čtvrtek 20. srpna 2015

Kde nakupuji, když nekosmeticky

No chvíli to vypadalo, že snad nebudu tak nějak ani nakupovat kosmetiku. Tedy alespoň v červenci a vlastně ani v srpnu jsem toho z kosmetiky moc nekoupila. Mnohem víc jsem kosmetiky třeba dostala jen tak, než abych si to koupila... místo toho jsem ale utrácela jinde. A kde tedy?

Upřímně prohlašuji, že ve všech zmíněných eshopech jsem nakupovala pouze ze své vlastní vůle, v některých dokonce už poněkolikáté, nakupovala jsem pouze za své peníze a u většiny těchto nákupů jsem vyhlížela pošťáka s nedočkavostí, jak už dlouho ne. 


Vendula London je taková moje slabost. Pokud dobře počítám, tak doma už mám 4 kabelky, 1 cestovní tašku, 2 peněženky a 1 taštičku. Já vím, že to je jen obyčejná koženka. A že bych měla být asi dospělá a raději si našetřit na obyčejnou kvalitní kabelku, ať už od slovutné dražší nebo levnější značky. Ale já to prostě nedokážu. Vidím Vendulu a otvírá se mi peněženka. Vypadá to, že mě poznáte kdekoliv... já budu ta s tou divnou, barevnou, pokreslenou nebo různě pošitou kabelkou.

Kupovala jsem ve výprodeji. Od určité částky je poštovné zdarma, balíček byl doma snad za pět dní, objednávala jsem o víkendu, ve čtvrtek, nebo v pátek to bylo doma... a dost se mi líbí nová podzimní kolekce a ta zimní vlastně taky.




Hodně jsem taky nakupovala na eBay. Začalo to na konci června. Chtěla jsem si vyzkoušet, jak moc spolehliví jsou pošťáci na mojí nové adrese. Jakože takové ty úplně obyčejné pošťačky, co nosí obyčejné balíčky. Takže to bylo jasné... dolarové nákupy na eBay. A musím říct, že pošťačky docela obstály. Obstáli i sousedé, mám nezamykací schránku a přišlo mi všechno.

Dolarové nákupy na eBay pro mě znamená dvě možnosti. Šmuky nebo spodní prádlo. Na cetky se mi tentokrát nechtělo, takže jsme nakoupila asi osmero spoďárů. Celé mě to stálo jen něco málo přes deset dolarů a osmkrát to otestovalo pošťačku. Fakt dobře utracené peníze. Pokud někdo chcete taky nakupovat levné spodní prádlo přes eBay z Číny, tak moje rady jsou asi takové:

  • podprsenky nekupujte, fakt to nestojí za to (tedy pokud nemáte prsa, tak si klidně nějakou kupte)
  • kalhotky jsou malé, představte si malou vychrtlou Asiatku... tak malé
  • takže opravdu realisticky posuďte, jestli se váš evropský zadek vejde do asijské velikosti
  • můj zadek se do některých modelů nevejde (velikost S nebo 36/38, přes stehno 50 a méně, boky 95 a méně, pas 75 a méně, ale zase nepočítejte moc s tím, že vám nějaký model bude sahat až do pasu)
  • kvalitativně to vůbec není špatné, švy jsou většinou rovně, nitky nikde netrčí
  • slabina je často v materiálu, krajka je hodně umělá, ale bavlněné vůbec nejsou špatné, nejlepší zkušenost mám se seamless variantami (které navíc opravdu nejsou vidět)
  • po roce nošení a praní se mi minimálně polovina kalhotek zdá v naprosto vyhovujícím stavu, často vypadají lépe než moje zásoby z VS nebo HM



Taky mě jako každé léto popadla cestovatelská mánie. Bohužel jsem nakonec nikam nejela, ani na tu dovolenou k moři zatím ne, ale tašku jsem si už koupila. Nakupovala jsem na kufry-zavazadla, hlavně proto, že se mi moc líbí značka Troop London. Materiál je super na cestování, vydrží i nějakou tu špínu nebo špatné zacházení. Velikost je tak akorát na příruční zavazadlo.

