neděle 26. dubna 2015

Péče o pleť v dubnu

Jsem si tedy slíbila, že dokud TO nedopíšu, tak na blog nic nenapíšu. Ale pak mi bylo najednou líto, že by se tady ta dokumentace péče o pleť za měsíc neobjevila (a zas jako si nelžeme, já si to stejně fotím spíš pro sebe, abych věděla, co kdy a jak). Takže je to tady. No a protože nevím, jestli a jak velký prostor budu někdy věnovat jednotlivým produktům, tak dneska trošku podrobněji, aby bylo jasno.


Takže ráno:
  • Nuxe Bio Beauté čistící pěna. Pořád jsem si na ni nezvykla a pořád smutním po L’Occitane nebo Rudolph. A vlastně ani nedokážu přesně definovat, co je na Nuxe špatně. Je to spousta malých drobností. Od vůně, co mi nevoní, přes příliš řídkou konzistenci, co se hned rozplyne, až po to neprůhledné balení, co není vidět, kolik toho ještě zbývá...
  • Argital Rugiada tonikum. Po dlouhém špekulování jsem slevila a vybrala jsem si tonikum s nějakým tím alkoholem. Ale bez glycerinu, bez aloe, bez růžové vody. A zatím asi dobrý (používám tak dva týdny). Stříkátko je sice nepoužitelné, ale jinak zatím fakt pohoda.
  • Mellissa oční krém. Prostě krém na oči. Používám ráno i večer, večer občas zapomínám, stejně jako jsem ho zapomněla dát na fotku... no a prostě namaže, nedráždí, kruhy pod očima stále mám, vrásky taky mám, ale zas ten krém nic moc neslibuje, takže vlastně taky pohoda.
  • Mad Hippie exfoliační sérum. Nechci říkat průser... ale to nic nedělá. Na to, jak jsem byla nadšená z céčkového séra, se tohle dá nazvat jenom zklamáním. Jsem skoro na dně a rozjasňující účinky to nemá žádný, na pigmentaci to taky nepůsobí, možná jsem ochotná přiznat nějaké to stažení pórů a mírnou exfoliaci, jakože trošku to odstraňuje odumřelé buňky a nechává pleť jemnou... ale prostě, že to vůbec, ale fakt vůbec nepůsobí na pigmentové skvrny, je pro mě fakt zklamáním. Skvrny totiž zůstaly tam, kde je céčkové sérum před pár měsíci nechalo. Přičemž céčkové sérum dokázalo jejich počet a rozlohu redukovat na minimálně polovinu během několika měsíců. Fakt exfoliační sérum zklamání veliký.
  • TBS Drops of Youth sérum. Jsem trošku zmatená, co to vlastně slibuje, že to bude dělat. Ale ono toho nejspíš ani moc neslibuje, takže vlastně v pohodě. Hydratuje fakt pěkně, nechává pleť takovou jemnou a vyhlazenou. Ale zase nějaké extrémní dlouhodobé účinky? No nevím, nevšimla jsem si.
  • Steamcrem. Ten krém prostě miluji. On je tak krásně jednoduchý. Nedělá skoro nic, jen prostě namaže, přičemž nikde nic neucpe. Zbaví pnutí, hydratuje, bez problémů ho můžu použít i pod makeup, klidně i pod minerální. A krásně voní. Jinak ale toho moc nedělá, fakt jenom takový základ, co prostě namaže. Ale tak příjemně. Pleť pak mám, jak kdyby si obula teplé bačkory a zabalila se s hrnkem čaje v posteli do deky. 



Na noc:
  • Antipodes odličovací máslo. Je mastné. Hodně. EH je lepší. Ale zase úplně špatné to taky není. Ani mi neucpává póry, což se o tomhle másle občas traduje. Taky se o něm říká, že je exfoliační, což je blbost, nechápu, co by tam jako mělo exfoliovat. Jakože ty hrudky másla, co se teplem rozpouštějí?
  • Faran mýdlo s velbloudím mlékem. Asi nejjemnější mýdlo na obličej, co jsem kdy zkusila.
  • Derma E rozjasňující tonikum s kyselinami. Další zklamání. To snad v sobě ani žádné kyseliny nemá. Nebo je to Pixi Glow tonikum tak dobré, že cokoliv, co přijde po něm, je automaticky špatné. Mi přijde, že Derma E vůbec nevyžírá pokožku a neregeneruje a nepodporuje nějakou obnovu... to tonikum je tak slabé, že na něj bez problémů mažu další slabé Mad Hippie exfoliační sérum. (Nutno říct, že moje pleť má kyseliny prostě ráda a tato kombinace dvou kyselin je na mě fakt slaboučká.) A že prý je to s vitamínem C. No tak to určitě. Nedělá to nic.
  • Derma Boost sprej. Je to obyčejná voda ve spreji. Nebo možná tak tedy budeme věřit, že to má v sobě ty minerály a bůhví co ještě. A vlastně je to pomalu skoro ta nejlepší voda ve spreji, co jsem kdy koupila. Je to levný, je toho hodně, stříkátko je krásně jemné, ale přitom toho stříká docela dost... a nevím, co víc od vody ve spreji chtít. 
  • Decléor Baume Excellence. Miluji ho. Milovala jsem ho. Včera došel.



