neděle 21. června 2015

Mad Hippie antioxidační olej

* koupené na iHerb

U příležitosti zase jednou 20% slevy na Mad Hippie si dejme tuto malou recenzi. Asi ji neberte příliš vážně, protože můj názor na tento olej ovlivňuje dost negativně několik skutečností. Za prvé nemám moc ráda oleje na pleť. Já vím, že přírodní zlato, hydratace, regenerace... ale fakt tak nějak jsem tomu moc nepropadla. I tak ale jsou oleje, které jsem dokázala tolerovat, třeba šípkový od alverde. Mad Hippie mezi takové oleje ovšem nepatří. Za druhé totiž nemám ráda arganový olej. Smrdí mi, což by ale nebylo to nejhorší. Nejhorší je za třetí, že mi přijde strašně moc mastný. Sedí na pleti, nevsakuje se, ať kolem toho dělám voodoo jakékoliv. A kdybych si přečetla složení před nákupem, tak bych Mad Hippie kvůli arganovému určitě nekoupila.




Je to pro mě jedna velká katastrofa, protože:

(1) Je mi nepříjemný na pleti. On totiž nejenže se nevsakuje, on navíc i lepí. Je hustý, hutný, na pleti sedí a trvá mu to asi hodinu, než se sebou něco udělá. Jo nanáším ho na mokrou pleť. Jo přestříkávám to ještě dál vodou, dávám ho málo, občas i moc... a výsledkem je vždycky ulepená pleť. Navíc v něm vypadám fakt škaredě. Mastně, olej jak kdyby vytáhl z pleti červenou, takže vypadám jak opařená, všechny žilky jsou v té mastnotě vidět... no nic moc.

(2) Což o to, to bych mu snad i odpustila, kdyby dělal něco hezkého. A mi snad přijde, že ani nic nedělá. Zase je pravda, že arganový olej mi nikdy nic nedělal. Tohle je můj snad třetí pokus. Zkoušela jsem kdysi Saloos (no dobře, to se možná ani nepočítá) a zkoušela jsem i nějaký echt z Maroka, co smrděl jak echt z Maroka (týjo, dneska jsem teda fakt politicky korektní). A možná i nějaké další. A prostě nikdy nic. Prostě pokaždé mi akorát tak arganový zvedl nitrooční tlak, protože byl mastný, hutný a nevsakoval se. No a přesně takový je i Mad Hippie. Šípkový se mnou dělá rozhodně mnohem víc a asi si založím hnutí proti arganovému oleji. Kdo v tom jede se mnou?

Nejhorší ovšem na tom je, že bych Mad Hippie chtěla mít opravdu ráda. Protože vidíte ten pěkný obal? A vidíte to pěkné složení? No že jo? Že to je prostě super? A pak to namažu na pleť, hodinu lepím a stejně se nic nestane. Jsem z toho smutná.

Složení (kopírované z iHerb): 
Argan oil (argania spinosa), pomegranate seed oil (punica granatum), sunflower seed oil (helianthus annuus), cranberry fruit extract (vaccinium macrocarpon), pomegranate extract (punica granatum), blueberry extract (vaccinium angustifolium), strawberry fruit extract (fragaria vesca), kiwi extract (actinidia chinensis), watermelon fruit extract (citrullus vulgaris), grape seed extract (vitis vinifera), raspberry seed extract (rubus idaeus), camu camu fruit extract (myrciaria dubia), acai fruit extract (euterpe oleracea), goji extract (lycium barbarum), sea buckthorn berry extract (hippophae rhamnoides), hemp seed extract (cannabis sativa), broccoli extract (brassica oleracea italica), sweet orange oil (citrus sinensis), vitamin E (tocopherol)

Navíc jsem se teď v nějaké recenzi na iHerbu dočetla, že složení je nestabilní a brzy po otevření ztrácí účinky. No... něco na tom asi bude, takže všechny ty extrakty šly dost dobře už dávno do háje a zůstal mi jen arganový olej, pajcnutý granátovým a slunečnicovým. Nic moc. Za ty prachy.

14 komentářů:

  1. A recenze má ale tak pěkné!
    Sleva? Takže kupuju do zásoby Cčko, které začíná docházet a zrovna včera mě to lehce zneklidnilo, nebo Áčko? Jenže tam, už jsou ve složení různé oleje, tak nevím, jestli by mě to neštvalo...?
    Štvalo by mě to? ;-)
    Jsem zvyklá teď používat Cčkové na noc a když mám náladu, dám přes něj ještě olej a nebo třeba Steam Cream..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je tam právě sleva. a já si koupím asi jenom áčkové, vím, že jsou v něm oleje, navíc tam je kokosový a ještě aloe vera a to nejsou zrovna moje oblíbené ingredience, ale strašně mě to láká. céčkové je sice super, ale přijde mi, že prostě vitamin C rozpuštěný ve vodě má skoro stejné účinky a navíc stojí tak malinko, až je to směšné. jo céčkové od Mad Hippie je lepší, ale fakt jen o kousek a asi mi to za ty peníze nestojí.

