pátek 24. července 2015

Péče o pleť červenec

Mám takový pocit, že od minule žádná změna. Tedy mi došel Steamcream. Což stejně nevadí, protože kdo by se asi tak v tomto horku nějak přehnaně mazal, žejo. Takže místo toho ráno povinně BB s vysokým SPF. Řeknu vám, že to je hrozné. Mi snad všechny ty pigmentové skvrny, co jsem měla minulé léto a co jsem měla pocit, že přes zimu jich polovina zmizela... no tak jsou tam zpátky. Včetně toho bílého fleku pod pravým okem. Takže pro mě je SPF na obličej naprostou nutností, na tělo dost flákám, přiznávám. Tedy ráno umýt, tonikum, vodové sérum, hned se vsakující sérum, skoro až matující a dost málo krycí BB. 

Večer se nezměnilo nic. Z plných sil se snažím spotřebovat a skoncovat s tou arganovou záležitostí od Mad Hippie. Fakt to chci mít za sebou, je totiž už opravdu na čase se posunout dál. Takže dávám celou pipetu, což je asi tak pětkrát víc, než je zhruba potřeba. Ubývá to, to zase jo, ale pořád na můj vkus až moc pomalu. Zase na druhou stranu takovou skvělou bohatou výživnou arganovou péči můj dekolt, ramena, lokty a předloktí už dlouho nezažily.

No a masky... děje se divná věc. Dřív jsem používala klidně každý den a teďkom? Se i stane, že tři dny zapomenu. Takže žádnou z těch masek jsem nepoužila víc než třikrát. Chybí mi kyseliny a pořádný peelingy. Tak moc, že jsem jednou dokonce sáhla po Evolve AHA. Pak jsem tedy další dva dny paranoidně nechodila na sluníčko a raději ani vůbec ven... ale jo, stálo to za to. Jinak mám totiž pleť hrbolatou, dělají se mi černé tečky a vůbec ... prostě já chci zpátky svoje kyseliny. A taky pigmentové skvrny všechny pryč.






pozn: Badeanstalten maska z řas je strašně zvláštní záležitost. Chtěla bych toho doma mít kýbl, abych to prozkoumala důkladněji, i když mi přijde, že ve výsledku to toho až moc nedělá. Nebo už jste potkaly jinou přírodní slupovací masku?

8 komentářů:

  1. Přidávám se do klubu pigmentových skvrn. Tohle léto mi vyvstaly ty, které už dávno zmizely a ta na čele je teď asi trojnásobné velikosti :-( Mažu si obličej SPF50, ráno a večer zesvětluju a jsem pěkně naštvaná. Mám zase práce do jara....

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi právě SPF50 přijde přehnané, takže mám jenom 30 a mažu, než jdu ven. naštěstí se mi nezvětšují a přijde mi, že ani nepřibývají... ale ty staré, co se znovu objevily mě dost štvou. taky už jsem nakoupila na podzim zesvětlující sérum.

      Vymazat
  2. Na pigmentové skvrny jsem taky dost trpěla a byly dost viditelné, že bohužel ani korektor nepomohl. Používala jsem proto bělící krém od Neostraty a úplně vymizely a od té doby jsem naštěstí žádnou neměla. :)
    Himalaya peeling jsem měla kdysi také, ale bohužel mi příliš nevyhovoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt zmizely na trvale? týjo, tak to se na podzim tedy hodlám vybělit úplně dočista do čista. Himalaya peeling používám jako čistící bleskovou masku a funguje bezvadně. jako peeling nic moc, to uznávám.

      Vymazat
  3. Ty skvrny jsou blby...taky jsem paranoidni. Ale Evolve Skinoren (na me uz dost dryjak) jsem pouzivala jeste pred odjezdem na rovnik, je ale fakt, ze jsem hystericky mazala padesatkou a ven moc nechodila...zatim zatukam, ze ten Avene kompaktni MU s SPF 50 v kombinaci s pudrem fakt funguje. Kozni se divila, jestli pade neni zbytecny, ale prece si to nerisknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten Avene jsem kdysi měla (tedy myslím, že to je ten samý) a nějak mě to tenkrát neohromilo. ale je pravda, že na rovníku jsem ještě nebyla. Skinoren jsem tedy nikdy nezkoušela, ale kdysi jsem používala Glyco A, i v létě, a neměla jsem s pigmentovými skvrnami problém. kdežto teď jsou to mrchy jedny...

      Vymazat
  4. TRB prosím Tě, jak mícháš to DIY C sérum? V jakém poměru voda a C, děláš do zásoby? Moc díky G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nějak extrémně poměr neřeším. snažím se dodržovat maximální hranici 20 % C, prý je to potom pro pokožku spíš škodlivé. řekla bych, že dávám tak 10 ml vody a pak sypu C, sleduji hladinu, a když je tam C víc než jedna desetina a méně než jedna pětina objemu, tak přestanu dosypávat. většinou mi to vychází těch 10 ml + asi 5 pidi lžiček z C prášku z DM = vydrží mi to méně než dva týdny, používám dvakrát denně plnou pipetu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...