pátek 9. října 2015

Annmarie Gianni vzorky

* koupené na Annmarie Gianni

Trošku úvodu: vyhlásila jsem letošní podzim za období vzorků. Jako jo, snažím se dodržovat víceméně svou pravidelnou péči, ale minimálně jeden produkt denně vždy beru ze vzorků. Ale je mi smutno, že jsem už dlouho nesepsala nějakou tu recenzi, tak budete muset vydržet recenze ze vzorků...

Přijde mi, že před nějakou dobou jsem možná dávala tip na tyto vzorky na Twitter. Protože ona to je docela pěkná akce, za $10 dostanete 3 vzorky pro svůj typ pleti a poštovné je zdarma. Navíc těch deset dolarů dostanete ještě zpátky v kupónu na další nákup. Takže nakonec jsem svému tipu podlehla i já a koupila jsem si set pro aknózní a mastnou pleť.

A musím říct, že jsem byla docela ohromena, rozhodně na mě vzorky udělaly dojem. Tedy maska naprosto nezajímavá, ale ostatní dva vzorky stály za to. Dokonce si říkám, že bych třeba ještě vyzkoušela ještě ten set pro anti-aging.



Mycí gel je zvláštní. Skoro vůbec totiž nepění, s vodou tvoří jen takovou bílou emulzi. Má strašně pozitivní oranžovou žlutou barvu a takovou srandovní gelovou konzistenci. Čistí docela dobře, ale bohužel mi přišlo, že docela vysušuje. Pokaždé jsem se musela po použití namazat a já se normálně až tak mazat nepotřebuji, ani po odlíčení a umytí obličeje. Takže asi tak. Ale voní to pěkně, mátu tam naštěstí necítím, ale ty citrusy jsou moc povedené. A voní to opravdu moc pěkně. (Vzorek mi vydržel asi dva týdny používání jednou až dvakrát denně.)

Pleťový olej je skvělý. Já ty oleje na pleť nemám moc v oblibě. Spousta mi jich na obličeji vadí. Třeba arganový od Mad Hippie. Stejně tak mi vadí i můj nedávný unáhlený nákup Laidbare... prostě mě to lepí. Ale tento olej je moc příjemný. Hodně lehký, nelepivý a hlavně mi přišlo, že opravdu působil proti pupínkům a co víc i proti černým tečkám. No fajné to bylo. Navíc se mi strašně líbí složení, jakože je vidět, že prostě nad tím někdo přemýšlel, není to jenom tak, že by vzali jojobový a do toho přikapali pár kapek nějakých éteráčků... to ne, tohle složení je přeci jen kapánek složitější. (Vzorek mi vydržel asi týden namazání, ale je pravda, že jsem s tím mohla šetřit víc a že by to třeba i dva týdny dalo.)

Maska je taková ... asi obyčejná je to správné slovo. Růžový jíl mi takový přijde vždycky. Nevysušuje tedy tak moc jako ten zelený, ale na druhou stranu si po něm ani nepřijdu tak čistá, jak po tom zeleném. Tady v masce je ještě rhassoul a k tomu i řasy, to mi ale přijde, že těch tam je fakt málo, protože maska nějak ani moc nebarví a dobře se smývá. Vlastně se chová a vypadá jako čistý růžový jíl. No a žádný zázrak to prostě není. A pokud vezmu v úvahu, že za 50 ml chtějí $40, tak ne, fakt dík, ale nechám si ujít. (Vzorek mi vydal na dvě aplikace.)

Vibrance parfém jsem dostala jako dárek k nákupu. No a nevím, není to úplně moje vůně, prostě takové citrusy s něčím, ale dejme tomu.


Kdyby nic, tak opravdu vážně uvažuji o tom oleji. Vím, že jsem ho na sebe mazala asi týden, ale během toho týdne mi to přišlo jako ten nejlepší pleťový olej, co jsem na sebe kdy namazala. Úžasně voní, na pleti mi je příjemný, není výrazně těžký a na pleti nelepí, docela rychle se vsakuje a hlavně mi opravdu přišlo, že má účinky, které slibuje. Prostě méně pupínků a méně černých teček. Jasně, bohužel cena je hodně vysoká skoro $40 za pouhých 15 ml, k tomu se navíc napočítá i DPH... ale je mi po něm smutno. 