Masky a tak:
  • Oskia Renaissance maska mi došla. Víte, jak to bylo smutné? Asi dva týdny jsem na protest toho smutku nepoužila žádnou kyselinovou masku a do toho ty slabé kyseliny v toniku a sérum... no nic moc vám povím. Až jsem to nevydržela a našla jsem tedy v zásobách Andalou Naturals dýňovou masku... a ta mi tedy jako po prvním použití moc neučarovala. Akorát se mi zastesklo ještě víc po Oskia. Nebo alespoň po Evolve.
  • Evolve a Tromborg peelingy. Doma se mi nahromadilo strašně moc mechanických peelingů. A protože peelingy moc nepoužívám, tak prostě jsou nahromaděné už hodně dlouho. Třeba ten od Evolve se snad už minimálně rok nevyrábí. A už je prostě chci spotřebovat.
  • May Lindstrom sypká maska. Pomalu ale jistě si myslím, že tohle je ta nejlepší existující maska na akné na celém světě a za celou lidskou historii. Snad už měsíc jsem nepoužila Tariku. Tohle je totiž asi lepší... 100% o tom ještě nejsem přesvědčená, ale myslím si to pořád víc.
  • Antipodes medová maska. Zrovna teď mě dost nudí.
  • Vital Just krémová maska. Tak nevím, ale tohle nedělá nic. Pěkně voní a má příjemnou konzistenci, což jsou dva důvody, proč to ještě používám a dopoužívám to do konce, jinak bych to už dávno vyhodila. Ale jinak to nedělá nic.
  • Origins bílá maska. Ale jo, lepší než ta černá. Ale strašně špatně se smývá, takže používám opravdu jenom občas. A stejně raději, když už mám nějaké ty pleťové trouble, tak pokaždé sáhnu po May Lindstrom.




17 komentářů:

  1. Ty jo, nemáš toho zrovna málo :). Ale koukám... samé lahůdky, umíš si vybrat a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, já vím, že mi to kdekdo říká často... ale pořád nechápu, co je na 6 kusech ráno a 6 kusech večer (a to ještě nepoužívám pokaždé všechno) hodně. zhruba od svých 20 let používám ráno i večer pravidelně 4 kusy (umýt - tonizovat - namazat - oči) a míň si fakt nedokážu představit, někdy ve 28 asi jsem k tomu přidala 5. sérum. a teď mám i 6. sérum, jen tak pro změnu. no a vím, že šest je víc než čtyři kusy... ale pořád mi to nepřijde jako ne-málo. prostě tak akorát.

      Vymazat
  2. Já si říkala, že už tady dlouho nic nebylo. Ne že bys toho používala zrovna málo. :D
    Jakmile je na obale slovo "brightening", tak hned zbystřím... Ale koukám, že ten toner od Derma E je k ničemu. Což je nejspíš dobře, nemíním utrácet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pořád mi toho nepřijde hodně. spíš tak přiměřeně. uznávám, že bych možná mohla používat ráno i večer stejné věci, ale to by byla zase nuda (pro mě).

      Derma E nedělá podle mě nic.

      Vymazat
  3. zase jsem poznala spoustu úplně neznámých produktů :)). Říkám si, škoda, že máme tak rozdílné typy pleti, nebo požadavky na kosmetiku, chtěla bych toho vyzkoušet tolik, co doporučuješ, ale vím předem, že aha masky a peelingy by mi udělaly na pleti peklo, mastné čističe nebo steamcream zas ucpaly póry... achjo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten Steamcream je ale opravdu lehký. má i takovou konzistenci, skoro až jak třeba tělové mléko. sice vypadá na první pohled hutně, ale je fakt lehký. i když tobě by tam možná spíš vadily ty parabeny.
      nojo a mastné čističe. zrovna tento Antipodes bych spíš doporučila jen opravdu suché pleti. i když si tedy myslím, že pokud se správně používá, tak žádný odličovač by póry ucpávat neměl. ani kokosový olej mi to při odličování nedělal, ale kdybych si ho normálně namazala na obličej, tak bych dobře nedopadla. ale zase chápu, že mastné odličování není pro každého.

