čtvrtek 21. května 2015

Péče o pleť KVĚTEN

Fotky jsou dost improvizovaná rychlovka a navíc proti světlu. Prostě strašné. A dneska to nevylepším nejspíš ani textem ani žádnou skvělou vychytávkou.

Nejdřív osobně. Neštovicové peklo pokračuje, aneb neštovice level dva. Myslela jsem si, že to je víceméně jasné, ale vzhledem k tomu, že jsem dostala několik přání k brzkému uzdravení, tak to vyjasníme... neštovice mají samozřejmě moje děti. A nemůžou je mít najednou, ne to by bylo moc jednoduché. Raději si to naplánovaly postupně. A to úplně doslova, v okamžiku, kdy poslední neštovice zaschnula a dítě číslo jedna bylo s úlevou vypuštěno do dětského kolektivu, tak první neštovice na dítěti číslo dvě vyrašila a začalo to nanovo. A tak začínám třetí týden izolace před světem a velmi ironicky i před jejich hypochondrickým otcem, který údajně neštovice neměl, a tak se musí nákaze důsledně vyhýbat. Nejsem si úplně jistá, že to je pravda, ale budiž.

A teď kosmeticky. S Nuxe pěnou jsem se asi usmířila, Argital tonikum mám pořád raději a Mad Hippie jsem si nekoupila nové, místo toho jsem si vyDIYovala svoje vlastní z práškového vitamínu C. Zatím spokojenost. Jinak úplně jsem si nedávno vzpomněla, jak mi furt někdo říká, že toho používám hodně... tak tento měsíc toho fakt používám hodně a mažu na sebe všechna tři séra každý den. DIY C, protože ho chci vyzkoušet. MyChelle, protože ho miluji. TBS, protože už je na konci, tak ať to dorazím. A občas to domáznu i Steamcreamem.

Večer se nejčastěji odličuji Antipodesem. Je mi tak jako asi nejsympatičtější a to mám otevřené čtyři další odličovače. Medové mýdlo Badeanstalten mě zatím dost zklamalo, přijde mi strašně moc výživné a hutné, nevím, jestli je to tím medem nebo co, ale zatím jsem z toho rozpačitá. Derma E toner podle mě nic nedělá.

Maskovací fotku jsem už dost odflákla, což ostatně já ty masky v posledních době tak jako vůbec nějak flákám. A trošku si myslím, že to je i důvod mé vzrůstající nespokojenosti s pletí. Ani to nedokážu popsat, co mi přesně vadí, nejsou to pupínky ani černé tečky... jsou to takové nerovnosti pleti. Nejsou barevné, spíš strupaté. A mám pocit, že potřebuji mechanický peeling, to nemívám moc často. Zvláštní to je. Nevím, co si o tom myslet, dokonce jsem si už vyslechla teorii, že to souvisí s těma neštovicema... tak nevím, uvidíme za měsíc.





16 komentářů:

  1. Možná že problém pleti jsou tři týdny izolace s dětmi. To není nic jednoduchého.
    Tři séra denně, to je rozmazlování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, čím to je. s tou teorií přišla máma, které se prý přes ten neštovicový virus vyrazil opar a afty. prostě moc neštovicových pusinek. jen doufám, že se toho brzy zbavíme.

      Vymazat
    2. Pásový opar, opar a afty jsou něco jiného, ovšem kdyby to nebyly afty, ale opar v puse, tak to jo, ale každý vypadá jinak a způsobuje ho jiný typ viru/bakterií (afty jsou větší samostatné ohraničené puchýřky, zatímco opar v puse připomíná spíše vyrážku s bílým povlakem, který se táhne až pár centimetrů a bolí to podobně jako při angíně bolest v krku, opar na rtu je taky něco jinýho). Pásový opar, opar v puse a neštovice pocházejí z jednoho typu virového onemocnění, takže pokud má člověk slabší nebo oslabenou imunitu, tak se může od někoho, kdo má neštovice nakazit, ale ne tak, že dostane neštovice, ale právě ten pásový opar, nebo opar v puse. Na rozdíl od aftu a oparu na rtu, se to musí léčit antibiotiky. Jo a problém virů je v tom, že se šíří vzduchem, takže se obávám, že manželovi tak nějak ta izolace asi nepomůže :D

      Vymazat
    3. týjo, tak to jsem vůbec nevěděla. takže opar jo, afty ne. zajímavý. no tak jako manželovi, co není manžel, to možná pomůže, protože nebydlíme spolu, takže jeho izolace je asi dokonalá. o to víc si prostě myslím, že to jenom hraje...

