pondělí 10. srpna 2015

Oranžová? Někdo? Něco?

Týjo, jsem z toho horka úplně vypatlaná. Už tři dny přemýšlím nad článkem a nevymyslela jsem nic. Tedy vymyslela jsem. Oranžové rtěnky. Jakože jak a jaké nosit oranžové rtěnky, když máte studený podtón pleti. Protože přiznejme si to, oranžová, nebo tedy pro konzervativce korálová, je v létě super. To jenom křičí léto. A volno. A horko. No a venku je horko, tak co asi tak jiného než oranžovou vytáhnout takhle v horku. 

Takže jsem vytáhla svoje rtěnky a hledala ty oranžové. No a jak se ukázalo, tak moje jediná rada pro nošení oranžové rtěnky v létě je ta, že pokud máte studený podtón pleti (jako já), tak takto:
Nenoste oranžové rtěnky. 
Sytě oranžové prostě ne. Ani je nekupujte. Já je taky nekupuji a doma je nemám. Červená do oranžova klidně. Oranžová s kapkou růžové taky v pohodě. Korálová spíš na té růžové straně je super. Lososová s oranžovým nádechem dejme tomu taky. Ale prostě ty sytě oranžové fakt ne. Ale víte, jaké je tajemství sytě oranžové rtěnky? S chladným tónem pleti ji totiž nepotřebujete. Každá trošku teplejší oranžovo červená nebo korálová bude na vás vypadat mnohem oranžovější, než se to zdá na první pohled v tubě. Fakt jo, jsem tedy vytáhla svoje, co jsem si myslela, oranžové rtěnky a zjistila jsem, že při bližším pohledu a srovnání prostě žádná vyloženě oranžová není. Takže nekupujte oranžovou, to je asi tak moje dnešní poselství. Oranžová vám nesluší, navíc ji ani nepotřebujete, protože nějaká ta rtěnka, co vlastně není oranžová, ale co vám odstínem sluší... nakonec bude na rtech vypadat dost oranžově na to, abyste okolí zmátly.

Takže co... poselství už bychom měli, teď už jenom to vyfotit. Vzala jsem první svoji nejoblíbenější "oranžovou" rtěnku, kterou jsem nosila často a ráda (Revlon)... a ona se mi v tom horku zlomila. Šok. Horor. Zoufalství. Tedy nalomila. Takhle by to nešlo. Zatím jsem se rozhodla to ignorovat a rtěnku hned schovala do ledničky k urgentní resuscitaci... a raději jsem šla nafotit tvářenky. Platí pro ně vlastně to samé.

Já už to dál vezmu dost zkratkovitě, protože minimálně polovina těchto tvářenek už není k sehnání, tak ať zase nedrásám nějaké ty staré rány nebo tak něco. Berte to spíš jako inspiraci, jaký letní odstín tvářenky hledat pro studený podtón pleti. Protože ano... všechny tyto tvářenky na mně vypadají docela dost oranžově.


Barry M je opravdu super. Loni jsem ji skoro celé léto nesundala z tváří. Nosila jsem ji samotnou, nosila jsem ji na bronzeru, nosila jsem ji ráda, nosila jsem ji často. Už se neprodává.

Essence jsem kupovala v jakémsi blogerském poblouznění, před pár lety po ní šílely snad všechny německé blogy... že prý ta nejlepší korálová tvářenka na léto a přitom to je oční stín. A jako jo, je fajn. Jen je vidět, že jde o dost trapně tlumenou oranžovou, v porovnání s oběma více oranžovými odstíny to vypadá na ruce jak trapně růžová. Myslím, že už se neprodává.

SummerScentSations byla moje nejoblíbenější korálová tvářenka před pár lety v létě. Je skvělá. I když dost výrazná, tak mně to nevadí, já výrazné ráda. Vypadá to, že SummerScentSations už neexistuje.



Coastal Scents mám jenom ve vzorku a trošku se divím, že pořád něco mám, i když tedy už je tam fakt jenom malinko na dně. Ta tvářenka je totiž boží. Taková úplně jemná až pastelová oranžová. I když minerální tvářenky na Coastal Scents pořád mají, tak tento odstín jsem tam už nenašla.

Gingerluvs jsem naopak nepoužívala skoro vůbec. Což jak na ni teď fakt koukám, tak mi to je fakt líto. Vypadá neuvěřitelně krásně. Jak taková sofistikovanější Orgasm. Bohužel to vypadá, že Gingerluvs na Etsy už taky skončili.

MadisonStreetBeauty je strašně jemná. Pro mě to ani není tvářenka... na opálené pleti v létě není vidět. Ale v zimě, když jsem bílá, tak to dá tváři jen jemný broskvovo oranžový odlesk. Fakt pěkná. Výrobce už také skončil.

Etude House je skvělá. Nemám moc ráda třeba Benetint, ale tento tint je jiný. Má gelovou, a přiznávám že dost silikonovou konzistenci, se kterou se velmi snadno pracuje. Oranžová je opět pastelová, na pokožce trošku ztmavne. Balení bylo inovované, ale tvářenku pořád koupíte třeba na eBay.



W7 jsem nosila hodně loni na podzim. Byla to pro mě taková připomínka loňského dánského léta. Je strašně krásná a strašně moc slušivá. W7 koupíte všude možně, prý i v některých českých drogériích, tvářenka je normálně stále v prodeji.

Make Up Store má pro mě taky docela sentimentální hodnotu, protože jsem ji kupovala na výletě ve Švédsku. Navíc ten odstín je strašně krásný, asi největší divočina, co doma mám. Barva je tak krásně letní, kam se na tohle hrabou všechny možné korálové. A kvalitativně mě tvářenky MUS dostaly, neuvěřitelná pigmentace, neuvěřitelná výdrž, neuvěřitelně snadné nanášení. Neuvěřitelné. Tento odstín byl asi loňská letní LE, ale jiné odstíny seženete třeba na BeautyBay.