      Vymazat
    2. Tak jsem v očekávání Tvého (věřím!) našení - a sama nalomená, zda tedy nevzít MyChelle z LoveLula a nemít rovnou dáreček zdarma, no "zdarma"...
      Nenene, jdu pracovat, než přijedou děti!
      p.s. - Malinová Studentská pečeť 1ks (je velká!)

      Vymazat
    3. no tak uvidíme. na Mad Hippie jsou vůbec pěkné recenze, nejhezčí tedy na céčkové, ale i to áčkové by mělo být moc fajn.
      (jo v poslední době jezdím na čokoládu už od rána)

      Vymazat
  2. Tak já zrovna s arganem taky kámoš nejsem a odepsala jsem ho už před lety. Jediný, který byl v pohodě tak Missha, jenže tam je to mix, není čistý, upravený, takže vlastně to ani jako argan už nepočítám. Cokoliv smrdí, píšu mínus 10 bodů, cokoliv je těžké a čučí na pleti píšu mínus 100. Běžně bojuju se vsakovaní do pleti, jsou období, kdy je to fakt na palici, takže oleje mám ráda některé, moje kůže ale určitě neumí žít jen s nimi. A už vůbec ne s takovými výživovými bombami. Ale třeba šípkový mám ráda na noc, meruňka, mandle, ty jsou v pohodě taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mně třeba ten smrad nevadí. je sice docela charakteristický, ale kdyby to něco dělalo, tak smrad přežiju. ale jak je těžký a nevsakuje se, to mu asi neodpustím. možná kdyby to fakt ty vrásky žehlilo... ale na čele mám mračivku a s tou žádný arganový ještě nikdy nic neudělal. jinak šípkový je fajn, ten se dá. já mívala ještě takové ty jojobové směsky, ty jsou taky fajn... ale jinak mě oleje ani nelákají. hlavně, co jsem zkusila balzámy, tak si asi raději koupím od Bioaroma než olejíček třeba od Saloosu.

      Vymazat
    2. BioAroma je fajn a díky bohu voní :)) ,v zimě jsem mazala anti age, ten byl takový olejnatější a teď mám na noc jejich pro smíšenou pleť, ten je víc tuhý a jakoby voskovější, sedí mi i v tom teple, trochu zahnal i smutek po Delarom balzámu, který byl cítit jako celer, ale fungoval, tak super, že jsem to taky nakonec ani neřešila .
      Taky mám v balzámy důvěru, olej spíš vnímám jako doplněk... Dlouhodobě mi zkrátka nestačí.

      Vymazat
    3. balzámy jsou prostě lepší. to je bez diskuze!

      Vymazat
  3. Na pleti mi mastně sedí spousta pleťových krémů, oleje mi naproti tomu fungují většinou dobře. Používám arganový od Saloosu, což jak píšeš se snad ani nepočítá. Nicméně mi vyhovuje, vsakuje se, zjemňuje pleť, voní. Dokonce se chystám koupit si časem echt arganový olej.
    To je vidět, jak každému vyhovuje něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, to je to... a právě proto vždycky ten arganový znovu koupím, protože tolik lidí ho má třeba i ráda. ale se mnou si prostě nerozumí.

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem argan a jsem na tom úplně stejně - nevsakuje se : (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevsakuje. mrcha jedna! fakt nechápu jeho oblíbenost... ono to asi hlavně tak pěkně zní. arganový olej z Maroka.

      Vymazat
  5. Momentálně arganový olej používám, je opravdu mastný i když dávám jen kapku, ale téměř nevoní/nesmrdí, takže v tomto případě ok (mám od https://www.arganeol.cz/). Když si nedám pozor, mám umaštěnou ofinu, což mě vytáčí, ale tak je to spíš moje chyba. A co se týče vsakování, počkám cca deset minut, déle nemám nervy a odsaju kapesníčkem. A účinky si zatím nejsem jistá.. mám problematickou pleť s akné a zpočátku se to zlepšilo, ale po měsíci pravidelného používání už žádné zlepšování nepozoruju, tak nevím.. snad jen, že už se mi netvoří suchá šupinkatá místa, aspoň něco :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono je dobrý, že arganový je dobrý na akné. to asi zase jo, neucpává póry a docela reguluje suchost... ale nic jiného mojí pleti fakt nedával.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...