Jak bych to ještě tak vysvětlila. Víte, jak se blogobásní o vitamínovém séru Laidbare. Tak Laidbare je taková malá hezká hračička pro děti ve školce. Jako jo, ono to namaže, nakonec se to i vsákne, když to správně používáte, tak nejspíš to i hydratuje a je to lepší než kdejaký krém Nivea. Vlastně pohoda. No a proti tomu je bylinkový olej od Annmarie Gianni prostě pro velký holky. Dělá, co slibuje bez kompromisů, úžasně voní, přitom ale není převoněný a přeparfémovaný bůhvíčím, opravdu to voní pěkně bylinkově autenticky. A při používání poskytuje dokonalý komfort, rychle se vsakuje, nelepí na pleti a nezanechá po sobě ani kousek mastné stopy. No a za tohle všechno si prostě budu muset asi připlatit. Počkám, až mi konečně dojde to Laidbare a pak se uvidí. 

Jo a vlastně tady mám ještě vzorek BioAroma, Good Genes a taky nějaký ten miracle od Nude a možná ještě nějaké ty oleje, vlastně ještě mám i balzám od InLightů ve vzorku... tak vyzkouším ještě ty a uvidíme. Jako co vám tady kecám... na tento skvělý olej nejspíš nikdy nedojde, než se promažu všemi možnými olejovými vzorky, co mám doma, tak nejspíš upadne Annmarie Gianni do bohužel trošku nezaslouženého zapomnění.

9 komentářů:

  1. Ja jsem tak rada, ze jsem zapojila mozek a Laidbare nekoupila. Koukla jsem tehdy do slozeni a nechapala, za co chteji ty(byt male) penize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem strašně dlouho ten mozek taky používala, ale pak mi jednou přeskočilo... a potřebovala jsem něco levnějšího pro dosáhnutí limitu dárku zdarma. protože podle složení to fakt žádný zázrak s Laidbare není. (a podle vlastních zkušeností taky vlastně ne)

      Vymazat
  2. Já jsem teď brala vzorky na dovolenou, byla jsem líná balit kosmetiku, tak jsem tam naházela nějaké vzorky, hlavně BB, abych je vypotřebovala.
    Mám teď nově mycí gel od Faranu a ten mi taky nepění, jen mi dělá takovou emulzi, i když s použitím mořské houby se tam cosi jako pěna vyskytovalo.
    Taky jsem se na dovolené vrátila ke zbytku čistícího krému od BioAroma a úplně jsem byla paf, jak mi krásně vyčistil póry. Jsem zapomněla úplně jak byl skvělý, dávala jsem na noc a ráno jsem si připadala jako vyměněná.
    A přivezla jsem si novej olej - směs slunečnicového, olivového a diktamu, tak jsem na to zvědavá, jestli bude dělat nějaké zázraky, případně jestli to něj nenakapu nějaké éteráky, aby získal grády. Kromě toho jsem si koupila lískovej olej a taky hroznovej, do kterýho jsem si naložila dva druhy máty, ale ani ta nepřerazila ten puch... tak nevím, jestli ho budu mazat na xicht nebo jestli ho nebudu rači užívat vnitřně... Olejů mám teď asi tolik, že nevím, co s nima... to bude úchylka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, to mám vlastně asi od tebe ten vzorek BioAroma. zatím tedy úplně nevím s účinky, ale ta jeho vůně mě dostává. to voní jak dobře okořeněné a dozlatova upečené maso. a na pleti mi je tedy zatím určitě příjemnější než Laidbare.

      Vymazat
  3. Tak to je vcelku škoda, že Ti Laidbare nesedl... já ho koupila na doporučení Kristy z IYF, protože jsem hlavně chtěla nějak vyřešit "barevné" následky po mykóze v obličeji a musím říct, že tenhle bojový úkol splnil za asi cca 9 týdnů - což je dobré, flek jsem tam měla cca 8 měsíců beze změny než jsem začala mazat, běžně mám s hojením a obnovou kůže (a její barevností) problémy. A i jinak mi vyhovovalo, změny jsem viděla, takže dobré, i ta vůně byla moc fajn - relax, ale já nejsem zrovna klasický milovník těch ultrapřírodních vůní...

