pondělí 18. května 2015

Nakoupeno: MyPure

Jakože! Proč jste mi nikdo neřekl, že Evolve končí? Nevím, jestli celé, na první pohled to tak vypadá, nebo jenom po částech, ale podle všeho končí. Mi to došlo nedávno a okamžitě jsem měla záchvat úzkosti. Sice mám AHA masku ještě jednu doma neotevřenou, ale to prostě není dost. Hlavně pokud vezmu v potaz, že ta Andalou Naturals, co prý je ještě lepší, je ve skutečnosti dost na nic a mám chuť s ní mrsknout dva metry daleko po každém použití, protože nedělá nic. Takže Evolve AHA ve svém životě prostě potřebuji. I vydala jsem se do neprozkoumaných končin a hledala, kde to jde ještě koupit. Našla jsem... a našla jsem to za poloviční cenu. No není to boží? Kdybych si nemyslela, že mít doma do zásoby tři neotevřená balení je divné i na mě... tak bych si možná koupila ještě jednu. A připravila se tak na život po Evolve AHA... zbytek Evolve ať si klidně jde, nebylo to nic až tak nenahraditelného, ale ta maska v mém životě musí ještě nějakou tu dobu zůstat.

A tak jsem přišla na MyPure. Na první pohled nic zajímavého. Nebo tedy na první pohled Evolve AHA za polovinu, na druhý pohled nic zajímavého, na třetí pohled sekce vše za polovinu mě lapila...

Co se mi na eshopu líbí? Výběr značek je trošku běžný, nic mimořádného. Ale sortiment Acorelle ve výprodeji je sympatický. Prostě sekce Offer, kde najdete vše za polovinu a akce týdne, není špatná. A taky se mi líbí dárky k nákupu. K tomu si můžete vybrat pět vzorečků k nákupu zdarma a vypadá to, že nějaké ty slevové akce taky budou, už mi přišel NL 5 sleva ze 30, což je furt lepší než trvalých 10 % na Naturisimo.

Co se mi až tak nelíbí? Platí se poštovné (platila jsem 4,95 liber). Což samozřejmě v konkurenci Naturisimo, LoveLula a BeingContent je docela nevýhoda. Z toho tak nějak plyne, že MyPure se vyplatí, když si vyberete v sekci za polovinu a máte upotřebení pro některý z dárků zdarma.





Co jsem koupila? Tak hlavně tu Evolve masku, ještěže tak.

Mádara mýdlo bylo zdarma k nákupu. Nějaké to Mádara mýdlo chci už dlouho, asi tak rok a půl, co jsem ho držela poprvé v ruce. Kdybych si měla vybrat sama, tak beru to do fialova (čistící pleťové) nebo do růžova (tělové s brusinkama). Ale zdarma bylo jenom tohle...

Depilační vosk jsem ani tak nepotřebovala, ale spíš chtěla. Je to asi tak první vosk po deseti letech, co jsem si koupila. Na vosky moc nejsem, mám doma strojek a to mi jako zpestření občasných chvilek touhy po bolesti stačí. Ale toto léto jsem zatoužila po vosku. K tomuhle bylo navíc jakési medově-AHA mazání proti zarůstání chloupků, tak uvidíme. Bolesti zdar!

Laidbare From Dusk Till Dawn céčkové (žeprý) sérum jsem vzala jen tak do počtu. Vím, že na něj kdosi psal strašně pozitivní recenzi, už nevím kdo, ale vím, že tomu nevěřím. Kouknu na složení a je mi jasné, že tohle není sérum ani omylem. Tohle je prostě olej. Pod make-up to nebude moc použitelné a vlastně ani ve složení nevidím ten vitamín C. Což znamená, že tam je jenom jako součást olejů, což v tom případě mi přijde jako dost zbytečnost, taková ta zbytečnost DIY typu. Vezmeme pár olejů, smícháme, přidáme éčko a dáme tomu důležitý název, že prý sérum, abychom zakryli, že to je vlastně úplně normální olej. Ale možná po vyzkoušení změním názor?