Eshop by tedy mohl být trošku rychlejší a pohotovější, ale to je můj problém všeobecně u všech českých eshopů. Prostě tak nějak nechápu, že když z Číny jde ke mně balíček třeba jenom osm dnů a do 12 hodin po odeslání mi přijde potvrzení o dispatch... tak proč to českému eshopu trvá třeba týden to dispatch a pak to ještě dva dny jde poštou/kurýrem. No nevadí.


Když už jsem nakoupila zavazadlo, tak jsem si koupila i obal na pas. Vím, že tyhle obaly byly hitem před pár lety, ale tenkrát jsem ho nepotřebovala... zatímco tentokrát jsem určitou potřebu pocítila. A já vám tedy nevím, vy jste to asi všichni kupovali jinde než na eBay? Nebo jste měli nějakého lepšího prodejce? Asi dražšího? Protože ten můj obal je dost blbě ušitý, mašlička je nalepená nakřivo a pas se tam málem ani nevejde, jsem ho natlačila až silou a vyndat taky moc nejde. Fialové je pouzdro na karty.


Oblečení moc často nenakupuji, ale když se do toho dám, tak to většinou stojí za to. Tentokrát mě dostalo Mango, letní slevy a ještě k tomu navíc 15% sleva na vše. Musím se přiznat, že kamenné Mango moc nemusím a většinou si tam nic nevyberu. Ale v tomto outletu si vyberu pokaždé, a pak už jen záleží na tom, jak moc jsem zrovna uvědomělá a šetřím. Jinak zásilka byla poslaná do dvou dnů a do týdne byla doma. Platit můžete i na dobírku a od určité částky je poštovné zdarma, jinak snad 75. Balíček jde ze Španělska.

Tentokrát jsem koupila snad samé skoro zbytečnosti. Sportovní podprsenku, která je strašně příjemná, ukazovat nebudu, protože jsem ji od té doby nesundala. Pravděpodobně už nikdy nebudu potřebovat koupit takovou tu beztvarou lehkou letní halenku/tuniku. A infantilní tričko mám letos už taky splněno...



Taky máte někdo problém koupit bavlněné úplně obyčejné tričko bez potisku a s véčkovým výstřihem? Ať už s dlouhým nebo krátkým rukávem? Nebo je to jenom můj problém, že ve všech obchodech, kam zajdu, mají jenom výstřihy dokulata? Přitom jakože výstřih do V je mnohem víc slušivý než ten trapný dokulata. Nebo je to jenom můj názor? Asi jo.

No našla jsem řešení. Částečné, protože by to mohlo být i lepší. Nebo já vlastně nevím. Vlastně jsem totiž spokojená. Véčkový výstřih je skvělý, obě modrá trička mi strašně moc a hodně sluší odstínem, vypadám v nich opálenější a mladší, střih je taky fajn, navíc ani po prvním praní se nepřetočily švy. Jen ten materiál jsem čekala silnější. Ale možná je to moje chyba a koupila jsem malou gramáž. Jo na stránkách mají napsanou gramáž bavlny... to je zase jakože super. Asi budu muset vynést konečný verdikt, až si budu kupovat nějaké to tričko na zimu.

Kupovala jsem na bezpotisku. Ceny jsou opravdu příjemné a na výběr mají střihů a barev, že mi oči přecházely. Poštovné mi přišlo drahé, takže nakonec jsem si nechala poslat přes Zásilkovnu, opět mi přišla dodací doba trošku delší, bylo to ale míň než týden. Jo a ty klobouky jsou boží. (Doporučuji kupovat spíš tu větší velikost, ta menší mi je dost na těsno. Asi mám velkou hlavu?) A líbí se mi i některé tašky...



Zas jako aby se neřeklo, tak jsem nakupovala i užitečné věci. Mixit musli mám ráda. Tedy úplně nejraději mám od nich makadamiové ořechy, které mají snad nejčerstvější, co jsem kdy v Česku kde koupila. Ale ořechy jsem tentokrát nechala být a místo toho jsem si namíchala kaše. 

