středa 24. června 2015

Péče o pleť v červnu

Snad někdy před rokem jsem si tady dělala srandu, že černá Origins maska je vhodná akorát tak pro dokonalou pleť, co potřebuje trošku zdokonalit. No a uběhl nějaký čas a já snad přesně takovou masku najednou potřebuji. V žádném případě netvrdím, že bych měla pleť perfektní, ale pokud si vzpomenu, jaké problémy jsem všechno řešila před rokem... tak právě teď je moje pleť pro mě dokonalá. Pomineme tedy ten menší exces z minulého týdne, kdy jsem se zapomněla odlíčit. To se mi nestalo snad už deset let a doufám, že už se to nikdy nestane. Naštěstí mi pak následující dva dny bylo tak špatně, že jsem si na pleti nic špatného nevšimla. Třetí den jsem se tedy trošku zhrozila, tolik černých teček jsem už hodně dlouho na jednom místě neviděla. Následky pořád řeším, ale jinak je moje pleť prostě v pohodě.

A teď jako... co za to může? Určitě DIY céčkové sérum (= vitamin C v prášku nasypaný do obyčejné vody užívaný dvakrát denně). Jo to miluji a nemůžu bez něj být. Mad Hippie originál asi bylo lepší, ale pokud vezmu v úvahu cenovku... tak zas o tolik lepší nebylo a vystačím si zrovna teď jen s domácí verzí. Určitě na tom má zásluhu i toner. Já snad na stará kolena propadnu drahým stříkacím vodám. Dokonce i s tou Nuxe pěnou jsme se tak pěkně usmířily, že se jí snad půjdu omluvit za to, že jsem na ni nadávala. MyChelle sérum mi v tomto skvělém mixu přijde skoro až nadbytečné, ale když už ho mám, tak ho ráda používám. Bílý neidentifikovatelný krém v balení od Oskia je zbytek Steamcreamu. No a vůbec nechápu, jaktože tady s námi pořád je Mellisa oční krém... ale je a začínáme spolu spokojený už desátý měsíc.




Večer je to s tou péčí trošku rozpolcené. Protože na jednu stranu, nic z toho výběru mi nějak k srdci nepřirostlo. Na stranu druhou si na to pleť zatím nestěžuje. I když je arganový olej mastný. A Derma E nic nedělá. A Antipodes je tam jenom proto, že už ho chci fakt spotřebovat, než se mi zkazí. To samé vlastně platí i pro Raw Gaia. A přitom já bych tak ráda prostě koupila nové balení Emma Hardie a byla spokojená. I to medové mýdlo BadeAnstalten mě snad až zklamalo... je fakt hodně mastné a nechává snad skoro až povlak.




A pokud jde o pleťové masky, tak z tohoto výběru by mi mohl zůstat jen Antipodes, May Lindstrom a Himalaya Herbals. No a všechno ostatní může klidně jít. Zuri je trapná a nic nedělá, zatím si ji nechávám jen pro tu její barvu. Soap&Glory je snad ještě strašnější a seriózně uvažuji, že to vyhodím. No a Aromatherapy Associates si zatím nechávám jenom proto, že furt nemůžu uvěřit, že něco, co v tak malém objemu stojí tak moc peněz... vlastně v podstatě nic nedělá. To chce prostě prozkoumat, ale zatím mám pocit, že to je splachování předražených liber do odpadu.




Takže... předraženým librám zmar a krásné pleti zdar!

12 komentářů:

  1. Oční krém 10. měsíc? Mě obvykle vydrží rok i víc. Proto se mi také moc neobměňují výrobky v péči. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? mně oční krém vydrží tak 7 nebo 8 měsíců. takže těch 10 mě fakt překvapuje.

