čtvrtek 11. června 2015

Meteorites Rainbow Pearls

Zbytečnost.

Nebo ne?







Když já si nemůžu pomoct, ale tohle je asi jedno z nejhezčích meteoritích balení.

No dobře, já vím, že to vánoční červené bylo taky pěkné.

Ale toto je prostě...

fialkové

a růžové

a zlaté

a jenom trošku jiné než to ze stálé nabídky, jen prostě tak nějak hezčí.





Odstínově mi to taky přijde dost podobné na stálou kolekci.

Zelená.

Žlutá.

Bílá.

Světle růžová.

Jen ta broskvová je trošku do bronzova.

A výrazná růžová.

Vlastně to ani není moc letní barva. A je tam hodně zelené. Nevadí mi to.





Ale zase já novou verzi stálé kolekce doma ještě nemám.

Takže vlastně jo. Spokojenost.

Kupovala jsem tady. Platí se tam poštovné, ale jsem měla 20 % slevu.

Do Sephory LE Guerlain většinou dorazí dost pozdě.

Tak si to kdyžtak pohlídejte, většinou mívají jen tak jeden až dva kusy na prodejnu.

5 komentářů:

  1. už mesiac chodím do marionaud že či už prišli (mám tam zľavu, ktorú chcem na ne využiť). a ešte stále nie. už by som ich chcela mať doma. aký efekt robia na tvári? zistila som, že mythic sú na mňa v lete príliš svetlé - pôsobím tak zaprášene. tak používam presované crazy paris a vianočné (konečne mám pre nich využitie :-)) ale tieto by som fakt chcela mať.tá broskyňová do bronzova znie sľubne.viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je právě na pleti moc nevidím. třeba ty vánoční z opery mi jdou na pleti trošku do zlata, předloňské jarní z ráje mi přišly do růžova, tyhle vůbec nic. ale možná to je tím, že mi přišly dost zaprášené a všechny kuličky mám obalené v zelené, takže jsem se zatím pudrovala jenom zeleně... no a to prostě stáhne červenou a jinak to vypadá transparentně. určitě mají tyhle menší třpytky, než jsem zvyknutá u kuliček, přijde mi, že efekt bude právě dost nenápadný a míň třpytkatý.

      Vymazat
  2. Líbí se mi.Vůbec meteoritky mě berou a je jen otázkou času než si pořídim to vysněné lisované balení.

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, já bych potřebovala víc zeleně... ale zas jako mám jich doma docela dost a musela bcyh z tadytěch vyndavat tu červenou... a to už bych měla jedno balení jen červených navíc. Sice se dají jako tvářenka, ale je to takové nepraktické.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...