovat na tři měsíce, což je částka, kterou zrovna teď nehodlám vydat. V korejské kosmetice už nejedu, takže ani MeMe box mi nic neříká a stejně je drahý a ví se, co kupujete... no a tím jsem asi skončila. Si snad z nouze zase objednám LipMonthly. V únoru tam bylo třeba Cargo. Nebo někdo nějaký jiný návrh?


Krabička pěkná, jak od LB, jen menší a černá:


Obsah boxu:


Přikoupené vzorky:



Teď mě omluvte, jdu vás opět na nějakou tu dobu opustit.

11 komentářů:

  1. Budu netrpělivě očekávat tvůj návrat. Jdu mrknout na všechny krabičky o kterých píšeš.

    OdpovědětVymazat
  2. Budu čekat, než se zase objevíš. Já jsem nikdy kouzlu boxů nepodlehla; přijde mi mnohem lepší si koupit vyzkoušené věci, které opravdu potřebuju; radost z překvapení by asi nevyvážila zbytečnost produktů.

    OdpovědětVymazat
  3. doufám, že ne nadlouho :). Na box jsem taky koukala, ale já bych využila asi jen ten Fushi balzám, takže se mi to už vůbec nevyplatí. Za vzorečky jsem ale na N. ráda, ty jsou moc fajn :).

    OdpovědětVymazat
  4. Odcházení a návraty..super způsob, jak nechat čtenáře napnuté jak gumy =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě svrbí prsty na nějaký box..štve mě DM box, že jsem ho zase "nevyhrála", měli by jich udělat víc:-( Tak su zvědavá, zda tu padnou nějaké zajímavé nápady.

    OdpovědětVymazat
  6. Co je to letos za jaro? Táňa nyní nepíše vůbec, Nuf ze Sofastars dnes oznámila konec psaní Nik a Trb se zřejmě také moc nechce...Alespoň že moje oblíbená Cyklistka zatím nic takového neoznámila:).
    A box mě neláká žádný, nikdy mě to nějak nechytlo:). Carol

    OdpovědětVymazat
  7. No to je čirá hrůza - rozjetá asi setrvačností z adventního kalendáře načuhuju denně. Sofastras patří asi k druhému místu v nejoblíbenějších.....
    Jinak komerční krabičku jsem nikdy žádnou nevlastnila, zato vlastním díky Tobě kyselinový peeling (mně teda REN sedí definitivně líp jak Evolve a už proto se moc těším na recenzi Mádary), taky Mad Hippie sérum, taky už roky milovaný JMP makeup (jen občas zhřeším tekutým přírodním, teď jsem nadšená z pěnové konzistence a velepříjemné vůně BB So Bio) atd. atpod. Chápu potřebu odpočinku, ale prosím, nepřežeň to! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. nojo, se mi nechce, není jisté, jestli to je jarem nebo stresem toho neonline života... ale tak uvidíme. všem moc děkuji za komentáře.
    (a pro Dejničku: ani já jsem DMbox nevyhrála, zatím ani jednou... a ona je to možná karma, protože všichni ví, že bych z té drogérky stejně nakonec ani nic nepoužívala a že to je vlastně plýtvání boxem. ale líto mi to tedy je, to tedy zase jo.)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já to mám přesně na opak - ze stresu v neonline životě už jsem víc než ve smyku, ale právě proto si na "blogy" ráda zaskočím dát aspoň malou pausu.
    Já si tím čtením, komentování a nebo psaním hezky odpočinu, uklidním nervy a můžu jít znovu bojovat s draky ;)

    Tvůj blog patřil mezi první české, které jsem před lety začala číst a zmíněné Sofastars jsou taky mezi mou dlouhodobou TOP taky. Stejně jako psaly už holky v komentech, čtu vás taky všechny moc ráda, na druhou stranu naprosto chápu, že za těmi řádky je někde realná bytost.... s realným životem ... reálnými starostmi a někdy přijde možná takové období, kdy není čas, chuť, energie. Ale myslím, že tu máš za ty roky hodně věrných čtenářů, kteří Ti dají času tolik, kolik bude třeba a prostě si na Tebe počkají ;)

    PS: Extra velký fanda do boxů nejsem, že bych je naháněla všude po světě, ale mám ráda překvapení - jsem dokonce zjistila, že jak vím přesný obsah, tak už si to ani nekoupím.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně no. pasivně mě to pořád baví. ale vzhledem k tomu, že v práci i ve škole pořád jenom něco píšu, tak prostě to blogovací psaní mě nějak vůbec neláká (zrovna teď, možná se to změní, až konečně něco dopíšu)... děkuji za komentář.

      Vymazat
  10. Nějaký tajemný box mi taky chybí, poslední jsem měla před více než rokem. Ale zatím jsem neobjevila žádný, co by stál za to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...