čtvrtek 14. května 2015

TBS Drops of Youth koncentrát/sérum

* našla jsem v Goodieboxu

Vzhledem k tomu, že se blížím ke konci balení, tak bych se ráda zamyslela... jak to vlastně s těmi kapkami mládí je. Ono totiž je tohle sérum plné rozporů už ve svém názvu. Nebo tedy v názvu ne, spíš název je trošku v rozporu s popiskem a slibovanými účinky. Nevím, možná jsem to jenom já, ale přijde mi, že to skoro nic neslibuje. Aneb oficiální sliby:

Our certified organic range has been created for the first signs of ageing. This innovative concentrate helps to enhance surface skin condition, leaving it looking smoother, fresher and healthier.
  • Smoothes
  • Instantly moisturising
  • 99% of ingredients are of natural origin
Takže v podstatě je to určené na pleť s prvními příznaky stárnutí. Třeba tu moji. Má to inovovanou koncentraci, která se dobře vsakuje (pravda), vyhlazuje (taky vlastně pravda) a pokožka je po použití zdravější (to bůhví, co vlastně znamená). Taky to hydratuje (pravda) a má to přírodní složení (dokonce i Ecocert). Nějak ale pořád v tom popisu nevidím ten zázrak mládí, který mi sérum (tedy podle názvu) má zachovat nebo snad i navrátit nebo tak něco.




Navíc sérum stojí v originální ceně $52 (uznávám tedy za 50 ml, malé 30 ml balení je levnější). Nevím, za kolik ho mají u nás. Nejdřív jsem odhadovala, že to bude kolem té tisícovky... ale teď, když vidím tu americkou cenu, tak bych řekla, že česká cena spíš bude někde kolem 1500. A jakože název tomu odpovídá: kapky mládí, ještě v koncentraci... no za to dáme tisíce hned. Jenomže účinky tomu moc neodpovídají.

Sérum velmi pěkně hydratuje. To se mu musí nechat. Dokonce ani nemá nějakou výraznou glycerinovou konzistenci, na ty jsem v posledních měsících vysazená, ale tady mi je konzistence moc příjemná. Sérum není vodové, ale ani nějak hutné, spíš bych ho přirovnala k nějakému slizu, připomíná mi šnečí, taky mi to trošku připomíná aloe vera, prostě gelovitá konzistence, co se hned vsákne a nechá vyhlazenou pokožku. A hydratuje to moc pěkně.

Taky sérum vyhlazuje, pocitově a trošku mi přišlo, že i vizuálně, jakože po namazání je pleť hladší a jemnější. Asi trošku jako po silikonové bázi a to všechno bez silikonů (což ale musíme uznat, že to je docela úspěch). Sérum se rychle vsakuje a vůbec ráno se s ním moc pěkně manipuluje a pod makeup není špatné, i když spěcháte.

Líbí se mi i balení s pipetou. Chvíli mi sice trvalo, než jsem se s ní naučila... ono je totiž sérum opravdu husté. No a teď si to představte, husté sérum, zmáčknete pipetu, z pipety vyleze vzduch, udělá se vzduchová bublina kolem pipety, která jen velmi pomalu stoupá vzhůru. No a pokud pipetu hned pustíte, tak zpátky naberete jen tu vzduchovou bublinu... což je dost k ničemu. Takže to chce vychytat, jak nabírat sérum a ne vzduch.





Jenomže dlouhodobě to nedělá nic. Úplně tedy nechápu, v čem je ten zázrak mládí. Zas jako třeba antioxidanty nebo nějakou ochranu pleti během dne to neslibuje. Prostě to namaže a lehce to krátkodobě vyhladí pleť. Jenomže mi přijde, že tohle zvládne kdejaký přírodní krém s glycerinem nebo aloe vera. Ale zase TBS toho o moc víc neslibuje, takže se na ně ani nemůžu zlobit, i když podle názvu jsem měla víc očekávání.