A pak už jenom vzorky, nějaký ten Lovea šampon, Acorelle pleťovka, Mádara jen tak do počtu a jakýsi Papaya Ointment od Pure by Phytocare, na který se fakt těším.

13 komentářů:

  1. Podle mě Evolve jenom končí se starými obaly a má mít nějaké nové supr čupr skleněné a takové ty rádoby lékárenské. Ale už se mi nepodařilo zjistit, jestli po této změně budou mít sortiment v původní šíři. A máš pravdu, jedině ta AHA maska u nich za to stojí.
    https://99designs.com/product-label-design/contests/label-visualisation-design-modern-organic-apothecary-range-453737/poll/wqohe3?utm_source=voting_app&utm_medium=web&utm_campaign=voting

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to je pěkné sklo.
      jsem si říkala, že se možná spíš budou soustředit na S5, protože to mi přijde jako úspěšnější značka, takže mi přišlo logické, že Evolve omezí nebo zruší. ale kdyby bylo nové sklo... tak by to nebylo špatné. no nechám se překvapit.

      Vymazat
  2. Hm hmm hmm..si porad rikam, jestli mi nepostaci misto evolve obyc aspirin s medem..no ale tak kdyz je za pulku a to postovny mam po uk zdarma, tak ji asi prubnu, uz to odkladam snad rok, ted nastal ten pravej cas:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s free shipping není co řešit. to kupuj, dokud mají. (ne že bych chtěla něco vnucovat)

      Vymazat
  3. tak na tvoje dojmy z Acorelle jsem extra zvědavá :). Měla jsem od nich několik věcí, ale ne tyhle konkrétně... není to moje nejoblíbenější značka, ale je ok (kromě "parfémů" :D). Mypure znám, ale kvůli poštovnému jsem nikdy nenakoupila, vše jsem zatím našla jinde :). Ale mají často slevy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to poštovné je nepříjemné. kdyby to nebyl jediný eshop, kde jsem to Evolve našla a ještě za polovinu, tak bych asi taky nenakoupila. Acorelle... no uvidíme, já od nich nikdy nic neměla, ale strašně se mi ta značka vizuálně líbí.

      Vymazat
  4. Já jsem tu masku vždycky chtěla strašně vyzkoušet, ale zatím na ni nedošlo... Ještě pořád ji mají, není to znamení? Teď se mi teda takový výdaj moc nehodí, ale asi neodolám. A nemám vzít radši dvě? Že bys třeba měla tu třetí do zásoby u mě, kdyby mi nesedla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale to zase nemusíš. si počkám na přebalení (jestli bude). a jestli nebude, tak je to zase znamení, že je čas se posunout dál.
      ale pro tebe to určitě taky je znamení, prostě to kupuj, dokud to mají. a ještě za polovinu!

      Vymazat
  5. A neplatila jsi ještě 20% za dph celníkům? Po zkušenosti s feelunique mám trochu strach něco objednávat ze zahraničí..

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, neplatila. zásilka šla vlastně skoro z Londýna, takže z EHP. a to se clo ani DPH neplatí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ani mi nemluv. Já na tu AHA koukala tak rok, inu objednala jsem v dubnu na Biooo. Čekala jsem měsíc, než jí dodají. Nedodali. Prý mění obaly, takže dost možná nekončí....těžko říct,to mi napsali z Biooo. Maska už tou dobou nikde nebyla (evidentně ale byla, jen jsem blbě hledala). Fakt na všech webech, co jsem zkoukla, měli celý sortiment až na tu masku. Tak jsem to odložila na neurčito a teď nevím... navíc enzymovat v létě není moc aktuální. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe. Objednány poslední dva kusy.... 3:-)
      Tak dík!

      Vymazat
    2. nojo, fakt jako vyprodáno.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...