sobota 18. července 2015

Malé stěhovací okénko

Před rokem a půl jsem dostala jako dárek k nákupu předraženou svíčku. Abych to objasnila, tak totiž nejsem svíčková osoba. Nechápu hysterii kolem Yankee Candle. A nechápu ani oblíbenost svíček, kde balení stojí víc než makeup od Diora. Svíčky jsem navíc ochotná dobrovolně pálit a tolerovat maximálně o Vánocích. Moje ignorace všech svíček jde dokonce tak daleko, že nemám doma ani aromalampu. Nějakou tu svíčku asi Brise jsem si koupila dvakrát v životě... a asi jo vonělo to pěkně, ale nějak mě to nepřinutilo k opakování. Takže drahá svíčka k nákupu je podle mě naprostá zbytečnost.

Ale dostala jsem Diptyque. Koukala jsem na tu drahou svíčku, malé balení za dvacet liber... a nevěděla, co s tím jako. Zapálit? Hned jen tak? A není to divný? Není to jakože rouhání nebo něco? Tak jsem ji schovala a dala jsem si předsevzetí, že svíčku zapálím, až si koupím svůj vlastní byt. A ten okamžik je tady. Koupila jsem a po půl roce stěhování už spíš bydlíme, než nebydlíme. A já pořád koukám na tu předraženou svíčku a pořád nevím, jestli tedy zapálit na oslavu nebo co teda.




Nebo spíš zapálit, až to tady nebude vypadat takto? Protože přiznejme si to, byt je sice pěkný, ale zatím to je spíš skladiště než cokoliv jiného. Navíc jsem jeho koupí získala tak nějak dojem, že prostě mám splněno. Že byt už je a nic jiného to nepotřebuje. Mám trošku obavy, že ve stavu "máme doma skladiště a žádný nábytek" se budeme nacházet ještě dlouho. Dokonce v tom holostylu začínám nacházet zalíbení.




Nehorázný nepořádek tak panuje ve všech pokojích a my se kolem nepořádku nenápadně protahujeme a ignorujeme ho. Což je trošku škoda, protože třeba u dětského pokoje jsem po delším období nerozhodnosti získala pocit, že je moc krásný. Jsem si nebyla jistá tou zelenou totiž. Hlavně holky chtěly pokojíček modrý, vybíraly si barvu docela dlouho... jejich výběr mě trošku překvapil, ale v podstatě mi to bylo jedno. Jejich otec a malíř v jednom ale usoudil, že jeho názor je důležitější než názor jeho dětí, takže při předávání díla nás trošku překvapil tím, že je pokoj zelený. Ale zvykáme si. A musím uznat, že s červenooranžovými postelemi, modrými prostěradly a hnědou podlahou to vypadá pěkně. Růžová je krabice na hračky, a když nad tím tak přemýšlím, tak potřebujeme žlutý stolek a fialové závěsy. Taky máte rádi barvy? Prostě jenom barvy bez zbytečných vzorů, potisků, obrázků a jiných vylepšováků? Jen silné výrazné barvy!




Při vybalování jsem navíc objevila spoustu věcí, které nemohly být tři roky vybalené z důvodů nedostatku prostoru. A tak jsem objevila tuto stylovou truhlu, ještě stylovější fotku, kterou si musím rychle někam pověsit, a hlavně tu nejlepší termosku na čaj.






A taky jsem odhalila několik trošku znepokojivých skutečností. Mám víc bílých triček a košil než všech ostatních barev dohromady. Mám asi patnáct podobně šedivých šatů. Což je pořád méně než 50 shades od grey, ale existují i jiné barvy přece, tak proč pořád kupuji jen šedivé šaty? A hromadím prázdné obaly od kosmetiky, navíc se asi nedokážu přinutit je vyhodit. Tak co s tím?