    Složky, které má v sobě, už mám v 90% odzkoušené, že je snesu a že mi fungují, takže jsem věděla do čeho více méně jdu - hlavně šípek, hroznové víno, meruňka, to jsou moji oblíbenci, černý rybíz je taky fajn a na pupalku v kombu s mrkvovým jsem byla zvědavá. Je to ale hodně individuální. Ani s tím "nosičem", což je slunečnice nebyl problém. A levandule je též láska.

    Co se ale týče ceny, tak u Laidbare mi to nepřišla ve výsledku taková hrůza v poměru k výkonu těch složek, to když vezmu InLight, tam to bohužel vychází hůř :( ... no, asi je to evidentně individuální "s těmi zázraky" ;)
    Vzorky jinak moc pěkné, tomu říkám super akce a fajn tip ;) ale mám stopku, protože jsem na tom dost podobně jako Meduňka... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže říkáš, že když vydržím, tak to bude s laidbare lepší? když se k tomu nedokážu asi přinutit. používám ho asi dva měsíce, ale dost na střídačku... a nevím prostě, ta uživatelská přívětivost je dost nízká. když to porovnám s tím výletem na kokořín. a taky když to srovnám s raw gaia nebo s touto annmarie gianni nebo s bioaroma. no laidbare z toho vychází prostě nejhůř. nejdéle se vsakuje, lepí a ráno nevidím žádnou změnu. prostě nemám důvod to mazat. tak vymažu to, ale moc nadějí tomu nedávám.

      inlight je brutálně drahý, ale nechci soudit, dokud nevyzkouším alespoň vzorek. on i decleor je drahý a milovala jsem ho bezmezně.

      Vymazat
    2. Tak na ten flek mi opravdu zabral (měla jsem ho jakoby ve spodnější vrstvě kůže, nebo jak to říct?), mazala jsem pak na něj už jen to a řekla bych, že jsem byla i nebývale poctivá v pravidelnost (to já taky běžně moc nejsem). A klaplo to.

      Překvapuje mě ale, že Ti lepí, jsem si šla normálně znovu namazat ruku, jestli už mi nevynechává paměť, ale fakt mi nelepí. Jinak souhlasím, mastné je a vstřebává se déle (což u mě ale oleje obecně), ostatní je srovnatelné s běžnými pleť. oleji - třeba s klasikou - šípkovým.

      Jinak vyšší cena mi u produktů nevadí, když si ale sedneme. IL jsem vzorkovala, možná by potřeboval víc času, ale zatím jiskra nepřeskočila... Navíc to složení je podobné i jiným produktům. Musím říct, že v tomhle stále tedy zůstává absolutním králem všech dob mojí poličky Delarom balzám. Na ucpané póry a vůbec takovou nespokojenou pleť, která se nemůže rozhodnout, jestli chce být skoro suchá, vystresovaná, flekatá, podrážděná nebo ucpaná, nebo všechno do kupy, tak byl super. Myslím, že jen nevyživuje, ale že opravdu léčí případné problémy. A nákupu jsem určitě nelitovala, byť cenovka asi tak jak Decleor.

      Proti tomu třeba i ta BioAroma je fakt znatelně slabší, je fajn - cena /výkon - nemám námitek, vyživuje, něco pořeší, ale je to jako jízda fábií vs. jízda v porsche...

      Vymazat
    3. tak jako bioaroma balzámy jsou možná příjemné, ale jsou asi tak o tři třídy níž než high-end balzámy. s tím souhlasím. ale ten olej bioaroma je fakt fajn a vyhovuje mi určitě víc než laidbare. no laidbare mi lepí, teď ho na sobě mám namazaný a prostě mi lepí. ne moc, ale trošku jo. možná je to můj problém, ale vadí mi. navíc mi podle všeho fleky začínají mizet i bez laidbare... jako ho spotřebuji, to zase jo, ale láska to není. ani láska z vypočítavosti to není. je to spíš taková tolerance z mé strany... která se každý večer zmenšuje s tím, jak děsivě nepraktické je to balení a pořád mi padá z ruky.

      Vymazat
    4. Je to jasné, nesedly jste si a už to na změnu nevypadá. Kosmetika je zkrátka individuální. Vidím, že napětí mezi Tebou a LB vzrůstá, takže je asi čas jít o dům dál (nebo spíš o lahvičku :)) Ještě, že je té kosmetiky tolik a není třeba se příliš trápit jednou nevydařenou záležitostí :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...