sobota 11. července 2015

Alcina: regenerační řada pro suché a narušené

* dostala jsem k recenzi od českého zastoupení, děkuji pěkně

Příběh této recenze nezačal dobře. Začal vlastně už o loňských Vánocích, kdy v Ladybox Gold byly vzorky Alcina Royal a já je chtěla. Jakože fakt docela dost chtěla... a nic jsem nedostala. Pak to pokračovalo, když mi z Alciny nabídli něco na vyzkoušení za recenzi. A já opět chtěla Royal, prostě jsem ho fakt chtěla. A paní z Alciny byla tak drzá, že mi to nedala. Že prý nevhodný pro můj typ vlasů. Jako ona by mi to dala, asi nejspíš, kdybych trvala na svém, ale vymlouvala mi to. I to mě trošku urazilo, jako já nejsem žádná taková prodejná do větru a k recenzi už skoro nic neberu a když chci vzít a něco fakt chci... tak oni mi to nedají? Nepošlou mi to kurýrem, který bude při předávání prozpěvovat Happy Testing to You? A ještě mají tu drzost, že mi kecají do mého skvělého a neomylného výběru? Kam to blogování jenom spěje? No jsem se urazila, si pište... ale jak jsem slušně vychovaná, tak jsem z toho už nechtěla vycouvat a nechala jsem si poslat šampon a kondicionér pro svoje vlasy. Jo to jsem zase ocenila, že Alcina mrktg se zeptal, jaké mám vlasy a podle toho to ošéfoval.

Nakonec to ale dopadlo dobře, v balíčku jsem kromě řady Restorative dostala i vzorky Royal. Konečně mě vesmír vyslyšel. Dopadlo to ale taky dost divně, protože já ty královské vzorky ještě nepoužila. Vlastně od té doby, co mám šampon (hlavně šampon) a možná i tu pěnu Restorative, tak jsem skoro žádný jiný šampon nepoužila. Až tak to dopadlo.





Loreal Mythic Oil se na mě smutně kouká z koutku v koupelně. Loreal Fibralogy se tedy občas ke slovu dostane, ale moc často se to nestane. A Pure Fiji mám ještě sice nějaký v šuplíku, ale ani se mi nechce vytahovat. Protože prostě Alcina jede. A proč vlastně? Protože se mi po ní vůbec nemastí vlasy. Ale fakt jako vůbec. Svůj dřívější maximální čtyřdenní interval, když to trošku zkombinuji se suchým šamponem, bez problémů prodloužím na dnů celkem osm... a to si pak stejně myji hlavu spíš proto, že už si připadám jako prase, než že by to bylo fakt potřeba. A třeba zrovna dneska je pátek, hlavu jsem si myla ve středu ráno (šampon Alcina + kondiconér Mythic Oil) a já snad jdu do rozpuštěných vlasů, i když to je v podstatě třetí den aneb den, kdy jsem dříve sahala po suchém šamponu a gumičce.

Úplně nevím, čím to je. Nikdy jsem neměla takovou reakci na jakýkoliv šampon. Fakt nikdy. Prostě tři dny, přes to nejel vlak, maximálně trošku popojel do čtvrtého dne, pokud jsem natankovala nějaký ten suchý šampon. Alcina mi fakt dá i bez suchého šamponu pět dní. Jako jasně, není to stoprocentní, ale dva dny rozpuštěných vlasů, třetí už to trošku hapruje (ten vzhled), ale čtvrtý a pátý bez problémů v drdolu a ani si nepřijdu nějak přehnaně nechutná. Což je až zvláštní, protože řada Restorative je určená pro suché a poškozené vlasy, takže jsem spíš čekala něco výživnějšího. Ale ne, šampon ten hlavně umyje, prostě tak standardně umyje. Nevím, co víc k tomu dodat, když umyje, tak umyje. Neobsahuje silikony, což bylo jediný, co jsem si kontrolovala. Efekt na vlasech je... řekla bych prostě průměrný. Takové normální umyté vlasy to umí. Nic neobvyklého. Kromě toho, že se mi pak ty vlasy nemastí.




Takže to byl šampon. Boží. Jestli vás trápí mastné a rychle se mastící vlasy, tak za mě prostě tahle Alcina jedno velké ano. Teď ta regenerační pěna.

Asi to nechápu. Na jednu stranu oceňuji, že je bezoplachová. Dost často se mi stane, že vylezu z umytými vlasy ze sprchy a teprve potom mi dojde, že jsem ten kondicionér opět nepoužila. Jo moje vlasy jsou natolik boží, zdravé a krásné samy o sobě, že si můžu dovolit nepoužívat kondicionér. Ale jako když už si vzpomenu, ale už jsem na suchu, tak výhodou Alciny je, že si můžu napěnit i tak. Pěna by se asi měla nanášet do čerstvě vysušených vlasů, ale už jsem dávala skoro i do suchých a taky se nic nestalo.

No nic se nestalo... což je asi ten problém, který s pěnou mám. Podle mě to totiž nic nedělá. Až na to, že to vypadá cool a připomíná mi to moje mládí, kdy jsem mamince na tajňačku v patnácti kradla pěnové tužidlo v koupelně. Alcina je tedy už více hightech, takže to netuží, nelepí, snadno se nanáší, hned se vsakuje. Jako trošku hodně subjektivně mi přijde, že to pomalu spíš až vysušuje vlasy. Občas mám pocit, a občas ho vesele následuji, že bych si měla máznout ještě něco lepšího. Pěna ani nějak nepodporuje ty dobré vlastnosti šamponu, vlasy si prostě nemusím mýt, ať už jsem pěnu použila nebo ne. Jediný důvod, proč používat pěnu, bych viděla ve vůni. Ono to voní tak krásně, jak čerstvě vyprané prádlo. A je to cítit z vlasů i dva až tři dny. Prostě jo, tohle můžu... ale jinak? Jinak si do vlasů raději mažu něco jiného. Jako možná to je jenom můj vlasový problém, jak říkám, že kondicionér nepotřebuji, takže možná nějaké poškozenější vlasy by účinek poznaly? Jakože sice něco to udělá, ale vůbec to nezatíží? Možná...





Kdybych to měla shrnout, tak už asi dva měsíce se fakt seriózně chystám vyzkoušet i vzorky Royal. Abych vám mohla názor připsat k této recenzi. A už dva měsíce systematicky sahám v koupelně při umývání vlasů po této Restorative řadě. Protože prostě, pokud si mám vybrat mezi novým zážitkem a nemytím si vlasů týden... jo vyberu si ten týden bez mytí vlasů. Čím delší mám vlasy, tím výraznější mám i pocit, že jich mám nějak moc. A tím méně se mi ty vlasy prostě chtějí umývat. Takže asi tak. Šampon kupte, pěna je asi spíš nadstavba, kterou já osobně nepotřebuji, ale používám ráda, protože hezky voní.

4 komentáře:

  1. Chci, chci, chci! Ale trochu bojim, co to nakonec udělá na mastných vlasech... No, jdu to někam prostudovat blíže.

    OdpovědětVymazat
  2. tak kupkupkup! bohužel ale mastné vlasy nemám, takže s tím nepomůžu. budeš muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už mám na cestě tři šampony co měli v mrňavém balení (ten co ty, na barvené a jemný, škoda, že nebyl i na objem).

      Vymazat
    2. to jaká jsi šikovná... a já už druhý den brousím po eshopech a nic jsem nikde zatím nekoupila. *cítí se zahanbeně*

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...