A já vám tedy nevím. Pro malé děti, jakože pro končící kojence a začínající jedlíky tuhé stravy, jsou super přírodní instantní kaše. V naší zdravé výživě mají třeba rýžovou, pohankovou a určitě nějaké další. Zalijete horkou vodou, zamícháte a hotovo. Nemá to moc chuť, je to dost nanicovaté a skoro až ble. Čekala jsem, že v Mixitu to bude něco podobného, jen jsem měla celkem silné očekávání, že to soudruzi nějak vyřešili a bude to mít chuť... no a tedy nevím. Sice se to snaží, ale pořád to chutná jako sušená třešeň namočená v té nanicovaté rýžové kaši. Vyzkoušela jsem i ovesnou variantu, protože ovesnou kaši můžu... ta zase chutná docela dobře, vlastně dost dobře, ovšem vůbec nemá kašovitou konzistenci, spíš to vypadá jako obyčejné ovesné vločky zalité teplým mlíkem nebo vodou. No prostě kaše mě zklamaly, ale musli je pořád fajn.


A nakupovala jsem taky v Tchibo. Když se objevilo poštovné zdarma. Krájecí prkénka jsou naprosto boží. Sice trošku malá, ale tak krásně barevná, že jim odpustím cokoliv. Pastelky jsou až nadbytečně barevné... no a razítka jsou klasika. Tohle je snad moje třetí sada, co jsem koupila (je totiž vždycky poztrácíme).

Jen tak na okraj, jak Tchibo, tak Mixit... chápu, že jsem kupovala v akci poštovného zdarma, ale zase to trvalo snad týden a něco. Asi bych měla přestat nakupovat na eBay a všude jinde, kazí mi to představy o tom, jak rychle by měl fungovat eshop. Nebo já fakt nevím, jaktože dřív než Mixit a Tchibo přišly objednávky z UK a ze Španělska?




A co pěkného jste nakoupili vy? Se bohužel další dva týdny budu muset přeorientovat na školní potřeby... a řeknu vám, že mě to asi moc nebaví. Takže mě zabavte něčím hezčím a povrchnějším.

20 komentářů:

  1. Micelárky Uriage, růžovou sadu štětců se stojanem od Zoevy, boty v Deichmanu, šaty na Zootu, šaty na Zootu a šaty na Zootu..šaty v CA, boty z Urbanluxu, dekorativku a laky od Kika.. to je asi za poslední dobu všechno. A to s tou mašličkou mi přišlo krásně udělaný i mašlička rovně, ale už si vůbec nepamatuju kolik to stálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha tak období kabelka na Zootu - kabelka na Zootu - boty na Zootu - kabelka na Zootu jsem měla v květnu. jsem velmi ráda, že to už skočilo, stálo to strašně moc peněz. to s tou mašličkou... fakt nevím, kde se stala chyba. a schválně jsem to ani nekupovala od nejlevnějšího prodejce, ale dolar jsem si připlatila. no ale tak prostě osud rozhodl, že to asi nepotřebuji...

      Vymazat
    2. Dejnička: neříkal tady někdo, že ty micelárky jsou drahé a že je lakomej za to tolik peněz dát?? :-D A já je pořád nemám a to jsem dneska byla v Maxovi pro náplast (skvělé nové boty z Urbanluxu...)... nebyly jen jedny, ale rovnou troje. Po červencové stopce řádím jak černá ruka, beru útokem české drogerky, německé, Kiko eshop, bornprettystore... A oblečení taky ve velkém stylu, přibrala jsem a nejsem schopná to dát dolů, takže jsem nakoupila hafo nových kalhot na Aukru u jednoho prodejce, co má starší kolekce Bonprixu, vše od 99Kč. A tím hafo myslím opravdu hafo, asi tak patnáctery... plus k tomu nějaké boty, asi patery. A čekají mě Drážďany, Ústí, Praha, všechno víceméně nakupovací výlety... Budu ráda, když mi na účtě něco zbyde. Nevím, jestli si ho radši nějak nezablokovat, fakt se o něj bojím!

      Vymazat
    3. jo... Kiko jsem taky vzala útokem a už je dneska doma. jinak nakupuji teď školní potřeby a taky se tedy o ten svůj účet bojím, dneska jsme na něj nebyly moc hodné. ovšem ty docela jedeš, takže myslím, že tohle nechám svůj účet přečíst, aby viděl, že já jsem na něj vlastně hodná.

