sobota 22. srpna 2015

Péče o pleť v srpnu

Úplně tedy nevím, jak se to stalo... ale stalo se to. Minimalizovala jsem. Spousta věcí mi došla, nové jsem ještě nevytáhla, takže ráno a večer jsem si najednou vystačila s umytím pleti, tonikem, očním krémem a obyčejným krémem. Prostě potřebuji nějaké nové pěkné sérum. Jako ona i ta pleť zrovna teď nic moc, prostě to chce nějaké to suprčuprextra sérum... (no pár už jich mám připravených, jen čekám na konec léta a odmítám si připustit, že léto už vlastně skončilo)

Takže ráno: hvězdný výrobek Tromborg čistící pěna. Ach můj bože to je taková krása. Voní to úžasně. Konzistenci to má krémově nadýchaně jemnou. Heboučkou, šlehačkovou, neuvěřitelně bohatou. Zamilovala jsem se na první napěnění. Zbytek už je taková malá klasika, Argital tonikum mi slouží už pár měsíců, Mellisa oční krém bude už brzy mít rok. V Oskia kelímku je krém Green Energy Organic ze vzorků... a nechci o něm mluvit úplně špatně, ale ten glycerin... ach ten glycerin.


Večer: hvězdný výrobek Raw Gaia. Týjo, že já se otravovala s tím arganovým olejem od Mad Hippie. Tohle je o tolik lepší, sice to taky obsahuje arganový, ale prostě kdo umí, ten umí asi i arganový. Neskutečně lehká konzistence se hned vsakuje. Sprej je sice olejový, ale nemastí, dokonce bez problémů ho zvládnu i ráno pod makeup. Olej RG pak už doplňuje jenom tonikum Derma E (ještěže už končí, nic to nedělá), oční krém Mellisa, medové mýdlo Badeanstalten, které se zapomnělo vyfotit. Jako odličovač jsem do koupelny nastěhovala všechny možné vzorky, na fotce je ilustračně Eve Lom.


Pleťové masky: tou nejlepší je prostě May Lindstrom. No dobře, na paty jí šlape Tarika. Vlastně ani to Evolve není špatné, když už jsem ji konečně během dešťů zase vytáhla. A po Antipodes se mi snad bude nakonec i stýskat. Raw Gaia peeling je fajn. Aromatherapy Associates... ne, pořád ne, pořád tu cenu nechápu.


No a jako jak to jenom říct... v létě jsem vyloučila kyseliny a už se na ně zase těším. Pomalu vytahuji ze šuplíku vyžírací tonery, kyselinové masky, k tomu přidávám bělící séra... no však ještě uvidíte.

7 komentářů:

  1. O prázdninách jsem také minimalizovala. Přinutilo mě k tomu vedro a fakt, že cokoli jsem dala na obličej, hned se vypotilo. Těším se na ta zesvětlující séra. Stále hledám to pravé

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velké naděje vkládám do S5, minule na mě fungovalo fakt pěkně. ale uvidíme...

      Vymazat
  2. Já tyhle články miluju, to je jedno, když se to opakuje - aspoň sleduju, zda se to prověřilo a osvědčilo :-).
    Ale proč je to kurňa tak drahý (Lindstrom, Gaia), případně nesehnatelný a drahý! (Tromborg - a eště to zní jak trombóza)
    Ale ty stříkátka (takže nakonec stejně stříkáš! :-) ) s vodou a olejem mě taky baví, já zakouším Gebhardtový ženšenovku - toner, který mě oleji ve složení překvapil, necítím je tam, ale pocit z toho mám lepší :-).
    Taky jsem v dešti s láskou vytáhla kyseliny! Mně tedy víc sedí REN a nově objevený úžasný krémovo-pěnivý kyselinový čistič z téže řady, ale už jsem se jich nemohla dočkat, čističi tedy často neodolám na noc, i když druhý den slunce je, ale rozdíly nevidím - fleky byly a jsou, ono to zas zmizí!
    Doufám, že nás ještě měsíc krásnýho (i když spíš babího) léta čeká, věřím tomu! Pojistila jsem si to dnes dvěma otýpkama mečíků z trhu - každý v jiné barvě - a jednou otýpkou růžovofialových jiřin.
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stříkám. ne tedy klasicky, to mi přijde jako plýtvání, stříkám si do dlaní a pak vmačkávám do obličeje. a asi to je prostě nejlepší (nejšetřivější) aplikace tonika... ten argital mi nejspíš vydrží ještě pár měsíců. a RG taky nestříkám přímo na obličej, protože pak to mastí vlasy, protože asi neumím mířit. nebo nevím.

      jsem ráda, že tyhle články jsou alespoň pro někoho k něčemu. si je píšu spíš jen tak pro sebe, abych měla přehled, co jsem to na sebe vlastně kdy mazala... a abych věděla pro příště.

      Vymazat
  3. Myslím, že tyhle články baví hodně lidí, včetně mě tak :) je to zajímavé a inspirativní.

    Jinak jsem taky minimalizovala, nějak to vyplynulo z toho počasí a vůbec...
    Dokonce na pár dní jen na černé mýdlo Missha a hotovo. Nemohla jsem dopátrat, co mi v tom horku vadí.
    Teď jedu Misshu, ráno, večer, odličuju Rodial krémem, tonikum od Melvita, mažu Origins denní gel, oční krém a občas noční, nebo nic. A konečně pohoda .
    V paraglidingu se říká - neměň současně víc jak jednu věc, těžko se hledá chyba - no, už to dělat nebudu ani v kosmetice... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tímhle pravidlem se řídím. maximálně jednu novou věc týdně... ale občas je to fakt těžký a stejně mi přijde, že i ten týdenní rozestup je málo. že se občas obsypu třeba až po deseti dnech.

      Vymazat
  4. super, už se těším na kyselinky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...