neděle 26. července 2015

Nastříkáno podruhé

Ještě jednou si dáme stříkací článek. (vzkaz pro všechny: klidně si představujte všechny ty stříkací dvojsmysly, já si je při psaní taky představovala ve všech možných směrech) Tentokrát nastříkáno do vlasů a do pupíku. Dobře do pupíku ne, ale nastříkáno na nohy a tak.

Na úvod bych ráda poznamenala, že asi nemám ráda stříkací formu kosmetiky. Ale vůbec ne. Ještě jsem ochotná to tolerovat u tonika nebo pleťové vody. Nebo normální vody pro osvěžení. Taky v posledních dnech na sebe stříkáte vodu vytaženou z ledničky? Ale jinak je to strašný. Prostě namazat si nohy něčím stříkacím je pro mě utrpení a mám z toho ještě dvě hodiny po akci tik v oku. Protože asi tak polovina stříkané tekutiny stejně skončí někde mimo, nejčastěji třeba v posteli nebo na zemi nebo na stěně. To samé, když se stříká do vlasů. Olej všude a na vlasech nic, to je situace, ke které dochází častěji, než bych ráda.

Dnešní stříkací lahvičky (kromě Gliss Kur) tedy používám tak, že stříkám do dlaní. A teprve potom nanáším na místo určení. V takovém případě ale fakt nechápu, proč to má stříkátko. Kdyby to mělo obyčejnou pumpičku, tak bych to stejně nanesla rychleji. Takže tak.




Naučila jsem se odolávat kamenným obchodům YR. Občas mi ještě chodí slevové kupónky a já je pomalu už ani nečtu. Do obchodů nechodím, a když už tam jednou za dva měsíce zabloudím, tak nic nekupuji a odcházím hrdě středem. Už snad dva roky. Jsem na sebe pyšná. No a dostali mě na newsletter. Už  ani nevím, proč si ho nechávám posílat, rozhodně to bylo špatné rozhodnutí se na ten jejich list přihlásit. Nakonec mě prostě dostali. To byla nabídka, co se neodmítá (tak nějak). Letní taška s pěti produkty snad za dvě stovky, k tomu jsem vzala peeling a Tradition de Hammam krém, dostala jsem dárek zdarma, úložné boxy zdarma, dopravu zdarma... no tisícovka utracená za spoustu věcí zdarma a ve výsledku jakože nic moc. A taky to bylo hnusně zabalený a trvalo jim asi týden, než došel balíček. Tento hydratační sprej taky stojí spíš za zdarma než za nějaké peníze. A že prý je pro suchou pokožku. No tak to tedy jedno velké HAHA. Ani moc nevoní a jeho největší výhodou je to, že se rychle vsakuje. Což je v horku super. Ale zase to nic nedělá a že by to nějak hydratovalo... tak o tom si můžeme nechat zdát. Jo a navíc to trošku lepí a tak.

Slibovala jsem si od toho hodně. Na zarůstání chloupků dost trpím. No a nebyla jsem úplně zklamaná. Ale zase nějaký zázrak to taky není, úspěšnost bych viděla asi tak na 50 %. A je to docela fajn. Konzistence je tekutá, rychle se vsakuje, dokonce mi i příjemně voní, trošku to tedy štípe (obsahuje AHA kyseliny), ale jinak nemám jedinou námitku. Námitku mám až k velikosti a ceně. 50 ml ubývá sakra rychle. A jedno balení stojí v přepočtu přes tři stovky. Kdyby to alespoň fakt spolehlivě fungovalo. Ale ono to funguje tak na půl, takže mám pocit, že toho mám dávat víc... a o to rychleji to ubývá.

Na úvod je nutno poznamenat, že nechápu oblibu olejů na vlasy. Nebo tedy spíš "olejů" na vlasy, protože dost často jsou tyto oleje tak akorát mixem pěti silikonů. Což mi přijde dost vtipný, se vší tou momentální hysterií kolem bezsilikonových šamponů... ale nevím, možná silikony v šamponech řeší jiní než ti, co opěvují zázračné účinky "olejíčků" na vlasy. No nic, každopádně: se mnou tyto vlasové olejíčky nic nedělají. Nanáším na suché, nanáším na mokré, na vlhké, na čerstvě umyté, čerstvě špinavé... ráno v poledne večer... a nic. Biosilk, Chi, jakýsi L’Oreal... nic. Tedy jednou se něco stalo. To jsem dávala do skoro suchých a vylila jsem si do dlaně skoro polovinu minibalení Biosilku. A najednou to tady bylo. Hebčí a jemnější vlasy, neelektrizovaly a tak nějak při pohození hlavou jsem vypadala jak z trapné reklamy na Head&Shoulders. Vydrželo to asi den. A podruhé jsem toho už nikdy nedosáhla, i když se od té doby snažím. No a Alterna je hodně chválená, tak jsem to vyzkoušela... a opět akorát tak jedno velké nic. NIC. Jen to tedy pěkně vonělo, to zase jo. A to jsem si toho dávala skoro až hodně, pořád víc a víc, lahvička (25 ml) mi vydržela na 6 použití... a ani jednou nic. Ale vonělo to pěkně.