      Vymazat
    4. viennettka: Říkal! Chtěla jsem se oblafnout, tak jsem řekla mužovi, aby mi je koupil, čekaje, že se na to vykašle nebo bude protestovat a on je přines!:-D Já za to vůbec nemůžu:-D

      Vymazat
  2. Ty mixit kaše jsou mnohem lepší ovesný, ta rýžovka mi taky nejela ani trochu. Jinak je mám ale ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu dotaz? Jak jsi odhadla velikosti u objednávky triček bezpotisku? Já nějak nevím, většinou mám 36-38, ale přijde mi, že v obchodech jsou ty velikosti čím dál větší, takže nevím, jestli vzít třeba M nebo L...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj, no velikosti jsem tam měla taky připsat, jsou tam totiž dost divoký, takže jsem objednávala podle tabulky, u každého trička je tabulka, co se vztahuje, jen k tomu danému tričku. třeba normálně nosím S skoro u všeho, ale tady jsem objednávala M nebo L i XL. M mám tričko to tmavě modré a to odpovídá, je mi tak krásně volnější. to světle modré mám v L a je mi jakože dost natěsno a je v tom vidět každý špek. to růžové jsem chtěla úplně volné, takže jsem koupila XL/XXL a je tak normálně volné, přijde mi to jak normální L.

      jinak mixit ovesná kaše je fakt dobrá to jo... jen bohužel to nemá konzistenci kaše, je to spíš jak vločky s mlíkem (nevařené). už jsem zkoušela i míchat ovesnou s rýžovou a nechápu, jak je to možný, ale všechny chutě vždycky přehluší ta nanicovatost instantní rýžové kaše.

      Vymazat
    2. Díky, mě se to s těmi velikostmi zdá taky divné, ikdyž jsem koukala na tabulku. Asi si doma přeměřím nějaký triko, co mi vyhovuje a podle toho to vezmu...
      Jo, rýžovka je prostě divná :))

      Vymazat
    3. jsem to objednávala podle obvodu pasu, prostě jsem věděla, že bych asi neměla jít pod tak 38 cm šířky, bych v tom byla moc napasovaná, a podle toho a jak moc jsem to chtěla volný jsem vybírala velikost.

      Vymazat
  4. Ebay jsem propadla hodně v červnu, nakoupila tam "triangl plavky", ale bylo to křivě udělaný, tak letěly. Ani na to zamýšlené balkonové opalování nebyly vhodne. Huh. Jinak tam beru přesně ty blbůstky za dolar - vymačkávače pórů, invisible ponožky, nabíječky na iphone, zlatý tetovačky, .... asi bych mohla pokračovat do nekonečna :D
    Co se obalu na pas týče - já ho kupovala kdysi u Káji na Plum Foolery eshopu, stál 250 a je udělaný pěkně :)
    Oblečení na eshopech ale moc nekupuji, bojím se, že mi nesedne a nemám čas na to všemožné vracení. Nicméně je fakt že jsem si na sebe nechala ušít kabát přes internet, u Sophistic by Veronika, má tam úžasné věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, no tak to bude tím. já za mašličky dala asi 50... a nejspíš to je můj strop za takovou blbost, 250 bych fakt nedala. ale zase nevím, na eBay jsem teď nakoupila i penály na tužky za dolar a pokaždé je to lépe ušité než ten pas obal. nad triangl plavkama jsem taky přemýšlela a pak to raději zavrhla, jsme čekala, že to bude bůhvíco, a navíc jsem se i bála velikostí.

      od Sophistic se mi líbí krátký variabilní kabát. takže pokud máš ten, tak ti zrovna teď úplně nehorázně závidím.

      Vymazat
    2. Ja ti nevim, cestuju dost, takze mi to zas tolik neprislo:) ale tyhle veci s maslickou jsou originalne od Jam Studio a kdyz to koupis od nich, dostane se ti fakt kvalitni veci. Kamaradka si z JS porizovala celou sadu vcetne kabelek, pouzder na mobil atd., ale to uz mi prijde moc.

      Pouzdra na tuzky jsem taky zkousela pres ebay, ale koupila jsem totalni hruzu, asi jsem mela spatnou ruku:(

      Jinak jo, mam ten variabilni! Cena je sice slusna, ale verim ze vydrzi dlouho, je z uzasneho materialu a neni prakticky den kdy by ho nekdo nepochvalil. Jestli o nem uvazujes, urcite do nej bez.

