pondělí 24. srpna 2015

to KIKO, or not to KIKO?

... no co jsem si asi tak odpověděla? (kupováno na kikocosmetics.com)

V Kiko jsem nakupovala... někdy před rokem? před půl rokem? tak nějak. Vím, že se to pak řešilo, že to někomu nefungovalo, už si nepamatuji, co bylo za problém. Stránka snad nechtěla vzít Paypal nebo kartu nebo to jenom nechtěla potvrdit a padala... tak nějak. No nám objednávka prošla v pohodě tenkrát i tentokrát.

Nutno ještě říct, že po své první objednávce jsem nebyla příliš velký fanda Kiko. Přišlo mi, že prostě pigmentace nic moc, obaly limitek sice pěkné, ale kvalitativně to dost pokulhává. Bronzer byl oranžový, jeden stín skoro vůbec nepigmentoval, druhý mi padal pod oči... no nechápala jsem oblibu. Tentokrát je to lepší, ale k vyloženým fandům se ještě pořád spíš neřadím. Tvářenka a rozjasňovač práší, oční stín je pigmentovanější méně, než bych ráda, bronzer nakonec vůbec není dofialova, jak to na první pohled slibuje.


Co mě tentokrát ale přimělo k nákupu? Nojo, prostě nová LE. Na to já slyším a tato romantická se mi líbí moc a moc. Líbí se mi od obalu až po odstíny. Třeba ten fialový odstín v bronzeru. Nebo ty krásně barevné tvářenky, že jsem se i přenesla přes jejich krémovou podobu. No líbí se mi to. A tak mám z kolekce tmavší bronzer, nejtmavší a nejčervenější tvářenku, k tomu růžový stín.

Z tvářenky jsem asi zatím nadšená. Jak nemám ráda krémové tvářenky, tak je to až zvláštní, ale je pravda, že zrovna procházím jakousi krémovou fází, takže mám dokonce právě teď aktivně používané krémové tvářenky hned dvě. U této Kiko je nejlepší odstín. Ten je tak krásně podzimní. A přitom vůbec není nudný. A sice není ani tak nenápadný, ale neskutečně slušivý. Konzistence je zvláštní, polštářek barvy, co ho můžete i zmáčknout. Barvu to uvolňuje docela málo, občas mám pocit, že ťupnu do krémové tvářenky štětcem (u mě na krémové tvářenky vždycky stippling od Real Techniques) a mám najednou až moc barvy. U Kiko ne, barvy je na jedno hrábnutí štětcem tak přesně akorát. Výdrž ještě nemám úplně otestovanou, ale úplně špatná není.

U bronzeru si nejsem jistá. Odstín je opět tak trošku mírně oranžový. Navíc nějak asi nechápu, k čemu je ten fialový střed. Barevně se to na bronzeru neukáže. Tuším, že by to mělo být nějako jako na způsob Hourglass bronzerů, které jsou smíchané právě s jejich perfecting powders. Tak ten fialový střed by měl být asi něco podobného, jakože rozjasňující a zdokonalující pudr, co ho smícháte s bronzerem a budete dokonalejší. No bohužel se střed na štětec skoro nenabírá, je to dost pevno slisované, takže nějakého skvělého efektu jsem si zatím nevšimla. Ale uvidíme, možná na to potřebuji jen škrábavější štětec? Zatím je ale pro mě bronzer spíš zklamání, které stálo docela dost peněz.




Z očních stínů jsem si vybrala růžový. Odeslala jsem objednávku a pak se teprve začaly objevovat swatche... a já začala trošku litovat. Mi ten růžový přišel moc růžový. Ale naživo nelituji. Je trošku dofialova, navíc ten slibovaný metalický odstín jako není nějaká bůhvíjaká pecka, spíš je to decentní záležitost. Nedělá mi uplakané oči a velmi dobře se nanáší. Konzistencí mi připomíná omílané oční stíny v kalíšku od Clarins... jakože v tom smyslu, že obojí slibuje unikátní krémovo pudrovou konzistenci a mi to přijde prostě jak docela obyčejný slisovaný pudrový stín.

Pigmentace stínu by mohla být větší, ale zase na druhou stranu se s ním dobře pracuje a dělá takové nenápadné a decentní líčení, takže sice bych asi pigmentaci uvítala větší... abych mohla zkusit i výraznější barvu, a bohužel z tohoto výraznou barvu nevytřískám, ani když se snažím a vrstvím třeba do tří... no tak jo, větší pigmentace by byla lepší, ale takhle je to jednodušší a tak nějak víc přívětivější. Prostě na pár máznutí to sjednotí a zhezčí.



