středa 2. září 2015

Spotřebováno za srpen: pád velikánů

Týjo, nikdy jsem si tak pronikavě neuvědomovala, jaký je první září opruz. Kdysi jako školou povinná jsem se snad do školy docela i těšila. Později jsem to přijímala se stoickým klidem. Ještě později jako vysokou školou nepovinná mi bylo první září vlastně jedno, protože to neznamenalo nic. Pak přišlo období, kdy mi bylo jakékoliv první cokoliv jedno, protože ty dny tak nějak splývaly v jedno. Dalším obdobím byl čas, kdy jsem se na první září těšila. Konečně začínala školka... já se úspěšně zbavila dvou dětí a měla jsem tolik času najednou jen pro dospělácké záležitosti. No a najednou je to tady... první školní den. Nejdřív dva týdny stresů, co všechno se musí koupit. Pak ráno stresy, že musíme brzy vstávat a my si zvykly, že o prázdninách se spí klidně do devíti. A do toho všechny ty pokyny. Jakože ptejte se dětí, připravujte se s nimi, ořezávejte jim tužky a že prý všechno jim podepište. Největší opruz na světě. A navíc se musí vyplňovat formuláře a všemožné přihlášky... a to nejhorší ze všeho: do školy se chodí včas. Asi umřu. K tomu ten kafkovský pocit, že teď už tomu velí systém a hned tak nepustí. Nevím, jak to moje volná mysl zvládne.

No na to, jak moc jsem musela nakupovat a řešit jiné věci, se mi nakonec docela hodně nastřádaly v srpnu i kosmetické nákupy. Už jsem vám je stejně skoro všechny ukázala, takže tady není co řešit. A popojedem... (jinak celkem nakoupeno 20 a spotřebováno 16 kusů).




V srpnu jsem spotřebovala nějaké ty domácí ležáky, kterých jsem se ráda konečně zbavila. Ale taky jsem spotřebovala spoustu dalších věcí, po kterých se mi bude fakt stýskat. A nebo si je prostě budu muset koupit znovu. Proč? No prostě proto!

*** essence 24h hand protection balm: tato limitka mi přišla jako jedna z těch lepších essence-krémůnaruce-LE.
*** MOR Black Cherry Plum Hand Cream: po vůni se mi bude stýskat, ale přišlo mi, že výkony mohly být lepší.
** Mad Hippie Antioxidant Facial Oil: týjo konečně je to pryč, prostě jen mastný matlavý arganový olej, trošku vytuněný různými extrakty.
** Weleda Ovesná regenerační kúra: mi to vonělo jako alkohol a přišlo mi, že jako balzám nic moc, ale na kondicionérové mytí vlasů v pohodě.



*** Antipodes Grapeseed Butter Cleanser: mi se snad skoro až po té mastné konzistenci stýská.
*** L’Occitane Essential Water: týjo, ta lahvička nejde rozmontovat, chápu to jako tu největší zradu, chtěla jsem do toho přelít minerální vodu a znovu nastěhovat do kabelky... tak nic no.
** Matis Reponse Purete tonikum: takový obyč.
**** Silk Naturals Gigi: tu neuvěřitelnou výdrž jsem měla tak ráda, že jsem to vlastně spotřebovala až do dna, samotnou mě to dost překvapilo.
**** Famousx řasenka: ale jo, bylo to fajn.
** L’Oreal Volume Million Lashes Noir Excess: slepovací peklo.



***** Khadí Hellbraun

Barevně to není žádná sláva. Light Mountain dělá tedy rozhodně hezčí světle hnědou. Ale ty účinky na vlasy. Po této henně jsem měla snad ty nejhebčí a nejhladší vlasy, co jsem kdy po henně měla. Takže už mám doma nové balení, ten pocit si chci dopřát po létu ještě jednou. Taky jste dali svým vlasům pěkně zabrat? Já zrovna poslední dva týdny docela dost: chlór, sluníčko, suchý šampon Aussie (není špatný, vlastně je dost dobrý, ale přijde mi, že dost ničí vlasy) a vlasy jsem si nemyla asi týden v kuse, všechno mi to tam sedělo a vzájemně na vlasech pracovalo. Čím jsem starší, tím jsem línější si ty vlasy umývat tak často, jak by bylo třeba. Prostě taková menší hennová regenerace se mi zrovna jenom hodí.



***** Crushed Botanicals žlutý korektor

Nejlepší možný korektor pod oči vůbec. Proč? Krémová konzistence nahradí i oční krém, přitom se ale korektor neslévá do vrásek a vlastně tak nějak vydrží celý den. Naprosto skvěle se nanáší, okamžitě jakoby přilne k pleti, zjemňuje a snad jakože hydratuje nebo co. Žlutý odstín geniálně maskuje tmavé kruhy pod očima. Je vhodný i pod oční stíny a vydrží skoro celý den, nebo to asi ne, ale tak nějak se přirozeně ztrácí spolu s makeupem, řekla bych, že do večera ho zbyde na očích polovina minimálně. A ta špatná zpráva? Už se nevyrábí.




Věřili byste tomu, že tohle je moje jediná věci od theBalm, kterou mám? No jo, už je to tak. Už před pár lety jsem vyhodnotila, že korektor je jediný, co mi za nákup u této značky stojí. A to rozhodnutí mi vydrželo. I přes všechnu tu blogerkou masírku posledního roku. Tvářenky mi přijdou nudné odstínově, rozjasňovače upřednostňuji tekuté/krémové, pudrům neholduji, cokoliv na oči mi přijde trapně lascivní. Možná bych si dala říct u timebalm makeupu? Rozhodně tento korektor je skvělý a vydržel mi pomalu každodenní používání snad čtyři roky. Je vhodný na kruhy pod očima i na pupínky... a já ho vyškrábala do poslední molekuly.