      Vymazat
    3. jasně, Jam Studio... jsem pořád přemýšlela, odkud to je originálně a vůbec jsem si nemohla vzpomenout. no nevadí, jsem stejně kupovala jen tak... kvůli rozptýlení a že to bylo levné. prostě jsem asi neměla štěstí. pouzdra na tužky jsem kupovala dvě a jsou opravdu moc pěkná... jen jsem teď zjistila, že dost krátká, některé tužky se tam nevejdou.

      nad tím kabátem pořád přemýšlím, ale zatím mě drží to, že prostě zimní kabáty mám a mám je dost ráda a jsem s nimi spokojená a přijde mi dost divné mít hodně zimních kabátů. no tak uvidíme...

      Vymazat
  5. tak ty kabelky jsou dokonalý, na první fotce jsem myslela, že jde fakt o nějakou super cute knihu :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si poslední dobou kupovala nábytek do novýho bytu, kde stále ještě nebydlím, hlavně, že tam platím nájem, že.... jnak jsem za poslední cca týden koupila
    pak krásnou slečnu a český Bio krém, minerální makeup a pudr od Inika, ananasovej sprchovej gel, lak na nehty, lesk na rty od loeralu (ten co vyprodávali za 50kč), olejíček na nehtovou kůžičku a tak .... jo ještě jsem vyplenila obchod Lindt na Freeportu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem opačný extrém, já už bydlím, ale ještě nemám přestěhovaný všechen nábytek. a potřebuji koupit poličky na knihy... a tady mi to nakupování nejde. prostě krabicový systém je super.

      Vymazat
  7. Ale ta Vendula London vůbec nevypadá špatně (značku jsem dodnes neznala). I bych si koupila nějakou peněženku, kabelky teda nejsou můj šálek, ale neva.
    Se spodním prádlem z ebay zkušenost nemám (snad ani nechci mít), jednou jsem si objednala kalhoty v největší možné velikosti, sice pravdu hezké, kvalitní látka, ale nenatáhla je dál než kolenům, takže je zdědila moje desetiletá sestra, kterou jsou pro změnu trochu velké, ale třeba do nich za dva roky doroste. Jinak jsem si však jednou objednala pouzdrové šaty a jsem fakt spokojená a ráda bych i jinou barvu.
    Co jsem si koupila já... silica microspheres, obličejový olej od Aurelia Skincare a konečně přebalovací tašku.
    A těším se, až budu nakupovat školní potřeby! Protože to jsem měla ráda i jako školou povinná a vůně papírnictví mě dodnes naplňuje libou náladou. Navíc takový nový nepoškrábaný úhloměr, hmmm... No.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s Vendulou jsem i spokojená kvalitativně. okolnosti mě donutily koupit před pár měsíci kabelku v HM a zrovna včera jsem koukala, že to má už obouchané rohy a začíná se to svlíkat z "kůže". to moje tři roky stará Vendula vypadá pořád krásně. a peněženku mám taky už asi tři roky a fakt ji celou dobu nosím... sice vypadá, že aplikace kytičky možná někdy upadne, ale jinak je pořád krásná.
      jo asijské velikosti jsou vtipné. taky už mi přišly kalhotky, co jsem ani nepřetáhla přes stehno. si pak vždycky přijdu trapně tlustá... a taky šaty, co vypadají pomalu jak tričko nad pupík. ale v pohodě, všechny tyhle nákupní propadáky schovávám pro holky. pamatuji si, že kdysi jsem narazila na článek, kde holka udělala obrovský nákup ... a nesedělo jí nic. tak to dala své desetileté dceři a ta z toho byla úplně nadšená a sedělo jí úplně všechno.
      no školní potřeby... jako mě by to třeba v tom papírnictví i bavilo, ale nakupování podle toho stupidního seznamu, který snad vůbec neubývá a kde už zbývají věci, co ani nevím, jak vypadají... no nevím, nebaví mě to a navíc to začíná stát i spoustu peněz.

      Vymazat
  8. O značce Vendula London slyším poprvé. Už nadšeně vzdychám nad jejich stránkami a přeju si mít teď po prázdninách plnější peněženku, aby bylo co utrácet. Nádhera~

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...