Sérum jsem dostala v Goodieboxu, který mě stál zhruba něco přes pět stovek. To už mi přijde odpovídající cena, možná i osm stovek by mi přišlo za tohle sérum v pohodě, ale přes padesát dolarů? Ne děkuji a snad ani nechci tu českou cenu znát. Jo a trošku mě mate, že některé stránky TBS toho slibují u séra víc, než ty ostatní, třeba zrovna TBS DK slibuje novou energii a zbavení se starých buněk (to ani omylem), zatímco TBS US prý vyhlazení mimických vrásek do čtyř týdnů (you wish), což ale na mojí krabičce napsané nebylo. Oni ostatně různé jazykové variace si ani nejsou jisté, kolik je toho v sérum bio, někdo tvrdí, že 20 %, ta moje lahvička, že prý 25 %. A teď se v tom vyznejme. Český TBS raději stránky nemá.

No a po exkurzi po různých stránkách TBS dodám snad už jenom složení a je hotovo.

složení: Aqua/Water (Solvent/Diluent), Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Chondrus Crispus Powder (Abrasive), Propanediol (Viscosity Modifier), Sodium Hyaluronate (Humectant), Benzyl Alcohol (Preservative), Fagus Sylvatica Bud Extract (Skin Conditioning Agent), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Skin Conditioning Agent), Adenosine (Skin-Conditioning Agent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Linalool (Fragrance Ingredient), Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate (Skin Protectant), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), Citric Acid (pH Adjuster), Citronellol (Fragrance Ingredient), Buddleja Davidii Extract (Skin-Conditioning Agent), Malva Sylvestris Flower/Leaf/Stem Extract/Malva Sylvestris (Mallow) Flower/Leaf/Stem Extract (Skin Conditioning Agent), Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract/Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf Extract (Skin-Conditioning Agent), Benzoic Acid (Preservative), Sorbic Acid (Preservative), Limonene (Fragrance Ingredient), Sodium Benzoate (Preservative), Potassium Sorbate (Preservative).

6 komentářů:

  1. Sérum nevypadá na žádný zázrak. Jsem ráda, že zase píšeš. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. jako ono to sérum není špatné. jako takové základní hydratační bych ho klidně brala... ale nesmělo by stát tolik, co stojí. (i za polovinu by bylo drahé)

      Vymazat
  2. Tak to je hodně zajímavé, že se nejsou schopni dohodnout, co na ty weby dát.
    Já ho zkoušela jen v prodejně na ruku a bylo docela dlouho mastné, ale pak se vsáklo, takže to vypadalo slibně.
    Ale asi radši zůstanu i jejich Vitamin E sérum v oleji. To má konzistenci jako lehké sérum, nic mastného (ipřesto, že píšou, že je to sérum v oleji). Nejdřív jsem ho nanášela na vlhkou pleť (pže každý přeci ví, že olej je potřeba dávat na vlhkou pleť), ale když jsem se ptala v prodejně, tak na mne koukaly jak na blázna, že se dává normálně na suchou, jako každé sérum......tak proč je v popisu Sérum v oleji, taky nechápu. Každopádně jde dávat tak i tak a je velmi příjemné, cena je 500Kč, ale bývá ve slevě, já ho koupila za 350Kč.

    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt je na tobě tohle mastné? to je zvláštní, na mně to má konzistenci jako aloe vera, prostě to asi pět sekund vypadá, že se to nevsákne vůbec... a pak je to najednou pryč.
      jinak tohle je tedy moje první zkušenost s pleťovkou od TBS, vždycky jsem chtěla vyzkoušet jedno céčkové, už jsem ho měla vyhlídnuté a než jsem se k němu dostala, tak ho přestali vyrábět. ale teď jsem zaznamenala nějakou novou řadu... takže to bych chtěla vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Zatím moc séra neřeším, ale Bodyshop ten ano.. Nikdy neodejdu s prázdnou ... :)
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...