A dělala jsem pořádek v kosmetice. Nijak extrémně a chtělo by to víc. Zhrozila jsem se počtem svých rtěnek, protože jsem za poslední rok nosila akorát tak zúžený výběr zhruba deseti. Počet mých tvářenek mě nechal docela klidnou, ale i tak... je jich hodně. A zjistila jsem, že mám asi tři krabice vzorků, to bych chtěla spotřebovat.

A kontrolní otázka na závěr, vzhledem k tomu, že při počítání jsem tvářenky trošku nafotila, takže si je dáme asi příště... kolik mám doma tvářenek?

27 komentářů:

  1. Fotky mi silně připomínají dobu přesně před rokem, kdy jsme se začali stěhovat do většího bytu. Zvládli jsme to, do půl roku jsem dokonce našla i všechny drobnosti, které jsem při balení zastrčila na nejhloupější místa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se právě taky stěhujeme do většího... a mám pocit, že tolik prostoru znamená, že sem můžu natahat krámů plno a ještě víc.

      Vymazat
  2. Nebyla tu kdysi stejná tvářenková otázka jako soutěžní? Já tipuju... 78 kousků :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už si nepamatuji, ale mám pocit, že jsem svoje tvářenky ještě nikdy nepočítala. i když nějaké ty tvářenky už tady byly, to je pravda.

      Vymazat
  3. Stěhování. Do pár let nás to čeká též q už teď se toho děsím...:D A myslím si, že máš cca 100 tvářenek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se právě na to stěhování těšila, takže bych si vlastně neměla stěžovat. no a počet tvářenek zatím asi nechám bez komentáře, ale moc daleko nejsi.

      Vymazat
  4. Bydlení bez většiny nábytku je náhodou fajn, taky jsem tomu po pár měsících přišla na chuť. Já bych to viděla na nějakých 85 tvářenek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako to holobydlení má něco do sebe. vůbec se mi ani nechce dokupovat nějaký nábytek...

      Vymazat
  5. Zrovna jsem chtěla napsat, at dáš článek o tvé sbírce tvářenek a koukám, že s tím počítáš předem :-) No ten počet mě fakt zajímá. Tak já tipnu třeba 72.
    Jo a jsem fakt ráda, že píšeš dál, jelikož nevynechávám jediný článek, a že jich poslední dobou tak porůznu vynechávám docela dost (všude jinde než u tebe).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji. jasně, že tvářenky jsou nafocené. jsem se tomu sice pokaždé bránila, ale stěhování je na to nejlepší příležitost.

      Vymazat
  6. Zátiší krabic jak od nás z obýváku... :)
    Barvy jsou fajn, ale doma je mám spíš jako doplňky, vše ostatní je neutrálně "nudné" :) tedy postupně se opět stává, jak dokupujeme nový nábytek. Máš super, že krabicový systém Ti vyhovuje, mě dovádí k lehkému šílenství :))
    A asi to už zmíněné bylo, kolik jich máš doma, ale jsem lenoch, abych to hledala , takže 96ks tipuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě zase neumím asi neutrálno. prostě se mi nejlíp nakupují barvy všude kolem. hlavně vesele, nevím jak nakupovat neutrální barvy vybavení do bytu.

      Vymazat
  7. ja si teda netipnem presne cislo, ale myslim, ze trojciferne bude! tie minimalisticke saty su skvele!!! cervene pery k tomu a viac farieb ani netreba ;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj šedé šaty jsou fajn. jen je trošku blbé, že se ty spodní světle šedé šaty dost mačkají a vyžadují tak docela údržbu, navíc mají kolovou sukni, co se blbě žehlí... nemám ráda oblečení, co se musí složitě žehlit, takže je bohužel moc nenosím no. škoda.

      Vymazat
  8. Zlozvyk hromadit prázdné krabičky od kosmetiky mám taky :). Budu troškař a tipnu jen přes 50, protože víc si prostě neumím představit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten zlozvyk je ale strašný. hlavně já se vůbec nedokážu přinutit k tomu, abych to vyhodila. no a jinak si představuj víc...

