pátek 22. května 2015

Jsou blond vlasy prostě lepší?

Jsou prostě blonďaté vlasy tak nějak hezčí? K tomu mě přivedla ta naše neštovicová anabáze. Neštovice se totiž nesmí koupat. A tak jsem neštovice nekoupala. Ale co s vlasy? S těmi krásnými blonďatými jemňounkými vlásky v délce do pasu. Co s tím? Kam s tím?

I představila jsem svým předškolním princeznám ležérnost a stylovost messy buns. U nich to úplně úspěch nemělo, by si raději hrály na princezny s rozpuštěnými vlásky. Ale já ty jejich (nebo tedy spíš svoje) messy výtvory strašně žeru. To vypadá tak krásně. Naprosto nestrojeně, ležérně, jemně, přitom neskutečně stylově. Jako i když mám vlasů asi tak dvakrát víc, tak mi stejně přijde, že se svou trapně hnědou barvou prostě tak stylového efektu nedosáhnu. Jak se ta blonďatá lehce přelévá v melíru tón v tónu a na světle nechá vykouknout ty zlatavě až bílé pramínky. Nojo... vzedmula se ve mně touha být blond. Což nebudu nikdy.





Uvědomuji si, že tady celou dobu pindám o messy a pak jdu a vyfotím copaté výtvory. No nevadí, ten rozdíl tam stejně vidíte. No není prostě ta přirozená blond tak nějak hezčí? Chtěla bych mít tuhle svoji záplavu vlasů v blond odstínu. 

Jo no. Článek zase o ničem. Tak alespoň nějaké mini užitečné info. Dostala jsem k recenzi šampon Alcina. Přesněji tento: Regenerační šampon Pěsticí faktor 1. A moje vlasy jsou tak nějak spokojené. Nejlepší totiž je, že se mi po Alcině šamponu vůbec nemastí vlasy. Fakt! Šampon mi dá dva dny bez problémů rozpuštěné vlasy a ten třetí... ten by se možná taky dal. Čtvrtý den je to ještě pořád v pohodě. A to bez suchého šamponu a dalších vychytávek. Navíc mi vlasy voní jako čerstvě vyprané prádlo. To chcete!

Taky jsem se přemohla a konečně jsem si nabarvila vlasy. Zbožňuji svou novou barvu, je tak hnědá a studená, na určitém světle vůbec nejde dočervena. Navíc mi překryje šediny. Jen je tak strašná škoda, že se rychle vymývá, hlavně indigo, takže nakonec stejně skončím s tou kaštanovo-mahagonovo-červeně hennovou, jak je na obrázku nahoře. Škoda, veliká škoda. Jinak je totiž Light Mountain v odstínu Light Brown naprosto perfektní.



33 komentářů:

  1. tak člověk nemůže mít všechno, já mám barvu, ale chtěla bych tvoji hustotu a pevnost, a ne moje chmýří ;). Takže nemyslím si, že jsou. Máte obě (nebo všechny tři?) hezké vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, že člověk chce, co nemá. by to jinak bylo v životě nuda. všechny tři máme. jedna moje a dvě krásně úplně stejně blonďaté. děkujeme.

      Vymazat
  2. Já jsem zas příznivce hnědé. :) Mám na hlavě přesně ten odstín, který se mi líbí, ale jinak nejsou mé vlasy nic moc. Ten šampon od Alciny si asi pořídím; kterýkoli je vychválený, že se po něm nemastí vlasy, tak ten musím zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alcina mi přijde na mastné vlasy fakt dobrá. (tedy na ty moje) i když mi přijde, že možná skoro až vysušuje... což je dost zvláštní u šamponu na regeneraci suchých vlasů. no chce to prostě i něco dalšího na šampon.

      Vymazat
    2. Děkuju; asi do ní fakt půjdu, protože už mě má stávající sbírka začíná nudit. Dřív jsem nikdy nepoužívala po šamponu další přípavek, ale začala jsem používat Gestil wonder a zamilovala si ho, snad to půjde dohromady.

      Vymazat
    3. jsem k tomu šamponu dostala i jakousi regenerační pěnu a tedy nikdy jsem si nemyslela, že to řeknu, ale nestačí mi to. mám z toho pocit suchých vlasů, takže většinou ještě domazávám třeba vlasovým krémem nebo nějakým olejem. ale šampon jako takový je podle mě super.