      Vymazat
  2. kde sa dá kúpiť to sérum s vitaminom C Mad Hippie? ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napr na iHerb, ak sa teda smiem zapojit do konverzacie :)

      Vymazat
    2. jj na iHerb. nikde jinde jsem ho neviděla.

      Vymazat
  3. A nechceš se podělit o recept na Cčkové sérum? :-)
    Jinak jen taková otázka trošku mimo - používáš denně DPF? Pokud jo, tak jaké? Já právě zažívám slušnou alergickou reakci na chemická SPF (všechny lékárenské: Bioderma, Avene,La Roche-Posay, SPF50+), aneb oteklé bolavé červené oči rulezz. Ale tmavnout už fakt nechci, se svojí NC15-20 si připadám už teď děsně tmavá v obličeji... Ráda bych si obličej trošku vybělila a hlavně se ochránila před opálením nějakým SPFkem, jenže jakým, žejo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to se někdy podělím, zatím to zkoumám a čekám, kde bude problém. je to prostě voda s céčkovým práškem. nejsložitější na tom bylo najít lékárnu, kde prodávají céčko v prášku. to jsem nenašla a nakonec mě zachránilo DM.
      SPF krém nepoužívám. nahrazuji to právě BB krémy. navíc hodně času trávím doma, takže když jdu ven třeba jenom na hodinu, tak si dávám jenom mmu (který může mít tam 5-10, víc ne, spíš míň, když si dám slabou vrstvu). ale když vím, že budu venku déle, tak si dávám BB krémy. když chci i hezky vypadat, tak Matis BB. když jen tak, že jdeme třeba na výlet, tak zrovna Shills BB (skoro vůbec nekryje).

      Vymazat
    2. No Matis vím, že jsi hodně chválila. Já mám trošku obavu z odstínu, přece jen je jen jeden a já nejsem zas tak světlá... Momentálně koukám jedním okem na Matis a druhým na Zuii makeup. Zuii má ale lepší (přírodnější a výživnější složení) ; zas nemá to SPF. Mimochodem, objednala by sis Matis třeba z parfums.cz nebo z krasa.cz ? Mají ho tam totiž za necelých 9 stovek - oproti FAnnu to je 500 rozdíl a to už je dost.

      Vymazat
    3. jednou jsem měla Matis z krasa.cz a zrovna byl tenkrát v akci za 499, takže to nebylo co vymýšlet. jako přírodní složení by bylo lepší, ale v létě to neřeším a dávám přednost právě těm BB s vysokým SPF, i když mají silikony a bůhví co. je to pro mě jednodušší, než se pokusit najít vyhovující krém s SPF.

      Vymazat
    4. Tak mám Matis. A jsem zklamaná...jakože hodně. Vůbec mi to nesedlo - a teď trb raď zkusit to prodat s tím, že je to jednou použité, nebo tomu dát ještě šanci...

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. jej tak to mi je líto. ale moc ti asi neporadím. já si všechno, co nevyhovuje, nechávám. pak to zkouším pořád znovu, občas to vyjde, dost často to nevyjde... až se přinutím to spotřebovat a dost často na sebe nadávám, že proč jsem to kupovala a proč jsem si to nechávala. což asi není zrovna chování hodné následování.

      Vymazat
  4. S tou hrbolatou pletí v souvislosti s neštovicemi jsem to už taky slyšela. Já měla podobný problém komplet po celém těle tak 3 měsíce zpět (a zrovna žádné nemocné dítě kolem). Skončila jsem na peelingování každý den - obličej i tělo, jinak jsem se nakonec drobila jak sušenka, ať jsem se mazala čímkoliv.
    Nakonec to podle všeho bylo časem, který jsem trávila pouze v místnosti, tedy žádný pobyt venku na čerstvém = vlhkém vzduchu (téměř). Nikdy bych neřekla, že to může udělat tolik...
    A vzpomněla jsem si na to zrovna o víkendu, kdy po celém dni v přírodě, na kopci, kde pěkně pofukoval vítr, tak jsem večer měla pusu jak dětskou prdelku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych nejraději to ze sebe sedřela a čím dřív, tím líp. no držím se a raději moc nepeelinguji... ale jestli to tedy souvisí s tím, že nechodím ven, tak to bych fakt nečekala. tak se necháme překvapit příští týden, jestli se to zlepší.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...