pondělí 28. září 2015

Maličkosti pro každý den

Není to nic světoborného, ale používám to ráda.


Mythos Hand & Body Cream
... aneb krém, který mám ... no dobře nemám noční stolek, mám parapet u okna, u kterého stojí postel, ale pro tu krásnou frázi na to zapomeneme jo? ... takže krém, který mám na nočním stolku. Protože proto. Protože je to hutný krém, který je tak akorát přesně na noc. Protože to pěkně voní. Protože se to tak hezky vsakuje. No a vůbec ta konzistence je moc příjemná. Prostě protože proto. Jakože na rovinu, i když si to hraje na bůhví co, přírodní to není. Sice to neobsahuje, ani nevím co všechno, ale zase to obsahuje třeba takový PEGík a nějaká ta hodnotnější přírodní složka začíná až na 10. místě ve složení. Ale je to fakt příjemné a pro ruce a nohy na noc ideální. Vůně je, ale není moc, aby to rušilo ve spaní. Balení je pěkné na tom parapetu a do ruky fajn. Celkem rychle se to vsakuje, ale zase je to dost výživné... no přijde mi, že už se jenom opakuji, tak co asi tak dodat? Toto balení jsem dostala, ale jak na to tak koukám, tak bych s nákupem nového třeba v jiné parfemaci problém neměla.

Lip Smacker edice Paul Frank
Lip Smackery nemám moc ráda. Přijdou mi moc matlavé a nedostatečně výživné. Ale stejně jsem nedokázala této pěkné opičkovské edici odolat. Trošku blbý bylo, že se to prodávalo jenom po šesti. Takže jsem koupila šest balzámů na rty a myslela jsem, že se s někým rozdělím. Rozdělila jsem se, ale vybrat z těch zajímavých variant jen tři, co si nechám... no nic jednoduchého to nebylo. Totiž tam byly příchutě jako třeba mrkvový dort nebo pak tam bylo i něco se zmrzlinou a banánem a tak. Vybrala jsem si a počítala jsem s tím, že to bude jen tak na okrasu. A ono ne, tyhle Paul Frank jsou minimálně o jeden level výše než obyčejné Lip Smackery. Za prvé to má lepší hutnější konzistenci. Pak za druhé déle vydrží na rtech a za třetí to mnohem lépe vyživuje. Je to prostě dost fajn. A navíc to fakt pěkně voní. A tedy si myslím, že tato edice už není k sehnání, ale stejně... přinutila mě přehodnotit můj pohled na Lip Smackery. A i když vím, že takový ten kolový a tak nikdy nebudou mým šálkem balzámu na rty, tak mám najednou odvahu vyzkoušet i další. Třeba teď koukám, že na české stránce mají kolekci disneyjovských princezen... no z toho by se ty moje princezny doma asi počůraly štěstím.



Tak jo, vyzkoušela jsem si to a pořád to nechápu. Co je tak strašně cool a skvělého na fotkách, které jdou šejdrem? Nebo to jenom neumím?

6 komentářů:

  1. Já mám nějakej jakože dortíkovej nebo cookie či co, prostě je fialovej a mazlavej je, ale překvapivě příjemnej i super voňavej, takže jo, jsme teď velký kamarádi a to mě balzámově uspokojit není jen tak jednoduchý. Vidíš, já ani nevím, že jsou teď cool fotky šejdrem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jsem právě na balzámy taky náročná a nečekala jsem, že bychom si mohli s lip smackerem vyhovovat, ale stalo se. jestli oni nějak nevylepšili složení. a tak šejdrem se fotí čas od času už dlouho. možná jsem na to jediná, že si všimnu a říkám si: proč?

      Vymazat
  2. Jak vidím Mythos, hned se mi vybaví řecké pivo.... v podstatě též maličkost na každý den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha. tak pivo mythos neznám, ale to je moc pěkná maličkost.

      Vymazat
  3. No tu stránku s Lip Smackerama, princeznama, myškama Minnie a plechovičkama jsi mi ani neměla ukazovat, to je vražedná kombinace, už si přeju, aby mi malá povyrostla a já měla výmluvu, proč to koupit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. princezny jsou opravdu lákavé... já taky málem koupila. pak jsem si tedy pro jistotu přepočítala balzámy na rty, co máme doma, došla jsem k číslu 23... to mě trošku vrátilo do reality a naštěstí jsem nic nekoupila. zatím.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...