      Vymazat
  3. S těma blond vlasama... já ti nevím... já mám zase raději hnědé, působí na mě takovým uklidňujícím dojmem. Od Alciny jsem měla nějaké větší vzorečky, ale už při pohledu na složení jsem čuchala nějakou tu vyrážku, takže jsem je raději poslala dál. Nová barva vypadá suprově! Jsem netušila, že jde s přírodní barvou vytvořit tahle pěkný chladný odstín, který zároveň není přehnaně tmavý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají SLS, mně tedy ke spokojenosti stačí, že nemají silikony, sulfáty mi nevadí, takže zatím dobrý. mám ještě někde vzorek Royal a to se taky těším, až vyzkouším.

      jo hnědá je pěkná, dokonce bych řekla, že tato henna mi dělá asi nejhezčí hnědou, co jsem za posledních minimálně pět, možná i deset let měla. ale bohužel se opravdu hodně rychle vymývá. už s prvním mytím je to vidět a po dvou týdnech je ta hezká hnědá pryč.

      Vymazat
  4. No... Ono stejně nakonec záleží, jak vlasy vypadají celkově. Moje hnědé chmýří by asi do krásy nevykvetlo, ani kdybych měla přírodně blonďaté. Tak asi raději zůstanu hnědá. :)
    Šampon vypadá sympaticky, pogooglím si.
    Stejný problém s indigem mám snad zatím u všech barev, a je to škoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... to indigo je fakt škoda. nedávno jsem si kdesi přečetla, že některé vlasy jsou indigoferentní, jakože prostě na ně indigo nechytá a nedrží. protože jinak jsem i četla, že indigo vydrží ve vlasech fakt dlouho, což tedy na mě neplatí ani omylem. mně indigo pouští už při prvním mytí, po druhém je to hodně vidět... a řekla bych, že po pátém mytí mi na vlasech už zůstává jenom henna. a ještě jsem nenašla způsob, jak vymývání indiga alespoň zpomalit.

      Vymazat
  5. Tak já teda svou přírodní barvu ráda nemám a už sedm let ji hrdě přebarvuju na tmavo. (Teda, přebarvuju delší dobu, ale těch sedm let mám na hlavě stále stejný odstín, o pubertálních experimentech raději pomlčet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej pubertální experimenty. to jsem jednou dokonce i tu blond měla. ale pokaždé se mi vymývala do takové oranžové, takže jsem s tím nakonec raději skončila a skončila jsem u henny.

      Vymazat
    2. Kdysi se mi podobně vymývala červená do barvy liščího ohonu. :-) Tu studeně hnědou máš moc hezkou, ale vymývání bych nepřekousla. Dneska už vím, že mi narezlé/měděné/teplé cokoli ve vlasech strašně nesluší. :-)

      Vymazat
  6. Odjakživa jsem na blondýnky a od té doby, co se z blondýny (byť chemické) měním na brunetu ala pochcaná sláma, nejsem jenom na blondýnky, ale ještě k tomu jim ukrutně závidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem byla vždycky spíš na brunetky, ale když tu blond vidím doma... tak si občas říkám, že prostě něco na té blond je a taky jim závidím.

      Vymazat
  7. Já mám zase nejradši měděný odstín. Vždycky mě hrozně mrzelo, že mám jen lehce měděně zlatohnědou, chtěla jsem být ohnivě zrzavá :-) A výběr mezi blond a hnědou? Určitě hnědou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo... to úplně koukám, kolik se tady sešlo fanoušků hnědé.

      Vymazat
  8. Já poslední dobou taky nějak tíhnu ke světlejší...nechala jsem se nalákat na Casting sunkiss jelly a zesvětluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když já se trošku bojím, že tu moji hennu nezesvětlím ani omylem. a ještě takový čajíček jako sunkiss jelly to nezvládne ani omylem. ale kdybych měla alespoň jen trošku míň henny a víc přírodní barvy, tak bych do toho hned šla!

      Vymazat
  9. Pche! Přesně toto mě cca před měsícem napadlo, že moje oříšková, co jsem tak dlouho čekala, až doroste, je nůďo a musím zas na blond...jenže ta krásně studená hnědá henna, co jsem si užívala pár let zpět si to nemyslí! Ještě, že jsem se jala zesvětlovat nejprve lehce - po pramínkách! Od půlky jsou světle zelené, konečky blankytně modré! Ne, že by mi to až tak "va", ale éra úče s barevnou hlavou jsem si myslela, že už mě přešla. Tak aspoň mám úspěch u teenagerů :D Ale! Jsem teď objevila Olaplex, tak mám strach, že to brzy prubnu, esli teda upadnou...neupadnou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, přesně to si myslím, že by stalo, kdybych to taky zkusila. ale musí to být super, takhle od světlé zelené po modrou. náhodou to musí puberťáci až závidět.

