středa 22. července 2015

Bio Beauté by Nuxe: micelární čistící pěna s pomerančem

* koupené na matas.dk

A já pořád asi nevím. Nuxe mi je totiž jako značka dost nesympatická. I když balzám na rty miluji. Ale všechen ten rozruch kolem českého Nuxe mi nějak iracionálně pověděl, že Nuxe až tak fajn není. Což asi není? Rozhodně není úplně fajn, že si hraje na něco víc, protože to jejich složení nic moc. Takže asi aby to vyrovnali, tak vymysleli přírodnější a lepší řadu... neboli Bio Beauté by Nuxe. Taky vám to přijde jen jako nehorázná marketingová ********* (slovo bylo autocenzurováno)? Což musím uznat, že oni ten marketing mají docela zvládnutý. Tak jako celkově, v žádném případě nemyslím český blogo marketing, myslím ten celkový značkový image. Ten je promakaný do posledního detailu. Něco prostě lepšího, luxusnějšího, francouzského, z lékárny... Stejně jako třeba u Caudalie to mají i v Nuxe prostě vymyšlené moc dobře.

No ale nevadí, raději k tématu. Čistící pěna. Na ty já slyším. K tomu sice Nuxe, to luxusní Nuxe, ale přírodnější a tak nějak přístupnější. Co na tom nemilovat? A já ze začátku šla hustě proti proudu a nemilovala. Tu vůni. Je prostě divná. Tu konzistenci. Je prostě málo krémová. Skoro spíš až tekutá, mi přišla. To čištění. Mi to přišlo nedostatečné. Jak jinak. Jsem se ovšem mýlila. Neříkám, že by se nějak vytvořila nehynoucí láska mezi námi děvčaty, ale postupem času jsme se naučily s pěnou vzájemně koexistovat. Já si zvykla na trošku lehčí (ve smyslu méně krémovitější) konzistenci, než co jsem byla zvyklá u Rudolpfa. A pěna na oplátku akcetovala, že já jsem proti ní zaujatá od prvního zmáčknutí. Šla na mě pomalu, až jsem se naučila mít ji ráda. Včetně neobvyklé vůně a prázdné konzistence. 




Neumím to lépe popsat. Prostě prázdná konzistence. Když si představíte pěnu, tak to jsou bublinky. Bublinky u Rudolpha nebo L’Occitane byly jakoby plněné. Jak kdyby něco obsahovaly. Jak luxusní čokoláda s náplní. Vílí tajemství krásy? Nebo tak nějak. U Nuxe mi to přišlo, že tam nic není. Prázdný velikonoční zajíček. Jen čokoláda. Prostě jenom prázdné bublinky pěny. Zatímco s L’Occitane máte pocit, že se chcete postupně ponořit do těch bublinek a spokojeně umřít. Naprosto v klidu. A u Nuxe je ten pocit tak nějak prázdný. A je o to prázdnější, o co víc ten jejich marketing sliboval.

Je možné, že je to prostě tím, že to mezi mnou a pěnou nezajiskřilo. Protože objektivně nemáme spolu problém. Tedy až na tu vůni... na tu jsem si ale nakonec zvykla. Jinak pěna čistí velmi dobře, povlak na pleti nenechává, snadno a rychle se smývá. Ideální pro ranní čištění. Na druhou stranu ale umí pěna i odličovat. A to bez kompromisů. I s řasenkou je na první dobrou všechno pryč.

Nebo já nevím, nebo jsem prostě divná. Klidně si Nuxe kupujte, špatný to není. Já už na příště spíš odolám.




Složení:

Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Caprylyl/Capryl Glucoside Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Water*, Glycerin, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Cottonseedamphoacetate, Capryloyl Glycine, Aloe Bardensis Leaf Juice Powder*, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract*, Prunus Domestica Fruit Extract*, Morus Nigra Fruit Extract*, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene (N0338/B).*issu de l'Agriculture Biologique.



4 komentáře:

  1. Zvažovala jsem, ale po shlédnutí složení teda ne, děkuju... Na suchou kůži si teda sulfáty fakt cpát nechci, pokud se teda nechci začít loupat a udrbat se k smrti.
    Hele, pamatuješ, jak jsi recenzovala tu Alverde řadu pro děti? Tak já si na základě tvojí recenze šla koupit ten sprcháčošampon a po přečtení složení jsem si s ním začala mejt i obličej. A na nic lepšího jsem zatím nenatrefila - nesmrdí, nevysušuje, nemám na něj alergickou reakci, umyje ; a navíc mi výrazně zredukoval množství věcí v koupelně, jelikož mi nahradil sprcháč, šampon, intimní mýdlo a mýdlo na obličej. Takže trb, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemám suchou kůži, takže neposoudím, ale určitě nevysušuje. mně se spíš líbilo, že to nenechává vůbec žádný povlak. ale přesně, Rudolph má to složení lepší, u L’Occitane tedy nevím, tam to nejspíš o moc lepší nebude.

      šampon na pleť jo? to mě nalákalo. já hlavně vždycky přesvědčuji děti, že ten šampon znovu koupíme a oni si pokaždý vyberou něco, co je spíš růžové a nejlíp s princeznou. ale dochází nám dětský šampon, asi si tentokrát dojdu do DM sama...

      Vymazat
    2. Hele zkus to! Jako neodlíčí (to ani omylem, aspoň moje voděodolné líčení ne), ale vyčistí moc hezky. Jen má teda hned na druhém místě glycerin - což není ideální, ale za tu cenu...
      Jinak tvůj problém chápu, mně taky moje náhradní děti v Irsku nutily kupovat jim za kosmetiku (šampon, mýdlo a pastu) kdejakej hnus v Everything 2 euro shopu, protože na tom byl obrázek z Frozen. :-) Leda to princeznám přelít do jiné lahvičky.

      Vymazat
  2. Já teda ani nepostřehla, že tady ta značka je, ale už nemám ani chuť jí zkoušet. Prázdný velikonoční zajíček by mě zklamal :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...