Kromě aktuální LE jsem sáhla i do těch minulých ve výprodeji. Dvoubarevná tvářenka, že prý mini rozjasňovač a že prý mini tvářenka. Mám k tomu dva poznatky. Jakože On-The-Go Minis jsem si představovala, že budou menší. Nejsou to sice úplně bobříci, ale prostě jsem to čekala menší. No a za druhé... týjo, proč to musí všechno tak strašně prášit. Hlavně u mini rozjasňovače a vlastně i tvářenky je to neskutečně vysírající. Prostě je to všude. A na tom černém obalu, to je i vidět... a to tak jakože hodně.

Vlastně k té mini LE mám připomínek i víc. Třeba pigmentace. Jako není úplně špatná, taky není ani úplně nejlepší, ale uznávám, že to bude hodně o mojí preferenci, já to mám ráda hodně. Pigmentace je taková vyšší střední, díky tomu je tvářenka ideální pro začátečníky, dobře se s ní pracuje a velmi snadno se nanáší. Na pleti vypadá dost hezky. Můj problém je ale v tom, že přenos pigmentace štětcem na pleť není úplně ideální. Musí se to vrstvit a třeba až natřikrát. Ale tak fajn, to může být vlastně i výhoda. Třeba takové Bourjois to taky dělá a stejně ji mám ráda. Takže dáme mini Kiku ještě šanci. Moje další připomínka je ovšem ta, že můj odstín se jmenuje Mauve a mauve to není ani omylem. Spíš taková tmavší zastřená růžová, možná s troškou hnědého podtónu, dost často takové odstíny bývají označované jako dusty rose nebo podobně... no nevím, trošku fialové a víc hnědé by tomu dost prospělo. Takto je to tak nějak obyčejný odstín. To samé v podstatě platí i pro mini rozjasňovač... hodně špatně se přenáší na pleť, takže je skoro až neviditelný, hodně práší, odstín je pro mě až moc dozlata, uvítala bych víc krémové (barvy).

Proti Double Deco tvářence nemůžu říct pomalu jediného křivého slova. Skoro nepráší, je velmi pěkně pigmentovaná a výdrž mi přijde také slušná. Jen odstín jsem tedy čekala trošku jiný. Hlavně ta hnědá část je dost divná. Je to bronzově skoro až růžovozlatá barva, některé odlesky jsou do růžové, jiné do bronzové. A taky tam je spousta zlatých třpytek. Růžová část tvářenky se ve smíchané barvě skoro ani neprojeví, trošku zvláštní, trošku škoda, ale asi se mi to líbí...




Takže KIKO. Taky jste se někdo namotali na rebelsko-romantickou kolekci?

9 komentářů:

  1. Pořád nevím, jestli by se mi Kiko líbilo nebo ne. Myslím, že budu muset pár věcí koupit a ujasnit si to :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si Kiko zamilovala:) Jejich ceny jsou úžasné a stíny které mám jsou v parfumerkové kvalitě, skvělá pigmentace;)
    Moc se mi líbí ten bronzer, škoda, že je na prd:/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám náhoda! Zrovna dneska jsem do světa pustila článek o KIKO kosmetice, kterou jsem nakoupila v Drážďanech. :-) Tuto kolekci tam neměli, vlastně tam neměli skoro žádné věci z limitek, stejně jsem si tam ale vybrala a s většinou věcí jsem dost spokojená, pigmentace je slušná a po 50% slevě skoro na vše to stálo pár šupů. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám od kiko strašně ráda laky na nehty a tvářenky! zkoušela jsem třeba i makeupy ale ty jsou docela na prd.

    OdpovědětVymazat
  5. Od KIKO jsem ještě nic neměla, ale chápu, proč jsi limitce podlehla. Znám moc dobré syndrom limitky a ty obaly vypadají krásně. Mně se líbí hlavně ty rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. od Kiko mám jen sny v tužce, dostala jsem od kamarádky a jsem moc spokojená. Kvalitou jsou na stejné úrovni jako jumbotužky od Sephory, takže fakt držáci.
    Myslím, že bych si vybrala i víc věcí, kdybych se dostala do jejich obchodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sny v tužce pobavily :-)

      Vymazat
  7. všem moc děkuji za komentáře.
    (jo sny v tužce taky pobavily)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám dvě paletky stínů. Vánoční limitka byla úžasná. Ale při nakupování jsem se krotila a víc toho nekoupila. A teď lituju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...