Darling Girl je moje nejoranžovější tvářenka, takže asi chápete, že je skoro nenošená. A stejně tento odstín už nekoupíte.



Nojo, uznávám, že ten článek je taková z nouze ctnost, z horka skvost? Skoro žádnou z těch tvářenek už nekoupíte a ani jsem o nich moc nenapsala. Ale tak jedno moudro na závěr. Záleží nejen na odstínu oranžové, ale také na odstínu vaší pleti. A jako oranžová tvářenka může na pokožce vypadat v podstatě kde co. Taky že čistě oranžová mi nesluší. Jo a kupte si Etude House, a pokud si vyberete u MUS odstín, tak určitě i tu.

12 komentářů:

  1. Ten začátek mě pobavil. :) Když jsi psala o tom, jak nosit oranžovou rtěnku, hlavou mi znělo "nenosit". Koukám, že se shodneme. Oranžové tvářenky už tak kategoricky neodmítám, ale vůbec mě nelákají. Ten stín od Essence ale vypadá dobře (taky ne zrovna oranžově).
    Já teď ale skoro pořád nosím jedinou tvářenku; nedávno jsem v drogerii našla jednu od Makeup revlution asi za 50 Kč a měla výbornou pigementaci. Ta značka ve mně nevzbuzuje moc důvěru, ale vzala jsem ji a teď prakticky nepoužívám jinou; drží a má naprosto nádherný odstín. Takže já momentálně ani neprahnu po jiných tvářenkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náhodou MUR mají docela pěkné a super tvářenky. no a oranžová rtěnka... si fakt myslím, že prostě čistě oranžovou rtěnku asi studený typ prostě nedá. to nebude nikdy vypadat dobře.

      Vymazat
    2. Já myslím že mají celkem dobré výrobky, ale tu značku jsem zaregistrovala, když se všude psalo o tom že jejich srdíčková tvářenka jje kopie Too faced, což je a já nerada podporuju fejkaře. I tak jsem už od nich vyzkoušela 2 tvářenky, které jsou super.
      Oranžové se v líčení obecně vyhýbám; naštěstí jsem to stejně měla i v době, kdy jsem milovala oranžovou a oranžové musela mít všechno. Nutno zpětně říct, že mi vůbec neslušela. Jsem totiž onen studený typ a oranžovou bych mohla mít tak na halloweenské líčení (dýňozombie).

      Vymazat
    3. tu kopii TF absolutně nesnáším. bych si to nekoupila, ani kdyby mi za to někdo platil. ona vůbec MUR jako značka mi je dost nesympatická. ale ty tvářenky ze základní řady jsou fakt super, to zase musím uznat.
      já sice jsem studený typ, ale přijde mi, že věkem žloutnu, hlavně na sluníčku. takže v létě si třeba i oranžovou mírně dovolit můžu. ale v zimě ani omylem.

      Vymazat
  2. Super poselství:-D Tak nějak se ho držím, ikdyž takových těch okolo- korálových apod. mám hafo a stejně mám pocit, že mi sluší jen tak párkrát o roka:-( Zato oranžových tvářenek se bojím jak čert kříže a radši u toho zůstanu, i když na ostatních se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi právě ty barvy okolo v létě docela i sluší. a hlavně na mně vypadá fakt oranžově, i když oranžové nejsou.

      Vymazat
  3. Oranžové věci já můžu, akorát nesmí být výrazné a nesmí mít tón do červena. Takové ty křiklavé korálovky mi vůbec nesluší. Na rtech i na tvářích mám ráda tlumené meruňkové odstíny, můžou být i se stříbrným shimmerem. Ze rtěnek se mi líbí například Sleek Peaches & Cream nebo Barry M Coral, z tvářenek Catrice Defining Blush v odstínu Mandy-rine, z očních stínů Milani Bella Mandarin.

    Z těch tvých věcí by mi asi seděla jen tvářenka Coastal Scents, ta je krásná, a taky mě zaujal Barry M Blusher Apricot, akorát tam se bojím, že by byl ve skutečnosti výraznější než na swatchi.

    Náhodou, mně se tady ty články "z horka" líbí klidně bych takových brala víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ale ty jsi nějaký teplý typ ne? si nějak tak matně vybavuji, že ti sluší věci dohněda a tak. Barry M je fajn, výraznější asi není, ale určitě je víc pigmentovanější, když se nabírá štětcem, takže se musí opatrně.

      Vymazat
  4. Nenosit, jo, to bylo to první, co mě napadlo... Některý barvy se mi můžou stokrát líbit a je třeba se smířit s tím, že mi slušet fakt nebudou. S oranžovou vypadám jak kdybych trpěla nějakou hodně ošklivou nemocí. Dávám jenom korálovou a jí blízké mixy červené (ryzí červenou beztak snesu jen velmi omezeně), růžové s lehkým dotekem oranžové. Zase si můžu ke svému typu dovolit jiné barvy a kombinace, tak je využívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ale ráda, že jsme se tak pěkně všechny shodly. já s čistě oranžovou vypadám, jak kdybych byla nemocná, tři dny nespala a zrovna se chystala zvracet. ale korálová je v létě fajn.

      Vymazat
  5. Tak nevím, mám sem psát, jakou oranžádu mám doma (a občas skutečně nosím)? Je to Catrice Ultimate Shine Gel Colour v odstínu Orangina - nic oranžovějšího jsem na sobě nikdy neměla :-D Ale mně zrovna tyhle teplé barvy sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, napiš. Oranginu jsem si tedy musela vygooglit a moc pěkná. asi by mi neslušela, ale vypadá krásně.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...