Tohle taky dělá jedno takové menší nic. Ale pořád je to nic lepší než u Alterny. Protože minimálně, když už nic, tak to pomáhá s rozčesáváním vlasů. Nedávno jsem narazila na článek, že jsou rozdíly mezi jednotlivými variantami Gliss Kur sprejů. Jsem si ale kromě vůně nikdy nevšimla žádného rozdílu. Všechny ty spreje na mě fungují stejně. Pomůžou mi rozčesat vlasy, trošku je i uhladí, přitom je nezatíží a navíc navoní. Ta vůně je sice chemická, možná až moc silná, ale docela příjemná a je vonět z vlasů i druhý den. Sprej sice kupuji spíš pro děti, a ty ho s nadšením používají každý den, ale občas se nebráním ani tomu, že ho nastříkám sobě. Nejraději mám jakousi růžovou verzi (řada Liquid Silk? asi), ale jenom proto, že mi nejvíc voní, jinak fakt rozdíly nevidím.


Minule jsem se vlastně ptala, jestli stříkáte rádi. Tak se tentokrát zeptám ... ehm ... tak co jste na sebe od minule zajímavého stříkli?

17 komentářů:

  1. Fakt ti oleje ve vlasech nic nedělají - já mám ještě variantu mastné splihlé vlasy:-)) Ale mám teď ten lehčí olej od Macadamia, ten nemastí, ale dávám před sušením jen pro dobrý pocit, že pečuji o konečky. Jestli to něco dělá, se mi moc nezdá. A stříkací mazadla přelívám do nudných lahviček. Mačkat stříkátko naolejovanýma rukama je fakt nad mé síly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. varianty zplihlých (týjo a doufám, že se to píše takto, jsem vyzkoušela asi pět variant a tato mi přijde nejlepší) ... takže zplihlých vlasů se vždycky bojím a nikdy se to právě nestalo. takže mi to nedělá nic. ale mám právě zdravé vlasy, takže moje teorie je ta, že prostě na normální zdravé v podstatě nebarvené vlasy to nefunguje, protože vlas je hladký sám o sobě a nepotřebuje silikon. takže za mě prostě tyhle čisté silikony s přídavkem něco málo olejů jsou prostě pro moje vlasy naprosto zbytečné, protože nepoznám rozdíl.

      Vymazat
    2. Tvl fakt - ještě jsem to kontrolovala, zplihlé je správně. Se musím polepšit. Asi to tak bude, já mám vlasy odbarvené, navíc je momentálně nechávám dorůstat. Tak jim ty silikonky dopřávám.

      Vymazat
    3. mi právě na první pohled přišlo splihlé taky dobře, mi to ale oprava pořád podtrhávala červeně, tak jsem si vyložila, že takto se to nejspíš píše správně slovensky. nevím, jak jsem na to přišla, ale bouchla jsem se dneska do hlavy, tak jsem trošku zmatená. prostě je to takové obtížné slovo... s/z i/y h/ch no děje se tam toho hodně.

      Vymazat
  2. Se stříkací kosmetikou mám úplně stejný problém - produkt je všude možně, jen ne na mém těle :D nedávno jsem si koupila mléko ve spreji z limitky od Alverde, má zajímavou vodní vůni, je lehké a okamžitě se vsakuje, takže na léto ideál, ale taky si ho nejdřív nafíkám do dlaní a pak natírám na tělo ... silikonové oleje do vlasů nemůžu používat, páč mi pak naskáčou boule na obličeji, přesně tam, kde se ho vlasy dotýkají :( takže dávám ty, které mám v zásobě na pleť, teď třeba dýňový nebo jojobový ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z přírodních věcí si dávám do vlasů raději máslo/krém. ty mají mnohem lepší účinky, fakt uhladí a zjemní. rostlinné oleje jsou pro mě zvláštní. nejdřív nic nedělají, tak přidám a najednou mám mastné vlasy. je tam takové krátké okénko, kdy rostlinné oleje na mých vlasech vypadají hezky, ale ta hranice mezi hezkým a mastným je strašně špatně identifikovatelná a dost často ji prostě překročím. takže rostlinné oleje za mě spíš ne.