Moje třetí lahvička. A klidně bych si hned koupila novou. Jen tedy jak se hodlám soustředit na to bělení, tak asi nemám zrovna prostor pro další sérum. Ale tohle je boží fakt boží sérum. Myslím, že se někdy ještě setkáme. Má velmi lehkou konzistenci, hned se vstřebává a vůbec nezanechává žádný mastný film nebo něco. A viditelně působí proti ucpávání pórů. Proti černým tečkám možná až tak moc ne, ale proti takovým těm pidipupínkům... těch mě vlastně v kritických okamžicích skoro zbavil. Ke konci jsem používala třeba sérum jenom občas a pidipupínky se pomalu začaly vracet. Zase ne nějak drasticky, ale je jich trošku víc. Jak? Asi tak, že s MyChelle mám třeba deset pidipupínků, bez séra jich mám třeba dvacet? Možná trošku míň, možná tak 18. Každopádně na mně je účinnost MyChelle už několikanásobně ověřena.




Trošku jsem zapodváděla, BB tam ještě trošku mám. Ale hodlám ho rozříznout a vydlabat do poslední molekuly. Prostě nic moc fotogenického. Dám si ho někam do kalíšku a budu si ho šetřit. Tak dlouho, dokud si nenašetřím na nové balení. Prostě ten nejlepší makeup navždy. Uznávám, že ta počáteční zamilovanost už trošku ustoupila a už jsem ochotná uznat, že jsou i jiné dobré makeupy/BB. Ale kdybych si měla vybrat jenom jeden makeup, který budu používat do konce života, v zimě, v létě, s pupínkama, s dokonalou pletí, bez krému, s krémem... prostě by to byl tento BB. Protože co víc si přát? Krémová konzistence, co hydratuje a vyživuje. Nahradí makeup i denní krém. Dostatečně kryje v první silnější vrstvě, v jedné slabší vrstvě je skvělý pro dny s dokonalou pletí. Vydrží bez hnutí celý den. Má SPF. Nemá silikony. Vlastně něco víc by to dělat mohlo. Mohlo by to třeba i bělit. Ne, že prý to už nejde? Nevadí, já mu to odpustím. Budu si muset ten svůj čtvrtý kousek koupit brzy. Nemůžu bez něj žít.




Přiznávám, že jsem na ni možná v recenzi nebyla moc hodná. A taky si pořád myslím, že čistý med je lepší a účinnější a pro pleť vlastně i lepší. Ale zase Antipodes se tak snadno používá a moc pěkně voní. Výsledky jsou sice menší než u medu, ale na druhou stranu zase ne o tolik menší. A ten pocit, že si tubu manuka medu můžete bez problémů sbalit kamkoliv a použít kdykoliv bez nutnosti hlídat si lepení a smývání... a že s tím vlastně můžete i spát, navíc to docela pěkně i voní... takže jo, stojí to za ty prachy a jsem přesvědčena. Tahle maska je boží a možná si ji ještě někdy koupím. Ono tak nějak vůbec, ty Antipodes věci, co jsem zkoušela (maska - odličovač - peeling), vůbec nebyly špatné... možná je na čase tento náš vztah posunout dále, upgradovat... nebo tedy spíš upsérovat?



Tak to byly moji spotřebovaní velikáni, co mi budou chybět. 6 kousků, které bych si nejraději hned pořídila znovu a u některých to je jenom otázka času... a spousta balastu (10 kusů), co jsem tak nějak skoro až ráda, že jsem se jich zbavila. A dál tedy asi nic no. Jdu se připravovat na další školní den nového školního roku. (A bohužel to nemyslím obrazně.)

4 komentáře:

  1. Antipodes maska už je na cestě ke mně, těším! Chtěla bych zkusit i samotný manuka med, klidně na jídlo :-) Tyhlety recenze po dopotřebování celého balení jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem manuka med od M&S. bylo to snad 400 ml, cenu už si nepamatuji možná tak 600. což mi nejdřív přišlo jako drahá sranda, protože vlastně je to jenom med, ale používala jsem ho jenom na masky a vydržel mi asi rok a půl.... a určitě doporučuji.

      Vymazat
  2. Zajímalo by mě, co říkáš na ten Catrice make-up, čekala jsem, že nebude moc krycí a celkem to jde. Pořád omíláš Mychelle sérum, že jsem si ho teda dneska taky na feelunique objednala, za cca 700 Kč, naklikala jsem tam ještě nějakou slevu, z iherb se mi objednávat nechtělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za mě tedy zatím Catrice ne. vyzkoušela jsem ho jednou a na další zkoušení se mi moc nechce. moc silikonová konzistence, přišlo mi, že skoro nekryje, navíc mě brutálně vysušil a zvýraznil snad všechna suchá místa... a ještě se mi na pleti jakoby vysrážel a zdrcnul během dne. je možné, že to všechno nebyla vina makeupu, že třeba se to prostě jen tak jeden den sešlo... ale prostě za mě tento Catrice zatím fakt ne. ani se mi to nechce ověřovat a snad ho hned pošlu dál.

      (doufám, že MyChelle bude alespoň trošku vyhovovat, v poslední době se mi tady nějak hromadí reklamace mých doporučení)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...