      Vymazat
  9. Tá truhlica je náádhernááá!!!! Ja zasa mám doma málo bielych tričiek, čo už mi aj vadí, lebo niekedy chcem ísť niekam len tak v bielom a nemám biele tričká! :-( No nič, asi pôjdem na nákup :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě odejdu s bílým tričkem snad pokaždé, když se dostanu do obchodu. to je snad už nějaká nemoc nebo co. ale zase život bez bílého trička si nedokážu představit, takže je dobré mít zásobu.

      Vymazat
  10. Svíčky zapaluju ráda, líbí se mi mihotavé světýlka. Vystačím si s čajovkama, strkám je do různých sklenic ... Asi bych už déle neotálela a práskla bych i do té Diptyque, důvod je dostatečný , stěhování je pro mê noční můra!
    Něco tvářenek si u Tebe pamatuju, ale cosi mi říká, že to byla jen špička ledovce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Diptyque už není panenská. a za mě tedy musím říct, že nic moc. nechápu, proč lidi dávají tolik peněz za tohle. jsem čekala voňavou extázi a ono to bylo spíš takové nenápadné nic moc... ale uznávám, že to bylo jemně cítit v celém 3+1. to se zase Brise nikdy nepodařilo.

      Vymazat
  11. Taky nechápu svíčkovou hysterii ... Navíc mi ani žádná nevoní, takže jsem v klidu :D za ty prachy si koupím radši kosmetiku ... Nebo čokoládu ;) barevný pokojík je náhodou boží, kdy jindy ho člověk může mít, než v dětství, aniž by se na něj ostatní divali blbě? I když já bych se barvám nebránila ani teď ;) za chvíli se budeme taky stěhovat a když jsem chlapovi oznámila, že budeme mít mimo jiné v ložnici modrý strop, tak radši ani nic neříkal, ale jeho výraz mluvil za vše :D a tvářenek máš 93! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. modrý strop je super! to schvaluji. já tedy vzhledem k tomu, že znám svou mánii nakupování barevných věcí, jsem si nechala vymalovat všude jinde bíle, protože pak by to možná bylo až moc... nebo ne? barev není nikdy moc!

      Vymazat
  12. Já kdybych bydlela sama, tak snad nevybalím :D Stačí mi matrace, zásuvka, wifi a trochu funkční kuchyň :D Jinak to kolem svíček též nechápu. Nejsem vůbec svíčkový člověk a i když doma mamka sem a tam nějakou zapálila, tak mě samotnou to nikdy nenapadlo a vůbec existenci svíček docela ignoruju, pokud nějakou nedostanu darem a někam nezašoupnu :) I když miluju nakupování blbostí, tak tohle mě nikdy neoslovilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych bydlela sama, tak mám postel, skříň na oblečení, u ní židli, další židli v předsíni, stůl bez židlí v kuchyni, nějaké to nádobí, skříň na kosmetiku, plnou ledničku kosmetiky... a wifi. víc ke štěstí asi nepotřebuji. zbytek může klidně zůstat v krabicích. navíc čím déle krabice někde stojí, tím více vypadá jako kus nábytku a jako odkládací stolek. a tím míň člověk potřebuje ty věci, co jsou uvnitř krabice.

      Vymazat
  13. Ty krabice naprosto chápu, traumatizuje mě stěhování i vybalování a po návratu odněkud jsem schopná kufr se zbytkem nevybalených věcí překračovat týden. Btw ten kufr je překrásnej. A sdílím i liknavý postoj k bronzerům, vlastně moc nevím, co s nimi. Tak z nich aspoň občas utřu prach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já zase vybaluji ráda, ale že to nemám kam vybalit, protože nábytek zase nakupuji dost nerada... tak prostě nevybaluji. tedy moje máma už ze mě trošku roste a dává mi rady, co mám koupit na nábytek, ale zatím mě to nechává dost chladnou.

      Vymazat
  14. Dětem fakt závidím ty barvy, já měla obyč bílou vždy :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...