pondělí 8. června 2015

Sleek: Glo Face and Body Highlighter (Bronze Baby)

* koupené u oficiálních Sleek v rámci nějaké slevové akce

Týjo, asi je trapný napsat, že mě horko v červnu překvapilo. No překvapilo a bohužel i značně zpomalilo. Nějak mi to nemyslí. Takže sice jsem měla v plánu v minulém týdnu asi tak další dva články... ale k realizaci nedošlo. No ale tak jako zvykejme si, nejsem zrovna už nejmladší, energie se mi nedostává a vůbec jsem taková už vysloužilá blogerka. Ale popojedem.




Jak začalo svítit slunko, tak určitě spousta lidí vytáhlo ze skříní a skříněk, šuplíků a šuplíčků nějaké ty bronzery. Protože slunečný bronz, jasný ne. No nejsem příliš bronzová. Chce se mi napsat, že nemám doma žádné bronzery, ale to by nebyla pravda. Jako když pořádně hrábnete, tak v té mojí sbírce asi 150 tvářenek nějaký ten bronzer najdete. Tak pět až deset kousků tipuji. A možná i nějaké další, kde mi není úplně jasné, jestli to je tedy ještě bronzer nebo vlastně už tvářenka.

Před pár týdny jsem chtěla jeden takový bronzer vytáhnout. Takový, co jsem milovala minulé léto. A já ho nemůžu najít. Což jsem se asi nepochlubila, ale už čtyři měsíce se stěhuji. A je pravda, že do toho nevkládám úplně všechnu možnou energii, takže se spíš nestěhuji, než stěhuji, ale výsledkem je to, že nějaká moje kosmetika je už přestěhovaná a jiná je zabalená a další je volně někde v oběhu, už jsem došla i do fáze, že už přestěhovanou kosmetiku stěhuji zase zpátky, protože ji najednou znovu potřebuji, takže prostě ten jeden bronzer nemůžu najít. Musela jsem si vybrat náhradu, a tak jsem vyzkoušela tento Sleek. Jinak ale bronzer, to je ještě dobrý, mnohem víc mě trápí, že nemůžu najít kraťase. Mám takový nejasný pocit, že v únoru, kdy jsem začala stěhovat, jsem všechny naše kraťase a sukně dala do jedné pěkné krabice, protože to přece v únoru nepotřebujeme, takže to klidně můžeme přestěhovat jako první... no a je tady červen a já pořád stěhuji a kraťase skončily bůhvíkde a doufám, že to ten bůh fakt ví, protože já to fakt nevím a čekám na nějaké znamení, protože ty kraťase už fakt docela potřebujeme. No nic opět popojedem směr Sleek.





Jsem od toho až tak moc nečekala. Takže jsem ani nebyla zklamaná a v několik málo ohledech jsem naopak byla příjemně překvapená. Protože už jsem toho dneska spoustu nakecala o tom, že jsem vysloužilá a že se stěhuji, tak teď to vezmu krátce.

Vůbec to nepráší, což bylo dost překvapení po uprášené tvářence.

Má to docela hezkou barvu, nebo docela je moc slabý výraz. Má to moc pěknou barvu. Opravdu hodně pěknou barvu. Je neutrální, bronzová bez oranžové, spíš bych řekla, že tak pěkně do neutrální červené. No a podle mě bronzery s červenou jsou prostě ty nej.

Výdrž je pěkná. Moc jsem ji tedy nesledovala úplně bedlivě, ale osm hodin minimálně u mě dá.

Je to fakt dost málo pigmentované. Po tom, co jsem od Sleek vyzkoušela tvářenky, tento bronzer a paletku očních stínů, si začínám myslet, že ten hype o velké pigmentaci Sleek produktů je nějaká trapná urban legend. Pro dostačující efekt na tvářích dávám dvě vrstvy a tím štětcem tedy na tvářence docela hodně šmrdlám.

Balení se otvírá špatně, ale lépe než u tvářenky nebo stínové paletky.

Pěkně to vypadá i jako oční stíny, hlavě ten do fialova (druhý odshora) s hnědým (úplně dole). Na očích je výdrž taková průměrná, pár hodin to dá, ale zázraky nečekejme. (Nepoužívám bázi pod oční stíny.)





Kdybych to měla shrnout, tak povím, že jsem vlastně spokojená. Sice bych byla raději, kdybych přece jenom našla ten bronzer od Sunkissed. S mým štěstím ho najdu v září spolu s kraťasami v jedné pěkně zabalené krabici. No tak do té doby se asi spokojím se Sleekem. I když některé barvy vypadají dost leskle, tak na tváři se spíš ukáže ten červeno-bronzový podtón a vypadá to přirozeně a moc pěkně. Z odstínů mě vlastně štve jen ten prostřední do žluta, ale ve smíchané barvě ho vidět není, takže pohoda.

Dokonce bych až řekla, že si Sleek opět získal moji pozornost. A docela ráda bych vyzkoušela i Bronze Block a to hned ve světlé i tmavé variantě. Ono to beztak vypadá spíš jako takový tvářenko-hybrid, takže po tom vlastně toužím až moc. Pokud by to neprášilo a výdrž mělo dobrou, tak se přenesu i přes nedobytné balení a malou pigmentaci. Tak uvidíme, jestli tomu mámení někdy podlehnu.

6 komentářů:

  1. Hezký multifunkční výrobek. Nechci psát bronzer, protože mi to přijde i jako tvářenka a highlighter, prostě jak to kdo použije. Možná bych se při hledání bronzeru měla zaměřit na něco takového, protože jsem hodně světlá a běžné bronzery jsou na mě tmavé. Je to jako pěst na oko. I v létě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... ona je to taková právě bronzero-tvářenka. nebo tvářenka, co dělá opálený vzhled. tak nějak bych to nazvala. právě bronzery, pokud jsi hodně světlá (jako já), je těžké najít. protože cokoliv oranžové vypadá špatně. taky musím hledat něco spíš do červena nebo vyloženě hnědé. a dobře na mně vypadají i takové jako bronzery do šeda. (ale to tedy hodně záleží na barevném podtonu pleti)

      Vymazat
  2. pár bronzerů jsem měla, ale nějak to s nima asi neumím tak, jak bych měla, takže jsem je rozdala, vlastním tuším jeden a ani ten nepoužívám...

    co se týká stěhování, pokouším se teď o cosi podobného a upřímně doufám, že mi to půjde o něco rychleji, protože z toho nemám úplně dobrý pocit... já jsem teda zatím nic nepřestěhovala, ale byt mám zamluvený už od března... takže asi tak nějak jsem na tom se stěhováním já. Přeju, ať ty kraťasy najdeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme na tom skoro stejně. já mám nový byt od konce února. ale už jsem si dala předsevzetí, že do konce června s tím prostě pohnu. teď mám tedy dva týdny ještě hodně jiné práce, ale pak!!! (jinak kraťase jsem ještě nenašla, ale zase je hnusně, takže pohoda)

      Vymazat
  3. Musím říct, že vypadá hodně dobře, akorát já jsem na používání bronzeru dost líná, kolikrát se "překecávám" k rozjasňovači. Jo, to je tak, když člověk ráno spěchá :D

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  4. To já tohle léto objevila kouzlo bronzeru od Essence, co už se neprodává :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...