      Vymazat
    2. abych pravdu řekla, tak dávat si dovlasů másto nebo krém mě v životě nenapadlo :D oleje dávam jen trošku do konečků hned po umytí a vysušení ručníkem a pak znovu po uschnutí, taky jsem dřív měla problém s mastnotou nebo s tím, že olej nic nedělal, ale tento systém mi vyhovuje ;)

      Vymazat
    3. mi by to dřív taky nenapadlo, ale nakonec mi to přijde lepší než oleje. hlavně moje vlasy moc nemusí ani olejové zábaly, z toho jsem vždycky mastná ještě dvě mytí hlavy... a vůbec mám po olejových zábalech většinou škaredé vlasy. takové mastné, ale přitom nemastné neslané.

      Vymazat
    4. olejový zábal jsem zkusila dvakrát, jednou s kokosákem a jednou s oliváčem a vždycky to dopadlo katastrofálně (přesně jak píšeš) :D ale v době, kdy mě nehorázně svědila hlava jsem dávala trošku kokosáku na pokožku před mytím (do suchých vlasů), nechala třeba hoďku působit a pak umyla šampónem a musím uznat, že to fakt pomáhalo ;)

      Vymazat
  3. Z toho o com si pisala poznam len Gliss Kur ale ja na neho nedam dopustit. Mam vlnite vlasy, ak ich rozcesem tak mi poletuju okolo celej hlavy a posobia "krepatym" dojmom a tento sprej ich stale vie dostat do nejakej pouzitelnej podoby - akoze "definuje" vlny, su lesklejsie a posobia tak nejak zdravsie... Moja oblubena je cierna verzia myslim, ze s keratinom alebo tak nejak, ta ruzova mi prisla prave najslabsie...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš černá varianta jo? tu jsem ještě neměla. hlavně tyhle Gliss Kury většinou kupuji nahodile a jenom ty, co jsou nějak v akci, takže teď máme fialový, protože stál jenom asi padesát. ale je pravda, že fialový bych znovu asi nekoupila, moc mi nevoní. tak že bych si příště připlatila pár desetikorun a vybrala ten černý?

      Vymazat
  4. Dopotřebovala jsem všechny termální vody. Takže osvěžuju růžovou vodou od Purity Vision. Dřív jsem měla slaměnku od Loccitane, ale jak se furt stěhuju a nestěhuju, tak je "někde zabalená" a jen velký krabicový Bůžek asi ví kde...

    A co se týče Alterny, tak přijatelně uhladila culík, ale to je asi vše, hlubších výkonů jsem si taky nevšimla. Mnohem radši mám jejich Bamboo Mist s třpytem. Voní víc a líp, dodá větší lesk, lehké opravdu lehké zpevnění, takže vlasy nikde nepoletují, neelektrizují a dá se použít i na suché a výsledek je hned...

    Jinak tonikum od BioAroma mi i kvůli stříkátku skoro bude i chybět. Asi si tam další tonikum přeliju...
    A zrovna dneska jsem slzu zamáčkla za mé oblíbené a dodělané tonikum od Martiny Gebhardt a litovala, jen že došlo a že není stříkací :)
    Stříkám i tělové oleje, krémy... takže asi jo - stříkátka mi neva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako stříkátko u tonika ještě dokážu tolerovat, ale krémy nebo oleje jsou prostě se stříkátkem zlo!

      Vymazat
  5. asi jen evian ve spreji. V seznamu doporučených věcí byl brumisateur (nevím, jak se to řekne česky, prostě předražená voda ve spreji), ale spotřebováván jí až teď, dva měsíce po porodu.
    Petra
    Ps: netrpělivě vyhlížím tvářenkový post.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj tvářenky. ty někdy budou. určitě. slibuji.

      Vymazat
  6. Jediné stříkání, které je fakt podle mého gusta (ten obrat zní to šíleně), je sprej na opalování. Žádná pumpička, ale sprej. Na jedno zmáčknutí půlka těla. Ztráty jsou sice strašné, zvlášť když si do toho foukne vítr a u moře to fouká furt, ale nemusím rozmazávat a ulepenýma rukama manipulovat s obalem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, stříkátka... podivný vynález. Kromě růžové vody, tam ho naopak vyžaduju! A u toho oleje na opalování mi to taky připadá ok... Jinak YR věci jsem dlouho nezkoušela, odolávala jsem, kromě jednoho šamponu, kterého mám doma už druhou flašku. někdy se zkrátka zadaří, no:) Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...