      Vymazat
  4. Vidím, že se dvěma maskama, které vlastním jsem žabař :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, když já jsem na masky ujetá.

      Vymazat
  5. Mám tak blbej víkend a týden před sebou, že mi nový článek bodnul - zvedl náladu - co si z toho přeberu, to se ještě uvidí, ale vzhledem k stavu účtu snad jen něco málo do budoucna. Jo, MadHippie C je fakt super, sedí mi parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé MadHippie stýská se mi. čekám jen, až se zase ukáže sleva a snad si koupím dva do zásoby. a nově chci vyzkoušet i to áčkové sérum, prý by to měl být ještě větší zázrak.

      Vymazat
  6. Tohle mě prostě baví ;) Takhle si představuju ideální kosmetický blog/článek, kdy je mi vlastně jedno, jestli je náš typ pleti stejný či požadavky na produkty, ale je to napsané tak příjemným stylem, zajímavě, není to zkrátka nuda, navíc plné informací, že to člověk prostě přečte i kdyby zrovna nepotřeboval akutně z toho nic ;)
    Jinak streamcream mám taky moc ráda, někdy se s ním večer namažu celá a pak se mi hezky usíná :)
    A k té pěně - o Nuxe jsem uvažovala, ale jak to čtu, že je taková slabá, tak asi nic. Já tedy neskáču ani ze Slaměnky - je dobrá, to ano, ale možná jsem čekala víc. Hodně jsem si oblíbila teď Caudalie - výsledek se mi zdá lepší (krásná jemná jarní vůně, po pumpnutí drží, pleť čistá, rozzářená a lahev je průhledná), teď jen nevím, zda by prošla přísným sítem u Tebe, ale nezdá se mi složení horší než Loccitane.
    Úplně se bojím, až mi dojde - mám sice nachystanou Naobay, co by měla být super jemná, ale obecně z té značky jsem taková rozpačitá - třeba krém super, peeling za mě jako ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář. Naobay peeling tady taky někde mám. ještě s dalšíma asi třema peelingama. no možná se k němu taky někdy dostanu. Caudalie si píšu, ale nevím, ještě tady mám pěny do zásoby od Tromborg a od Murad

      Vymazat
  7. Tyhle shrnující články mám moc ráda, vždy se něco přiučím.
    Ráno používám slaměnkovou pěnu, která je opravdu příjemná, jen opravdu hrozně rychle ubývá, jak jsi psala už dříve. Pro mě úplně něj pěna byla Sanoflore s květinovou vodou, která čistila úžasně, byla ještě jemnější a skoro neubývala.
    Balzám od Decleor u mě doma určitě také bude bydlet, ale nejdřív musím trochu snížit stav zásob v krabici :). Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Decleor mají zrovna na FD za cenu, kterou jsem ochotná dát... ale taky jsem si řekla, že až spotřebuji zásoby v krabici. zlé zásoby! zlé! (i když možná se současným kurzem koruny, těch 40 liber nejsem ochotná dát.)

      Vymazat
  8. Vedela by si mi poradiť, ako by sa ku mne mohlo dostať to Pixi tonikum? Ďakujem vopred.:) Všade nachádzam len dekoratívku z tejto značky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, oficiální stránky by měly posílat, poštovné by mělo být zdarma i international od určité částky. a nově Pixi Glow naskladnili na Cult Beauty - ale ten eshop nemám ráda, jsem u nich kdysi utratila asi tři tisíce a balíček, co jsem dostala, byl asi tím nejošklivějším a nejhůře zabaleným za celou mou historii nakupování. maska byla rozsypaná, celé to bylo zaprášené, ani to nebylo v krabičce, jenom v pytli na mrtvoly... za mě ten eshop nemůžu moc doporučit, i když většinou má recenze fakt dobré. oficiální Pixi stránku jsem ještě nikdy nezkoušela.

      Vymazat
  9. chodím sem moc ráda i když používám jen odličovač na oči a denní lehký krém od Eucerinu. Přes to jsem na kosmetiku doslova ujetá a dřív jsem kupovala kde co i když jsem předem věděla, že mě to neudělá dobře. Chtělo to dlouhý čas než jsem pochopila, že mám nejspíš pleť která se brání všem těm krásným, drahým a vonavým lahvičkám a tubičkám. Přes to tento blog miluju a ráda jsem v obraze byť jen teoreticky ale i dnes občas ulítnu alespon na dekorativce. Jste fajn. Díky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...