      Vymazat
  10. Mně se každá blondýnka líbí víc v tmavších vlasech, nějak jsem světlým vlasům nepřišla na chuť. A chemickým už vůbec ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? mně se ty moje přírodní světlé blondýnky líbí. a hlavně to vypadá fakt strašně stylově.

      Vymazat
  11. Obojí barvy, copy, messy look jsou nádherné. Já Ti rozumím, mohe dcera má přesně ten odstín blond, který popisuješ a ty odlesky prolínajících pramínků od platinově bílých po živější se zlatým nádechem jsou geniální. Toho, ale žádnou barvou na vlasy nedosáhnu, lépe řečeno, žádná mi takto po třech čtyřech umytích nevydrží. Osobně na své hlavě tíhnu k blond, moje ořirozená barva byla taková ta myší světle plavá, kterou bych teď brala všemi deseti a snažím se to na tuhle barvu barvit, lehce prošedivělý odrost v tom hned není vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že chemickým odbarvení takového výsledku nedosáhne prostě ani kadeřnice, která se bude fakt snažit. tohle je tak krásná přirozená blond a ještě na těch jemných naprosto nezničených dětských vlasech. a to všechno mají holky bez námahy a stačí jim jednou týdně umýt vlasy a stejně to vypadá krásně. no a pak trubky dorostou do puberty a začnou si to experimentálně barvit, jak všichni... a ta blond bude pryč. už teď mi to je líto.

      Vymazat
    2. Přirozený blond odstín prostě nabarvit nejde, to je fakt se kterým nic nenaděláme. On už je docela problém nabarvit chladný odstín, pokud neberu v úvahu melír (ten tedy neberu v úvahu vůbec). Já jsem s barvením navýsost spokojená ty tři až čtyři umytí, pak jde chladný pigment do háje a je jedno, jestli se jedná o drahou nebo levnou barvu, alespoň s nými vlasy to tak mám. Asi drahou (kevin murphy) si nechám dávat jen kvůli lepší kvality a hydratace vlasů po barvení.
      Až někdo příjde s chladnou blond, ale opravdu blond:-) hennou, dám valé všem chemkám...
      Jo, až mi příjde moje zlatovláska přebarvená, budu plakat... Tuším, že máme ty víly stejně staré, tak pak můžeme žal zapít společně..

      Vymazat
    3. škoda, že nejde ta moudrost implementovat nějak prostě podprahově. jakože krásné blond vlasy si v pubertě nebarvi, budeš toho ve třiceti litovat. jenomže až jim tohle řeknu, tak si jen pomyslí, co ta matka blbě pindá...

      Vymazat
  12. Podle mně to není ani tak o barvě jako o hustotě a kvalitě. Mám sice od přírody světlé vlasy, ale je to takové splihlé nic. Když vidím na fotkách kolik máš vlasů... chtěla bych taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na kvalitu si zase stěžovat nemůžu. to je zase pravda.

      Vymazat
  13. Blond, kterou popisuješ, je úžasná. Škoda, že ani mé děti ji mít nejspíš nebudou (ty proklatě silné geny z Asie!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj ta blond je úžasná. ale tedy mně se líbí i taková ta černočerná asijská. takovou jsem chtěla mít před pár lety a vždycky se mi vymývala spíš do hnědé.

      Vymazat
    2. Mám takovou tmavěhnědočernou asijskou. Ha a nechala jsem si udělat takový "melír" - o odstín světlejší pramínky, vypadá to překvapivě dobře a nenápadně.

      Vymazat
  14. Prirozene mam hodne nudnou barvu vlasu a uz tak 9 (?!) let ji obarvuju na blond. Blong nebo hneda? Zalezi na puvodni barve vlasu a celkove vzhledu. Pokud nekdo ma od prirody tmave hnedou barvu, blond bude tezka na udrzbu. Pro mysi barvu, jako jsem mela ja, blond muze sluset. Hlavne nejit od puvodniho odstinu moc daleko.

    A taky zalezi na odstinu blond a hnede. S hnedou barvou hodne zen vypada starsi (ne vsechny). Blond (bud hodne svetla nebo se zrzavymi odlesky) muze vypadat levne. Nic neni horsiho, nez znicene barvou suche vlasy (at blond nebo hnede). Takze komu co vice slusi a pecovat se hlavne o kvalitu vlasu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...