      Vymazat
  2. Akurát sa aj ja chystám na DIY sérum s vitamínom C s tým že asi použijem ružovú vodu, už aj zbieram flaštičky s pipetkami :D Tak dúfam že narozdiel od séra ktoré mám aspoň niečo to domáce bude robiť :)

    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíce zaujalo to tuhé mýdlo.
    Zvu tě k soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  4. Argánový olej si teď chceme pořídit, tak jsem na to zvědavý..všude na to čtu jen samou chválu =)

    Michael
    Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten úvod o černé Origins mě rozesmál ;) Nedávno mě totiž navštívilo slušné stádo černých teček, ze dne na den a jen na bradě, za to opravdu v hojném počtu, těžko říct, čím to bylo, ale tak tělo teď dělá různé kotrmelce, MUDr. to vylepšuje vypisováním různého zobání.... tak možná tak vše do kupy.
    A tak jsem konečně vytáhla černou Origins, abych vyzkoušela, zda v okamžiku krize je nebo není účinná. A dobře si pamatuju na debatu tady, že černá Origins nakonec nic moc....
    No, napatlala jsem, zaujala pozici Budhy, vzývalavšechna kosmetická božstva a výsledek byl......NIC!
    Jako objektivně skoro nic....
    Ale upřímně čekala jsem zkrátka víc....
    Zdá se, že na tu vcelku pohodovou pleť je super, ale v okamžiku krize jako záchrana minimální...
    U Origins to mám tak - buď je věc báječná a skvělá a miluju ji, nebo naopak si říkám, že to jsou ty "prachy v odpadu".... no....
    Jinak asi vesmír či co - loni jsem taky s pletí zažila (poprvé v životě a doufám že naposled) opravdu peklo (myslím obličej) a letos jako v klidu (ťukám na dřevo ;) Snad nám to vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, černá origins je fakt dost na nic, když na to přijde. a teď už ji nemám, abych ověřila tu hypotézu s dokonalou a dokonalejší pletí. ovšem znovu si ji kvůli tomu fakt kupovat nebudu.

      Vymazat
  6. Cha, mně zrovna dnec přišlo Cčko v prášku od Hádka, to vyzkoušim teda! A já si jdu nandat na hlavu Mary Cohr Ice Lift, protože kyseliny od RENu se teď za sluníčka už bojím... fleky a tak
    Jo, a v neděli jsem zjistila, že May L. mají v Praze v Ingredients!!! Nikdy jsem tam nebyla, tak půjdu teda a jen doufám, že si tam budu připadat jako taková socka, že se neodvážim nic nakoupit, i když odměny na konci školního roku... Chtěla jsem sice MHD kupón, ale coby účy nemohly jezdit na černo, žejo... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. May Lindstrom jsem zaznamenala... úplně bych tak taky zašla, ale asi se v brzké době nepodaří. jinak jízdu na černo pro víc kosmetiky schvaluji.

      cečko je super. jen pozor na koncentraci, maximálně 20%, raději začínat s méně, může to podráždit, štípe to a rozhodně to nechat pořádně rozpustit, než naneseš. nedělat si velké dávky a nejlépe do tmavého skla, protože je cečko nestabilní... a po pár dnech začíná ztrácet účinky.

      Vymazat
    2. mohla bych poprosit o přesný rozpis poměrů na ten céčkový toner? koupila sem si céčkový prášek v DM a googlila návody, ale většina operuje s mírou tsp a netuším, jak odměřit její osminu ;) moc děkuji!!

      Vymazat
    3. ahoj, já to tedy vůbec neprožívám. dělám si sérum do hnědé lahvičky, jak je vyfocená. má 30 ml, na jednu dávku tam naleji vody zhruba do pětiny. takže dejme tomu 6 - 8 ml. k tomu přidám zhruba 3 - 5 těch mini naběraček z DM céčka. přitom tedy 5 už je docela silné, takže určitě doporučuji začít třeba jenom 2 - 3. tohle množství mi vydrží zhruba týden až dva, dávám ráno i večer plnou pipetu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...